Η Κομισιόν απαγορεύει το Chanel No 5

Η Κομισιόν απαγορεύει το Chanel No 5 Facebook Twitter
22

 

Η Κομισιόν απαγορεύει το Chanel No 5 Facebook Twitter

Την αλλαγή φόρμουλας του θρυλικού αρώματος Chanel 5, συνιστά η Κομισιόν στους δημιουργούς του, καθώς, σύμφωνα με την επιτροπή, περιέχει εκχυλίσματα βρύων που θα μπορούσαν να προκαλέσουν αλλεργίες.

Σύμφωνα με τη βρετανική Telegraph, το 93 ετών πλέον άρωμα έχει ακόμη τις μεγαλύτερες πωλήσεις στον κόσμο, καθώς κάθε 30 δευτερόλεπτα πωλείται και ένα μπουκάλι.

 Όμως, το άρωμα που συνδυάζει γιασεμί, τριαντάφυλλο, σανταλόξυλο και βανίλια θα πρέπει πλέον βάσει των νέων οδηγιών να αλλάξει για πάντα για να έχει τη δυνατότητα να παραμείνει στα ράφια των αρωματοπωλείων. «Η προσαρμογή αυτή είναι μια πρόκληση, αλλά εκεί ακριβώς είναι και το ταλέντο της« μύτης »μας. Να μπορέσουμε να διατηρήσουμε τις ιδιότητες και την οσφρητική ταυτότητα των αρωμάτων μας, λαμβάνοντας παράλληλα υπόψη τους νέους ρυθμιστικούς περιορισμούς", δήλωσε εκπρόσωπος του οίκου Chanel.

Στην ίδια δεινή θέση βρίσκεται όμως και το Μiss Dior που εμπεριέχει παρόμοια συστατικά σε ένα σύνολο 80 συστατικών που δίνουν το μοναδικό άρωμα του.

Η Κομισιόν απαγορεύει το Chanel No 5 Facebook Twitter

Για το Chanel Νο 5 λέγεται ότι όταν η Gabrielle "Coco" Chanel το ψέκαε γύρω από το  τραπέζι της σε ένα δημοφιλές εστιατόριο του Παρισιού το 1921, οι γυναίκες σταματούσαν για να τη ρωτήσουν τι άρωμα ήταν αυτό και από πού το πήρε.

Η Κομισιόν απαγορεύει το Chanel No 5 Facebook Twitter

Η πιο διάσημη πρέσβειρα του αρώματος ήταν βεβαίως η Μέριλιν Μονρόε, κυρίως με τη δήλωση της ότι όταν ξάπλωνε στο κρεβάτι της φορούσε μόνο αυτό.

22

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Millennials και Gen Zers αναζητούν το ιδανικό workplace το 2025

Living / Το ιδανικό εργασιακό περιβάλλον του 2025: Τι ψάχνουν οι Millennials και οι GenZers;

Οι διαφορετικές γενιές που κυκλοφορούν τα τελευταία χρόνια στην αγορά εργασίας περιγράφουν τις συνθήκες που θα τους έκαναν να νιώθουν τη δουλειά τους περισσότερο σαν το σπίτι τους.
ΠΕΝΝΥ ΜΑΣΤΟΡΑΚΟΥ
Γιατί συχνά νιώθουμε μεγαλύτερη νοσταλγία για τις δυσκολίες παρά για τις χαρές;

Living / Γιατί συχνά νιώθουμε μεγαλύτερη νοσταλγία για τις δυσκολίες παρά για τις χαρές;

Οι άνθρωποι έχουν την τάση να βλέπουν «με ροζ γυαλιά» ακόμα και τις πιο αντίξοες περιόδους της ζωής τους, ακόμα κι αν πρόκειται για συνθήκες οικονομικής ύφεσης, πανδημίας ή πολέμου.
THE LIFO TEAM
O «ξαφνικός θάνατος» της εξ αποστάσεως εργασίας

Living / O «ξαφνικός θάνατος» της εξ αποστάσεως εργασίας

Στον απόηχο της πανδημίας, οι πολιτικές «εργασίας από το σπίτι» έμοιαζαν να δείχνουν τον δρόμο για τον χώρο εργασίας του μέλλοντος, αλλά πλέον οι αποκλειστικά remote θέσεις είναι είδος προς εξαφάνιση.
ΜΙΧΑΛΗΣ ΓΙΑΝΝΑΚΙΔΗΣ
«Προτιμώ να δώσω τον σκύλο, παρά να είναι μαζί σου»: Όταν χωρίζεις (και) από το κατοικίδιό σου

Living / «Προτιμώ να δώσω τον σκύλο, παρά να είναι μαζί σου»: Όταν χωρίζεις (και) από το κατοικίδιό σου

Ποιο είναι το νομοθετικό πλαίσιο σχετικά με τα ζώα συντροφιάς; Ιστορίες –με αίσιο και μη τέλος– για ανθρώπους που χώρισαν εκτός από τους συντρόφους τους και από το κατοικίδιό τους.
ΤΑΤΙΑΝΑ ΤΖΙΝΙΩΛΗ
ΕΠΕΞ CHECK «Ο τρόπος που βλέπω το ντύσιμο καθορίστηκε απ’ τον αυτισμό μου»

Living / «Δεν ήμουν το παράξενο παπί, απλώς δεν ήμουν ποτέ πάπια»: Όταν μια γυναίκα της μόδας διαγνώστηκε με αυτισμό στα 50

Για τη Ζ. τα ρούχα δεν είναι απλώς αισθητική επιλογή – είναι μια γλώσσα. Η διάγνωση της νευροδιαφορετικότητάς της την έκανε να ξαναδεί τη ζωή της, την αφοσίωσή της στα υλικά και την υφή τους μέσα από αυτό το πρίσμα.
ΛΑΣΚΑΡΙΝΑ ΛΙΑΚΑΚΟΥ
Ο μήνας μπαίνει, ο μισθός φεύγει: Tips και κόλπα για να εξοικονομήσετε χρήματα

Living / Ο μήνας μπαίνει, ο μισθός φεύγει: Tips και κόλπα για να εξοικονομήσετε χρήματα

Με αφορμή το ο νέο microtrend «no buy challenge» του TikTok, τέσσερις άνθρωποι εξιστορούν τι έκοψαν και πώς, για να εξοικονομήσουν χρήματα και να κάνουν τους μικρούς οικονομικούς τους στόχους πραγματικότητα.
ΜΙΝΑ ΚΑΛΟΓΕΡΑ