Αλλάζει ο χάρτης των ΜΜΜ στην Αττική

Αλλάζει ο χάρτης των ΜΜΜ στην Αττική Facebook Twitter
15

Από τον Σεπτέμβριο θα δούμε τις νέες αλλαγές του ΟΑΣΑ στις αστικές συγκοινωνίες αφού πολλές γραμμές των ΕΘΕΛ θα μειωθούν και θα μετατραπούν σε τροφοδοτικές του Μετρό.

Παράλληλα θα αλλάξει και η τιμολογιακή πολιτική στα εισιτήρια.

Οι αλλαγές που επεξεργάζονται στον ΟΑΣΑ

 

- Μείωση του μήκους της διαδρομής λεωφορειακών γραμμών ώστε να μετατραπούν σε τροφοδοτικές του Μετρό

- Ενίσχυση λεωφορειακών γραμμών σε περιοχές που δεν εξυπηρετεί το Μετρό

- Αλλαγή στις συχνότητες διέλευσης των λεωφορείων σε περιοχές που η επιβατική κίνηση είναι αυξημένη και μείωση όπου δεν είναι μεγάλη.

Aλλάζουν οι τιμές των εισιτηρίων

- Μειώνεται το εισιτήριο για όλα τα Μέσα από 1,40 σε 1,20 ευρώ με παράλληλη μείωση του χρόνου ισχύος από τα 90 στα 70 λεπτά.

- Καταργείται το εισιτήριο απλής διαδρομής για λεωφορεία, τρόλεϊ και τραμ που κοστίζει 1,20 ευρώ.

- Μειώνεται το κόστος της κάρτας για όλα τα Μέσα από τα 45 στα 30 ευρώ και καταργείται η κάρτα λεωφορείων, τραμ, τρόλεϊ των 20 ευρώ

- Στη διάθεση του κοινού θα τεθούν οι τριμηνιαίες και εξαμηνιαίες κάρτες απεριορίστων διαδρομών

- Εισαγωγή πενθήμερου εισιτηρίου 10 ευρώ και κατάργηση του 7ημερου που κοστίζει 14 ευρώ

Σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας ΗΜΕΡΗΣΙΑ, πρόσφατη μελέτη του υπουργείου Υποδομών προτείνει τη συνεργασία μεταξύ ΟΑΣΑ και ΚΤΕΛ προκειμένου να μην επιβαρύνεται το κέντρο της Αθήνας από την είσοδο τόσο των μέσων μαζικής μεταφοράς όσο και όλων των υπεραστικών λεωφορείων.

15

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Ο ποταμός Κηφισός δε θα άντεχε πλημμύρες σαν αυτές του Ιανού, του Ντάνιελ και της Βαλένθια»

Ελλάδα / «Ο ποταμός Κηφισός δεν θα άντεχε πλημμύρες σαν αυτές του Ιανού, του Ντάνιελ και της Βαλένθια» τονίζει καθηγητής ΕΜΠ

«Το πρώτο μέλημά μας είναι να μην έχουμε θύματα και αυτό μπορεί να γίνει με την έγκαιρη και τεκμηριωμένη προειδοποίηση προς τους κατοίκους της περιοχής», τόνισε ο Ομότιμος καθηγητής ΕΜΠ, Αναστάσιος Στάμου
LIFO NEWSROOM