Σε μια λαμπερή βραδιά αφιερωμένη στις βέλτιστες πρακτικές πωλήσεων που διοργανώθηκε από το Ινστιτούτο Πωλήσεων Ελλάδος (ΙΠΕ) σε συνεργασία με την εταιρεία Boussias Communications στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, η online sales διακρίθηκε στην κατηγορία “Call Center – Οργάνωση και Ανάπτυξη Πωλήσεων”.
Η online sales ως Customer Experience Provider προσφέρει ολοκληρωμένες υπηρεσίες τηλεφωνικής εκπροσώπησης που αφορούν στην διαχείριση υφιστάμενων και νέων πελατών. Όλα αυτά τα χρόνια έχει επενδύσει στρατηγικά σε τεχνολογίες private cloud και σύγχρονες υποδομές οι οποίες μέσα από πρότυπες διαδικασίες τη φέρνουν μπροστά στις εξελίξεις διασφαλίζοντας έτσι τον κύκλο της παραγωγικής διαδικασίας, μα κυρίως επικεντρώθηκε στους ανθρώπους της, οι οποίοι ενστερνίζοντας την φιλοσοφία των πελατών της συμμετέχουν στην πιο συναρπαστική εμπειρία που λαμβάνει ο τελικός καταναλωτής.
Η βράβευση αυτή αποτελεί σημαντική αναγνώριση και σημείο αναφοράς για την πορεία της εταιρείας στο χώρο της τηλεφωνικής εκπροσώπησης, θέτει νέους πυλώνες ανάπτυξης & τοποθετεί την online sales στις κορυφαίες εταιρείες του χώρου της.
σχόλια