Στις 22 Απριλίου το Social Media Conference ’16

Στις 22 Απριλίου το Social Media Conference ’16 Facebook Twitter
0

Το Marketing Week διοργανώνει για 6η συνεχή χρονιά το δημοφιλέστερο ελληνικό συνέδριο για το Marketing στα Social Media.  Την Παρασκευή 22 Απριλίου στο Συνεδριακό Κέντρο ΔΑΪΣ επιλεγμένοι ομιλητές από το εξωτερικό και γνωστοί εκπρόσωποι της ελληνικής αγοράς θα μεταφέρουν στο κοινό τις επικρατούσες τάσεις, θα δώσουν στρατηγικές συμβουλές για πιο αποτελεσματική χρήση των Social Media, θα παρουσιάσουν επιτυχημένα και βραβευμένα case studies και θα ρίξουν φως στα ξεχωριστά χαρακτηριστικά και στα πλεονεκτήματα των διαφορετικών κοινωνικών δικτύων. Στο εφετινό συνέδριο θα δοθεί έμφαση σε πλατφόρμες όπως το Instagram και το Snapchat, τα οποία παρουσιάζουν εντυπωσιακή ανάπτυξη, χαίρουν μεγάλης δημοτικότητας και προσελκύουν το ενδιαφέρον – και το budget – όλο και περισσότερων διαφημιζόμενων. Παράλληλα θα συζητηθεί η συμβολή του data science στα Social Media, οι τρόποι αξιοποίησης των analytics και θα δοθούν συμβουλές για αποτελεσματικότερο community management.

Βασικοί ομιλητές του συνεδρίου από το εξωτερικό είναι οι: Matt Desmier (Partner στην εταιρεία συμβούλων Think Create Do και εμπνευστής του πρωτοποριακού event για το Marketing, Silicon Beach), Astrid Kowalczyk (Senior Digital Strategist της πολυβραβευμένης DDB Stockholm και ειδική στο πεδίο των data & analytics), Daniel Spicer (Social Business Strategist & Community Development Consultant), Dirk Singer (Ιδρυτής του Social Media Agency, Rabbit και ειδικός στο Instagram) και Jose Cabo (συνιδρυτής της Olapic, μίας εταιρείας που βοηθά τα brands να εκμεταλλευθούν την παρουσία τους στα visual social media και να αυξήσουν τα έσοδά τους). Οι διεθνείς ομιλητές θα πλαισιωθούν από εκπροσώπους της ελληνικής αγοράς.

Η θεματολογία του συνεδρίου:

  • Καθιερωμένες και αναδυόμενες πλατφόρμες – From Facebook, to Instagram, to Snapchat and beyond.
  • Στρατηγική και σχεδιασμός στα Social Media
  • Data Analysis in Social Media
  • Conversion Rate Optimization in Social Media
  • One size does not fit all – οι διαφορετικές απαιτήσεις του κάθε Μέσου
  • Μεγιστοποίηση του ROI στα Social Media
  • Community Management & Customer Service
  • Ecommerce on Social Media – Η σύγκλιση του e-shop με την πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης
  • What’s new, what’s hot, what’s not
  • Best practices & Case Studies
  • Personal Use vs. Business Use

Τι θα αποκομίσετε από το συνέδριο:

  • Αν είστε στέλεχος Brand, start-up επιχείρησης ή αν δραστηριοποιείστε στο e-commerce. Θα ενημερωθείτε για τις τελευταίες εξελίξεις στον χώρο των Social Media, τόσο σε καθιερωμένες πλατφόρμες όπως το Facebook και το Twitter, όσο και στα ανερχόμενα για τους marketers Instagram και Snapchat. Θα εμπνευστείτε από πραγματικές καμπάνιες και θα λάβετε συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να μετατρέψετε σε έσοδα την παρουσία σας στα Μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Θα κατανοήσετε ακόμη βαθύτερα τα χαρακτηριστικά και τις στρατηγικές δυνατότητες του κάθε δικτύου και θα μάθετε πώς θα διαχειρίζεστε πιο αποδοτικά τις σελίδες σας και πώς θα συνεργάζεστε πιο αποτελεσματικά με τα agencies.
  • Αν είστε στέλεχος Agency: Θα δείτε επιτυχημένες στρατηγικές που εφάρμοσαν μεγάλα διεθνή agencies, βοηθώντας τους πελάτες τους να εκμεταλλευθούν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τα πλεονεκτήματα των Social Media. Θα ενημερωθείτε για τις εξελίξεις στο Social Media Marketing, θα παρακολουθήσετε παραδείγματα καμπανιών που έφεραν εντυπωσιακά αποτελέσματα και θα δείτε πώς τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του κάθε Μέσου επηρεάζουν το ύφος του αντίστοιχου περιεχομένου.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το συνέδριο, επισκεφθείτε το www.socialmediaconference.gr.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM