ΕΚΛΟΓΕΣ ΗΠΑ

Τα Πασχαλινά Αβγά της ΑΒ Βασιλόπουλος είναι αφιερωμένα στα Γενναία παιδιά της ΕΛΕΠΑΠ

Τα Πασχαλινά Αβγά της ΑΒ Βασιλόπουλος είναι αφιερωμένα στα Γενναία παιδιά της ΕΛΕΠΑΠ Facebook Twitter
0

Μέσα από ένα ευφάνταστο τηλεοπτικό σποτ και τη «δημοπρασία αβγών» ως δημιουργικό εύρημα, μικρά παιδιά πρωταγωνιστούν και λαμβάνουν μέρος σε μια «δημοπρασία αγάπης» για τα Γενναία Παιδιά της ΕΛΕΠΑΠ.

Με αυτόν τον τρόπο, φέτος, η ΑΒ Βασιλόπουλος αφιερώνει τα Πασχαλινά της Αβγά στους μικρούς φίλους με κινητικές αναπηρίες και σας καλεί να στηρίξετε μαζί τα μικρά ή μεγάλα «βήματα ζωής» τους.

Με κάθε αγορά ενός πασχαλινού αβγού, οι πελάτες της ΑΒ συνεισφέρουν με 0,30€ στο έργο της ΕΛΕΠΑΠ, ενώ η ΑΒ διπλασιάζει το ποσό για την κάλυψη, τουλάχιστον, 1.400 θεραπειών αποκατάστασης των παιδιών με αναπηρία, τα οποία καθημερινά δίνουν αγώνα για να κάνουν τα πρώτα τους βήματα.

Τα Πασχαλινά Αβγά της ΑΒ διατίθενται σε όλα τα καταστήματα του δικτύου της ΑΒ, σε δύο μεγέθη, με διαφορετικές τιμές το καθένα. Κάθε μέγεθος έχει δύο διαφορετικά σχέδια με παιδικές ζωγραφιές «μεγάλης αξίας». Οι ζωγραφιές του Ιάσωνα, της Μόνα, του Κωνσταντίνου και της Χρυσαλίας, μικρών μαθητών που αναδείχθηκαν νικητές στο Διαγωνισμό Ζωγραφικής στο Παιδικό Μουσείο Αθηνών, στολίζουν τα φετινά πασχαλινά αβγά της ΑΒ για τα Γενναία Παιδιά της ΕΛΕΠΑΠ.

Μέσα από αυτήν την ενέργεια Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, η ΑΒ Βασιλόπουλος βρίσκεται δίπλα στα Γενναία Παιδιά της ΕΛΕΠΑΠ, του πρώτου μη κερδοσκοπικού σωματείου στην Ελλάδα, το οποίο εδώ και 80 χρόνια προσφέρει υπηρεσίες αποκατάστασης σε παιδιά με κινητικές αναπηρίες. Πάνω από 1000 παιδιά καθημερινά περνούν το κατώφλι της σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Ιωάννινα, Χανιά, Βόλο και Αγρίνιο για να κάνουν τις θεραπείες που χρειάζονται. Γιατί για την ΑΒ, δεν υπάρχει μεγαλύτερη χαρά από τη χαρά να προσφέρεις.

Για περισσότερες πληροφορίες, πατήστε εδώ.

Τα Πασχαλινά Αβγά της ΑΒ Βασιλόπουλος είναι αφιερωμένα στα Γενναία παιδιά της ΕΛΕΠΑΠ Facebook Twitter
0

ΕΚΛΟΓΕΣ ΗΠΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM