ADVERTORIAL
Τι γίνεται όταν οι ιδέες και το πάθος νέων, με όνειρο να ξεκινήσουν τη δική τους επιχείρηση, συναντούν την εμπειρία και τη γνώση αυτών που έχουν ήδη δοκιμαστεί στην αγορά; Διάβασε και θα καταλάβεις!
Πρόκειται για τη Σχολή Επιχειρηματικότητας, την πρώτη Σχολή χωρίς καθηγητές που διοργανώνεται από τη διεθνή ΜΚΟ ThinkYoung σε διάφορες πόλεις σε όλο τον κόσμο. Στη χώρα μας πραγματοποιείται για δεύτερη συνεχή χρονιά με την υποστήριξη του ιδρύματος της Coca-Cola (The Coca-Cola Foundation) και της Coca-Cola στην Ελλάδα.
Για 5 ολόκληρες ημέρες οι 100 «ανερχόμενοι» επιχειρηματίες 18-35 ετών εργάστηκαν σε ομάδες πάνω στο δικό τους business plan, με την καθοδήγηση έμπειρων επιχειρηματιών-μεντόρων.
Ο στόχος της Σχολής Επιχειρηματικότητας; Απλός. Να εμπνεύσει τους νέους που είναι γεμάτοι με πάθος, ενέργεια, όρεξη για δουλειά και θέλουν χώρο (μεταφορικά και κυριολεκτικά) να εφαρμόσουν τις ιδέες τους και να διευρύνουν τους επιχειρηματικούς τους ορίζοντες. Γι' αυτό και η Σχολή υποστηρίζεται από την Coca-Cola άλλωστε, η οποία πιστεύει στους νέους και τους δίνει την ευκαιρία να κάνουν πράξη τα επιχειρηματικά τους όνειρα.
Και έτσι κι έγινε στον πρώτο σταθμό της Σχολής Επιχειρηματικότητας, όπου από τις 3 έως τις 7 Οκτωβρίου, οι συμμετέχοντες έζησαν μία μοναδική εμπειρία.
Για 5 ολόκληρες ημέρες οι 100 «ανερχόμενοι» επιχειρηματίες 18-35 ετών εργάστηκαν σε ομάδες πάνω στο δικό τους business plan, με την καθοδήγηση έμπειρων επιχειρηματιών-μεντόρων.
Η πρόκληση που είχαν να αντιμετωπίσουν ήταν ιδιαίτερα απαιτητική, αλλά και θελκτική.
Έπρεπε να παρουσιάσουν ολοκληρωμένη την ιδέα τους στην κριτική επιτροπή και να αναδειχθεί μεγάλος νικητής η ομάδα τους.
Για να πάρουν μία δυνατή γεύση επιχειρηματικής πραγματικότητας και δημιουργίας, οι συμμετέχοντες επισκέφθηκαν τα γραφεία της Coca-Cola στην Αθήνα, όπου εκεί είχαν την ευκαιρία να συζητήσουν με στελέχη της Coca-Cola για θέματα όπως τα Μέσα κοινωνικής δικτύωσης, να λάβουν πολύτιμες συμβουλές για τις απαιτήσεις της σημερινής αγοράς εργασίας, αλλά και να εμπνευστούν από τις προσωπικές εμπειρίες που τα στελέχη μοιράστηκαν μαζί τους.
Νικητές αναδείχθηκαν τα μέλη της ομάδας «Pentathlon» με την ιδέα «UnΒlock»:
Μια πρωτότυπη πλατφόρμα που σκοπό έχει να διευκολύνει και να κάνει πιο αποτελεσματική τη διαχείριση μιας πολυκατοικίας, καθώς και την επικοινωνία μεταξύ των ενοίκων.
H Coca-Cola εξασφάλισε μια θέση για όλα τα μέλη της νικήτριας ομάδας στο πρόγραμμα VentureGarden, ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα εκπαίδευσης και mentoring στην επιχειρηματικότητα, διάρκειας 14 μηνών.
Παράλληλα, η 2η και η 3η ομάδα έλαβαν ως δώρο την παροχή co-working space στο The Cube Athens για 6 μήνες, ενώ και οι τρεις πρώτες ομάδες κέρδισαν 6μηνη συνδρομή σε διεθνή οικονομικά περιοδικά, για να βρίσκονται πάντα μέσα στις εξελίξεις.
Το επόμενο ραντεβού της Σχολής Επιχειρηματικότητας είναι στο Μέγαρο Μουσικής της Θεσσαλονίκης, από τις 7 έως τις 11 Νοεμβρίου. Εκεί, 100 ταλαντούχοι νέοι θα έχουν την ευκαιρία να ζήσουν μια συναρπαστική εμπειρία και να λάβουν τα πρώτα εφόδια για να κάνουν τις επιχειρηματικές ιδέες τους πραγματικότητα!
Για να μη χάσεις αυτή τη μοναδική ευκαιρία, κλείσε θέση τώρα!