Ο «Μηλοκλέφτης» συστήθηκε επίσημα στο ελληνικό κοινό με ένα μεγάλο party

Ο «Μηλοκλέφτης» συστήθηκε επίσημα στο ελληνικό κοινό με ένα μεγάλο party Facebook Twitter
0

ADVERTORIAL

Ο «Μηλοκλέφτης» συστήθηκε επίσημα στο ελληνικό κοινό με ένα μεγάλο party Facebook Twitter

Η αποκάλυψη της αλεπούς που τριγυρνούσε τόσες μέρες ελεύθερη στους δρόμους πραγματοποιήθηκε στις 9/6 στο Τρανζίστορ, με ένα μοναδικό launch street party.

Σε ένα απόλυτα urban σκηνικό, το πρώτο ελληνικό σήμα μηλίτη, ο «Μηλοκλέφτης», συστήθηκε πλέον επίσημα στο ελληνικό κοινό, καλώντας όσους βρέθηκαν στους δρόμους του Ψυρρή το βράδυ της Παρασκευής να απολαύσουν τη γλυκιά, απροσδόκητα δροσιστική του γεύση.

Ο «Μηλοκλέφτης» συστήθηκε επίσημα στο ελληνικό κοινό με ένα μεγάλο party Facebook Twitter

Στο party βρέθηκαν όλοι οι φίλοι του «Τρανζίστορ», το οποίο γιόρταζε τα 7 του χρόνια, καθώς και όλα τα communities της πόλης, με τα happenings που διαδραματίζονταν να δίνουν μια ξεχωριστή διάσταση στη βραδιά αλλά και το στίγμα του σύγχρονου και ανατρεπτικού χαρακτήρα του «Μηλοκλέφτη», ο οποίος ήρθε να μας παρασύρει όλους σε ανατρεπτικές περιπέτειες και εξερευνήσεις.

Ο «Μηλοκλέφτης» συστήθηκε επίσημα στο ελληνικό κοινό με ένα μεγάλο party Facebook Twitter

Πρώτοι εμφανίστηκαν οι Circus Dayz με juggling και ακροβατικά «καταπίνοντας» κυριολεκτικά φωτιές και παίζοντας με τα αγαπημένα... μήλα της αλεπούς μας ενώ, αίσθηση προκάλεσαν οι Bondex couriers, οι οποίοι ακολούθησαν μεταφέροντας τον παγωμένο Μηλοκλέφτη με τα ποδήλατά τους. Παράλληλα, οι urban act ζωγράφισαν σε έναν πελώριο καμβά -με τον δικό τους δημιουργικό τρόπο- τον Μηλοκλέφτη ενώ, οι Dark Side Tattoo Society δημιουργούσαν μοναδικές συλλεκτικές ετικέτες!

Το event αυτό αποτέλεσε το αποκορύφωμα της teaser περιόδου και τοποθέτησε την αλεπού, κεντρική ηρωίδα του brand, στο κέντρο της Αθήνας.

Επιχειρείν/Market
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM