Τα συστατικά, η ποιότητα και ο χρόνος πίσω από το Κόκκινο Αστέρι

Τα συστατικά, η ποιότητα και ο χρόνος πίσω από το Κόκκινο Αστέρι Facebook Twitter
0

 ADVERTORIAL

Υπάρχουν κάποια πράγματα στην καθημερινότητά μας που έχουν γίνει τόσο αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής μας ώστε ποτέ δεν έχουμε αναρωτηθεί για την ιστορία τους. Καθημερινά εκατομμύρια άνθρωποι σε 192 χώρες σε όλο τον κόσμο απολαμβάνουμε μια Heineken. Πόσοι όμως έχουμε σκεφτεί πώς και πότε ξεκίνησε να παράγεται η αγαπημένη μας ξανθιά με το χαρακτηριστικό πράσινο μπουκάλι;

Τα συστατικά, η ποιότητα και ο χρόνος πίσω από το Κόκκινο Αστέρι Facebook Twitter
Ο Gerard Adriaan Heineken, σε ηλικία 22 ετών, αγόρασε το De Hooiberg, τη ζυθοποιία των Θημωνιών και άρχισε να ταξιδεύει σε όλη την Ευρώπη ψάχνοντας τις καλύτερες πρώτες ύλες.

Η ιστορία αυτή πηγαίνει πολύ πίσω, στις 16 Δεκεμβρίου 1863. Εκείνη την ημέρα ο Gerard Adriaan Heineken, αγόρασε μια ζυθοποιία στο Άμστερνταμ, που τότε αποτελούσε τη μεγαλύτερη ζυθοποιία στην περιοχή. Ο ιδρυτής της άρχισε να αναζητά τις καλύτερες πρώτες ύλες. Αυτές τις πρώτες ύλες διατηρεί μέχρι σήμερα η Heineken και τις συμβολίζει με το κόκκινο αστέρι. Το αρχαίο αυτό σύμβολο των ζυθοποιών με τις πέντε ακτίνες. Τα 4 άκρα αντιπροσωπεύουν τα αγνά φυσικά συστατικά: τη βύνη κριθαριού, το νερό, το λυκίσκο και τη μοναδική μαγιά A-Yeast® της Heineken. Το 5ο άκρο προστέθηκε τον Μεσαίωνα για να αντιπροσωπεύσει την «άγνωστη μαγεία» της ζυθοποίησης. Για την Heineken η μαγεία είναι το πάθος της τεχνικής που την κάνει την πιο διεθνή premium μπίρα.

Τα συστατικά, η ποιότητα και ο χρόνος πίσω από το Κόκκινο Αστέρι Facebook Twitter
Η ζυθοποιία των Θημωνιών στο Άμστερνταμ, αποτελούσε τη μεγαλύτερη ζυθοποιία στην περιοχή

Η μαγιά που αποτελεί μέχρι σήμερα τη βάση της δημιουργήθηκε. Η μοναδική μαγιά A-Yeast® αποτελεί από τότε το κλειδί για τη χαρακτηριστική ισορροπία γεύσης της Heineken, με τις λεπτές φρουτώδεις νότες, που έχουν αγαπήσει εκατομμύρια άνθρωποι σε όλο τον κόσμο. Η πίστη σε αυτή τη μαγιά αλλά και η επιτυχία στη γεύση είχε σαν αποτέλεσμα όλα αυτά τα χρόνια να μην υπάρξει ποτέ ανάγκη για ένα «σχέδιο Β» και κυρίως να μην υπάρξει ποτέ κανένας συμβιβασμός στην ποιότητα.

Τα συστατικά, η ποιότητα και ο χρόνος πίσω από το Κόκκινο Αστέρι Facebook Twitter
Η μοναδική μαγιά A-Yeast®αποτελεί από τότε το κλειδί για τη χαρακτηριστική ισορροπία γεύσης της Heineken, με τις λεπτές φρουτώδεις νότες.

Η Heineken φύλαξε στην κληρονομιά της ορισμένες τεχνικές χάρη στις οποίες διατηρεί την ποιότητα και τη διαφορετικότητά της. Γι' αυτό, κάνει τη ζύμωση της μπίρας της σε οριζόντιες δεξαμενές, ενώ οι περισσότερες ζυθοποιίες χρησιμοποιούν τις πιο αποδοτικές κάθετες. Με αυτόν τον τρόπο δημιουργεί τις τέλειες συνθήκες πίεσης για τη μαγιά A-yeast ®, ώστε να δώσει στη Heineken την ισορροπία της γεύσης με τις λεπτές φρουτώδεις νότες. Η προτεραιότητα παραμένει πάντα ξεκάθαρη: Πάνω από όλα η ποιότητα!

 

Έκανε τη Heineken παγκόσμια, αφού πρώτα της έδωσε ταυτότητα. Όταν πρότεινε η Heineken να μπει σε πράσινο γυάλινο μπουκάλι, πολλοί ήτ αν αυτοί που τον αποπήραν: "Γιατί όχι καφέ, όπως είναι τα υπόλοιπα μπουκάλια μπίρας; «Γιατί το πράσινο θα ξεχωρίζει» ήταν η απάντησή του. Μαζί με το χρώμα του μπουκαλιού, άλλαξε και το σχέδιο στην ετικέτα της, προσθέτοντας στο logo το κόκκινο αστέρι και το μαύρο περίγραμμα γύρω από το όνομα Heineken, διατηρώντας πάντα την ποιότητα έτσι όπως τη βρήκε από τη συνταγή του παππού του. Η ποιότητα όμως, θέλει χρόνο. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η ζυθοποίηση της μπίρας Heineken παίρνει 28 ημέρες. Χρειάζεται υπομονή, αλλά η ισορροπημένη πλούσια γεύση, η δροσιστική καθαρότητα και το όμορφο χρυσοκίτρινο χρώμα αξίζουν τον κόπο. Κι αν ο χρόνος είναι χρήμα οι 28 ημέρες είναι μια καλή επένδυση

Τα συστατικά, η ποιότητα και ο χρόνος πίσω από το Κόκκινο Αστέρι Facebook Twitter
Η Heineken φύλαξε στην κληρονομιά της ορισμένες τεχνικές χάρη στις οποίες διατηρεί την ποιότητα και τη διαφορετικότητά της. Γι' αυτό, παράγει την μπίρα σε οριζόντιες δεξαμενές δημιουργώντας τις τέλειες συνθήκες πίεσης για τη μαγιά A-yeast ®, ώστε να δώσει στη Heineken την ισορροπία της γεύσης με τις λεπτές φρουτώδεις νότες

Η Heineken αγαπήθηκε τόσο πολύ από τους Έλληνες που της έδωσαν μια δική τους ταυτότητα, κάνοντάς την δική τους υπόθεση και απόλαυση. H μπίρα με την παγκόσμια φήμη και τον κοσμοπολίτικο χαρακτήρα, παράγεται στην χώρα μας με Ελληνικές πρώτες ύλες, τα τελευταία 35 χρόνια. Η γεμάτη γεύση, το διακριτικό άρωμα λυκίσκου και βύνης, αλλά και η χαρακτηριστική πράσινη φιάλη της, κερδίζει το ελληνικό κοινό μέχρι και σήμερα. Παραμένει ο αγαπημένος τους αφρός, αφού σφραγίστηκε οριστικά με την προτίμηση των ανθρώπων που στο όνομά της άνοιξαν και ανοίγουν απειράριθμα μπουκάλια Heineken, συνοδεύοντας έτσι τις ανέμελες στιγμές τους.

Επιχειρείν/Market
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM