Lady Gaga στην Αθήνα: Να πάει κανείς ή να μην πάει;

Lady Gaga στην Αθήνα: Να πάει κανείς ή να μην πάει; Facebook Twitter
24

 Πολυσυζητημένη (όσο και το τελευταίο άλμπουμ της), και σίγουρα θεαματική και φαντασμαγορική, η περιοδεία της Lady Gaga για το ARTPOP κάνει αυτή την Παρασκευή, 19 του μηνός, την στάση της -παραδόξως- και στην Ελλάδα.

Μεθαύριο στο Ολυμπιακό Στάδιο του ΟΑΚΑ θα φανεί τελικά αν όλο αυτό το buzz ήταν δικαιολογημένο.


Μέχρι τότε, εδώ στο LIFO.gr, ζητήσαμε από επτά δημοσιογράφους, μουσικοκριτικούς, bloggers, μουσικούς, ραδιοφωνικούς παραγωγούς και άλλους ανθρώπους της μουσικής να μας πουν τους δικούς τους λόγους για τους οποίους αξίζει να παρακολουθήσει κανείς την μεγαλύτερη συναυλία του Αθηναϊκού φθινοπώρου, και αντιστοίχως τους λόγους για τους οποίους ίσως και να μην αξίζει τελικά τον κόπο.

Τους ακούμε!

Lady Gaga στην Αθήνα: Να πάει κανείς ή να μην πάει; Facebook Twitter
Εικονογράφηση.: Richie Velazquez (a.k.a Dela Deso)

Άρης Δημοκίδης
Δημοσιογράφος, διευθυντής του LIFO.gr

Να πάει
Υποπτεύομαι ότι αν ζούσα στην Αθήνα μάλλον θα πήγαινα στη συναυλία.
Θα είναι ένα μεγάλο ποπ χάπενινγκ και η Lady Gaga έχει για μένα μεγάλο ενδιαφέρον σ' αυτή τη φάση της καριέρας της - την ελαφρώς αποτυχημένη και απεγνωσμένη.
Το πόσο κόσμο θα είχε (κάνει πραγματικά sold-out αρκετά δύσκολα πια), και το αν θα αποξενώσει τους πάντες παίζοντας σχεδόν όλο το ARTPOP ή τις νέες τζαζ διασκευές της αντί για όλες τις άλλες μεγάλες επιτυχίες της θα ήταν επίσης ενδιαφέρον για μένα.
Και πιστεύω ότι θα περνούσα καλά και θα διασκέδαζα, και με την ειρωνική αλλά και με την κυριολεκτική φάση.

Να μην πάει

Δε ζω στην Αθήνα όμως, και δεν υπάρχει περίπτωση να έκανα ολόκληρο ταξίδι απ' την Θεσσαλονίκη για να την δω. Σε κάποια άλλη προηγούμενη -ή μελλοντική- φάση της καριέρας της μπορεί, αλλά τα κίνητρα στην τωρινή περιοδεία της δεν είναι ούτε ιδιαίτερα επιτακτικά ούτε πολύ ισχυρά, για μένα προσωπικά.
Δεν αποκλείω καθόλου να επιστρέψει ισχυρότερη κάποτε, όμως η μουσική βιομηχανία την εποχή του ίντερνετ κινείται τόσο γρήγορα που ακόμα και η Μαντόνα, αν έβγαινε σήμερα, μπορεί σε λίγα χρόνια να είχε καεί όπως η Lady Gaga, η οποία μοιάζει να έκανε την 30ετή καριέρα της Μαντόνα στο fast-forward, σχεδόν μέσα σε 3 χρόνια.


Μαρία Μαρκουλή
Μουσικοκριτικός

Να πάει

Lady Gaga, οπωσδήποτε.
Την παρακολουθώ με πολύ ενδιαφέρον από τότε που πρόβαλε σαν έκλυτο έκθεμα φουτουριστικής γκαλερί μετά από αλλεπάλληλες προσπάθειες φιλόδοξου καλλιτέχνη να εντυπωσιάσει το κοινό αλλά και τον εαυτό του. Φανερό εξ ' αρχής και το ότι είχε "γράψει" ατέλειωτες ώρες και νύχτες στα club της Νέας Υόρκης. Η κυρία Germanotta όπως και η κυρία Ciccone παλιότερα είχαν σημεία αναφοράς στο Νεοϋορκέζικο clubbing, εκεί όπου σταθερά συμβαίνουν πράγματα που επηρεάζουν τη μουσική και αλλάζουν το τοπίο.


Από εκεί και πέρα, κινείται (και πολύ γρήγορα μάλιστα) ανάμεσα σε pop culture και τέχνη, σαν να είναι η τέχνη της λαϊκής κουλτούρας ή και ένας τρόπος που η τέχνη (για παράδειγμα της Μαρίνα Αμπράμοβιτς ή του Μπομπ Γουίλσον, με τους οποίους συνεργάζεται) φτάνει ακόμη πιο μακριά, ως τα παθιασμένα little monsters της και το πλατύ κοινό που παρακολουθεί από κοντά.


Ακούραστα στο μεταξύ με σόου, περιοδείες, ακροβατικά, εμφανίσεις, δηλώσεις και χάπενιγκς περνάει μηνύματα για την ελευθερία της έκφρασης, για το δικαίωμα στη διαφορετικότητα, όπως επίσης και στην εκκεντρικότητα, που, ποτέ δεν πάνε χαμένα.
Αλλάζει πιο γρήγορα κουστούμια στην σκηνή από ότι τεστάρουν τα λάστιχα στα πιτς της Φόρμουλα Ένα – υπερβολή αυτό, αλλά οι υπερβολές της ταιριάζουν και οι υπερβολές στο θέαμα είναι καλές, στα λόγια είναι που βλάπτουν.

Εξάλλου, θα πήγαινα να δω οποιονδήποτε τραγουδάει ντουέτο και κάνει δίσκους με τον Tony Bennett ακόμη και αν ήταν πιγκουίνος σε σόλο ακουστικό σετ. Δηλαδή η Gaga ενστερνίζεται και δοκιμάζεται ταυτόχρονα στην τζαζ και την ποπ, στο διαχρονικό της κλασικής και το ευφήμερο της ποπ, όσο τέτοιοι προσδιορισμοί μπορεί να ισχύουν.

Είναι κάτι σαν πολυμορφικό μοντέλο ποπ σταρ, μερικές στροφές πιο γρήγορο από ανάλογα 'μοντέλα', ένα εκκεντρικό πλέιμομπίλ με ιδιαίτερες ευαισθησίες (μουσική/μόδα/εικαστικάά) προς εναλλακτικά μέρη στο βαθμό που η μαζικότητα της τέχνης του το αντέχει. Της αρέσει να δοκιμάζει αντοχές.

Πώς θα ήταν αν ο Andy Warhol και οι Velvet Underground είχαν τότε facebook page; Πόσα likes θα μάζευε το Factory; Και τι άλλο θα κάνει η Lady Gaga για να παραμείνει Lady και Gaga, έτσι όπως μας έχει (πάνω-κάτω) συνηθίσει;

Lady Gaga στην Αθήνα: Να πάει κανείς ή να μην πάει; Facebook Twitter
Εικονογράφηση.: Richie Velazquez (a.k.a Dela Deso)


Γιάννης Πετρίδης
Μουσικός παραγωγός, κάτοχος μίας από τις μεγαλύτερες ιδιωτικές μουσικές συλλογές στον κόσμο, και ο μόνος Έλληνας με δικαίωμα ψήφου στο Rock and Roll Hall Of Fame.

Βρίσκω αρκετά ενδιαφέρουσα την συνεργασία της Lady Gaga με τον Tony Bennett.
Ανάλογο ντουέτο δεν σκέφτηκε να κάνει π.χ. με τον Sinatra, η παμπόνηρη Madonna.
Ο κάθε φίλος της μουσικής μπορεί να αιτιολογήσει εύκολα το γιατί πρέπει ή δεν πρέπει να την δει.

M.Hulot

Δημοσιογράφος, διευθυντής του περιοδικού ΓΚΡΕΚΑ

Αν σου πω ότι δεν έχω ακούσει ούτε έναν δίσκο της θα το πιστέψεις;

Δεν έχω καθόλου ασχοληθεί μαζί της, το μόνο που έχω δει είναι κάποια βίντεο. Το καλοκαίρι του 2009 στην Άνδρο θυμάμαι μια ταμπλόιντ αγγλική εφημερίδα παρατημένη στο ξενοδοχείο που έγραφε ότι μάλλον είναι άντρας που έκανε αλλαγή φύλου και νόμισα ότι ήταν κάτι σαν την αμερικάνα Ντάνα Ιντερνάσιοναλ.

Μετά άρχισε να φοράει μπριζόλες και να κυκλοφορεί σαν την Αστέρω με ηλεκτροπληξία και ήταν παντού, την πρόσεχες θέλοντας και μη.

Δεν έχω κανένα ενδιαφέρον να τη δω, αλλά δεν νομίζω ότι και η Lady απευθύνεται σε μένα. Άλλο είναι το κοινό της. Αν είσαι εκεί γύρω στη εφηβεία, γιατί όχι; Δεν ξέρω αν αυτό το πράγμα θα έχει διάρκεια, αλλά αυτή τη στιγμή είναι πραγματικό ποπ είδωλο.

Αν ήμουν 15 σίγουρα θα πήγαινα.

 

Μανώλης Βαμβούνης
Πολιτιστική δημοσιογραφία, gkoultoura.gr

Φωτιές μας βάζετε κυρα-Λάιφο μου.

Λες και δεν μας τρώει μια βδομάδα ο διχασμός στο γκουλτουρόσπιτο.
Γιατί, ok, να πας. Θα 'χει και σόου, θα' χει κι αδερφές, θα' χει και είκοσι διαφορετικά τσίτια πλεγμένα από τσιχλόφουσκες που 'χουν σκάσει θιβετιανές τρανσέξουαλ μοναχές με έρπη...

Όμως, κάτι δεν μου κολλάει γαμώτο. Κάτι στη κακομιζέρια και την ΑΠΕΛΠΙΣΙΑ (ναι, με κεφαλαία) απ' την οποία ζέχνει η παραγωγή του event σου ακυρώνει το "ε, να τη δω μια φορά live όσο λίγο είναι ακόμα στα πάνω της * γιατί σιγά μην ξανάρθει". Ε, έτσι δεν αξίζει. Άλλα μας τάξανε κι άλλα μας μπήξανε, Γκάγκα μου.


Άποψη (χαιρέκακη περί μισερώματος της) που δεν ασπάζομαι. Ναι, δεν πήγε καλά το ARTPOP. Και φταίει σίγουρα η ίδια. Όχι λόγω ποιότητας ή μουσικής, γιατί είναι και εξαιρετικό και fun pop. Aπλά δεν δύναται να αναμετρηθεί με το Μέγεθος αυτού του Αυτό Που Θα Αλλάξει Τα Πάντα όπως το διατυμπάνιζε. Αλλά και τι θα μπορούσε;

Τώρα που έσκασε η φούσκα, ελπίζω να έμαθε το μάθημα της και να έχουμε στο μέλλον λιγότερο ψευδο-δήθεν Going Gaga στα Ρυάκια με την Αμπράμοβιτς (άλλη εκεί), και περισσότερο Fun Intimate Gaga να κάνει παρουσίαση δίσκου με τα Muppets. Γούτσου.
Τι, αν θα πάω την Παρασκευή; Μπα, θα προτιμήσουμε καμιά γκουλτούρα. Νεξτ Τάημ, Γκάγκα.

Lady Gaga στην Αθήνα: Να πάει κανείς ή να μην πάει; Facebook Twitter
Εικονογράφηση.: Richie Velazquez (a.k.a Dela Deso)


Αλέξανδρος Διακοσάββας
Δημοσιογράφος, LIFO.gr

Όταν είχα πρωτακούσει το Just Dance και το Poker Face τη λάτρεψα. Ήταν ό, τι πιο φρέσκο και πρωτοποριακό μπορούσε να προσφέρει η μέινστριμ ποπ η οποία ασθμαίνοντας είχε παραδοθεί σε αναμασήματα τετριμμένων κλισέ καθώς τελείωναν τα 00s.

Δυστυχώς για μένα, η ταλαντούχα κυρία Τζερμανότα δεν ήταν ο σωτήρας της μαζικής μουσικής βιομηχανίας, πόσο μάλλον η νέα Μαντόνα, αλλά ένα απόλυτα μελετημένο και κατασκευασμένο προϊόν για ευρεία κατανάλωση.

Εκνευριστικά αυτοαναφορική από τον πρώτο κιόλας δίσκο, εγκλωβίστηκε στην εικόνα της, έδωσε πολύ περισσότερο βάρος στην οπτική εκμετάλλευση του ονόματός της, παρά στο προφανές -να γράφει και να ερμηνεύει ωραία τραγούδια-, πουλώντας γκροτέσκο φύκια για μεταξωτές κορδέλες και κερδίζοντας αμαχητί το (συνήθως) όχι ιδιαίτερα εύπιστο γκέι κοινό που αποτέλεσε τον πυρήνα των φαν της παγκοσμίως.


Το αποτέλεσμα όλων των παραπάνω ήταν να ακολουθήσουν πολλά βαρετά βιντεοκλίπ ξεχειλωμένης διάρκειας και κάποια μέτρια άλμπουμ με αποκορύφα αυτό το ανεκδιήγητο ARTPOP για το οποίο όσες Αμπράμοβιτς, Κουνς και πολύχρωμα ξερατά επί σκηνής κι αν επιστρατεύθηκαν δεν μπόρεσαν να αναιρέσουν το αυτονόητο:

Δεν βγήκε ούτε ένα χιτ της προκοπής.
Φυσικά η περιοδεία της, συμπεριλαμβανομένης της εμφάνισης της στην Αθήνα θα είναι κάτι huge και τεχνικά ασύγκριτο, αλλά γιατί να δω ένα λάιβ που βασίζεται σε ένα άλμπουμ τόσο κακό;

Μαριέττα Φαφούτη

Μουσικός, τραγουδίστρια

Να πάει

Τέσσερις λόγοι που αξίζει να πας στη Gaga.

1. Γιατί εντάξει θα δεις ένα από τα μεγαλύτερα ποπ ονόματα παγκοσμίως και θα 'χεις να το λες στα παιδιά σου. "Πωπω θυμάμαι τότε που είχα πάει στη συναυλία της Lady Gaga... "
2. Γιατί όταν βγαίνουν στα reviews και οι μισοί θα αποθεώνουν τη συναυλία και οι άλλοι μισοί θα την θάβουν, εσύ θα ξέρεις ποιοι λένε αλήθεια.
3. Γιατί έχει και φωνάρα και ωραία τραγούδια.
4. Γιατί θα μπορείς να το παίζεις μούρη στις παρέες σου όταν σου λέει κάποιος ότι πήγε σε μια φοβερή συναυλία λέγοντας "Καλά αν δεν έχεις πάει στη Lady Gaga δεν ξέρεις τι σημαίνει φοβερή συναυλία".

 

Να μην πάει

Τέσσερις λόγοι που δεν αξίζει να πας στη Gaga
1. Γιατί και τότε που πήγες στη Μαντόνα το μετάνιωσες.
2. Γιατί θέλεις να πας στη συναυλία για τον Παύλο Φύσσα στο Σύνταγμα που θα τραγουδήσουν για εκείνον δεκάδες φοβεροί καλλιτέχνες.
3. Γιατί με τα ίδια χρήματα μπορείς να πάρεις 60 σουβλάκια.
4. Γιατί την προηγούμενη μέρα θα έχεις πάει στη συναυλία της Φαφούτη και δεν θα μπορείς να πάρεις τα πόδια σου από τον χορό. ;p

Lady Gaga στην Αθήνα: Να πάει κανείς ή να μην πάει; Facebook Twitter
Εικονογράφηση.: Richie Velazquez (a.k.a Dela Deso)


Βαγγέλης Μακρής
Blogger, LIFO.gr

 

Να μην πάει
Δεν θα πάω στην Lady Gaga. Οι τρεις σημαντικότεροι λόγοι:


1. Η εικόνα των τραγουδιών πάνω από τα ίδια τα τραγούδια
Δούλεψε τόσο πολύ με την εικόνα της και έβαλε σε δεύτερη μοίρα τα τραγούδια της. Και αυτό της γύρισε μπούμερανγκ. Μου δίνει την εντύπωση πια ότι πρώτα σκέφτεται πως θα είναι αυτό που θα παρουσιάσει και μετά τι είναι αυτό που θα παρουσιάσει. Δεν μπορώ να πληρώσω μόνο για ένα ωραίο περιτύλιγμα όταν το «δώρο της» είναι μέτριο.
2.Την ενδιαφέρει περισσότερο ο θόρυβος γύρω από την νέα της δουλειά παρά η ίδια η δουλειά της
Πάρτε για παράδειγμα το Applause. Η προώθηση του είναι πολύ καλύτερη από το ίδιο το κομμάτι. Όμως όσο καλά και να διαφημίσεις κάτι(και σε αυτό είναι μανούλα), όσο hype και να δημιουργήσεις γύρω από τον εαυτό σου, κάποια στιγμή θα φτάσει η ώρα του καταναλωτή. Μετράει στο τέλος το ίδιο το προϊόν και όχι ο θόρυβος γύρω από το προϊόν.

3.Δεν αντιγράφει την Madonna. Κάνει κάτι πολύ χειρότερο: Την μιμείται
Η Lady Gaga προσπαθεί να ακολουθήσει τα βήματα της Madonna πατώντας ατσούμπαλα πάνω σε αυτά. Τελευταίο παράδειγμα: «Και τώρα θα περάσω την φάση «Sex». Θα είμαι γυμνή παντού.» Και ποιος νοιάζεται το 2014; Ποιον σοκάρει το γυμνό το 2014; Όταν η Madonna το έκανε είχαμε 1992 και είχε βγει γυμνή στον δρόμο κάνοντας ωτοστόπ. Το δικό της γυμνό είναι ένα αγχωμένο γυμνό. Δεν έχω λεφτά για αγχωμένους μίμους.

Να πάει
Τρεις λόγοι για τους οποίους κάποιος μπορεί να θέλει να πάει στη Lady Gaga:


1.Συμβαίνει τώρα
Έρχεται πάνω στην επιτυχία της και όχι για να εξαργυρώσει ένσημα. Δεν συμβαίνει συχνά κάτι τέτοιο στην χώρα μας. Συνήθως στην Ελλάδα τρώμε το ξαναζεσταμένο φαγητό της σύνταξης. Και το χρυσοπληρώνουμε.
2.Η δυνατή σχέση που έχει δημιουργήσει με τους οπαδούς της
Μπορώ να καταλάβω πως είναι να είσαι έφηβος, να αισθάνεσαι «Little Monster» και να θες να πας. Ή τουλάχιστον προσπαθώ να καταλάβω...

3.Ευκαιρία για ελεύθερη έκφραση
Να φοράς ότι σου έρχεται στο κεφάλι και να μπαίνεις με αυτά στο αθηναϊκό μετρό μια τυχαία μέρα, χωρίς να σε νοιάζει αν σε κοιτάνε. Μάλλον θα έχει πλάκα.

_________________________

**Εσείς;

Θα πάτε ή όχι στην Lady Gaga μεθαύριο; Και γιατί;

24

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Κοντσέρτο του Αρανχουέθ: Ποιος μπορεί να μείνει ασυγκίνητος από αυτό το κοντσέρτο;

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Ποιος μπορεί να μείνει ασυγκίνητος από το Κοντσέρτο του Αρανχουέθ;

Σχεδόν έναν αιώνα μετά τη δημιουργία του το «Κοντσέρτο του Αρανχουέθ» του Χοακίν Ροντρίγκο παραμένει η μουσική στην οποία όλοι με κάποιο τρόπο παραδινόμαστε. Η Ματούλα Κουστένη αποκρυπτογραφεί τη μελαγχολία, τη σπαρακτική μελωδία, τη δύναμη της κιθάρας και τη μοναδική του ενέργεια.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
Μας αφορά σήμερα η Lady Gaga;

The Review / Μας αφορά σήμερα η Lady Gaga;

Ο Αλέξανδρος Διακοσάββας και ο δημοσιογράφος Γιάννης Τσιούλης aka Cartoon Dandy συζητούν για την πορεία και τα τελευταία βήματα στη μουσική και κινηματογραφική βιομηχανία μιας από τις μεγαλύτερες ποπ σταρ της τελευταίας 15ετίας και για το πόσο relevant είναι σήμερα.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΙΑΚΟΣΑΒΒΑΣ
10 χρόνια μετά, ακόμη μας στοιχειώνει το «Ταπεινοί Και Πεινασμένοι»

Μουσική / Το «Ταπεινοί Και Πεινασμένοι» του ΛΕΞ ακόμη μας στοιχειώνει

Πέρασαν 10 χρόνια από την κυκλοφορία του πρώτου προσωπικού δίσκου του «Τ.Κ.Π.», που δεν ήταν απλώς ένα σημείο τομής για την εγχώρια ραπ σκηνή. Ήταν κάτι που σε άρπαζε και σε προσγείωνε με το ζόρι στην καθημερινότητα.
ΚΩΣΤΑΣ ΣΑΒΒΟΠΟΥΛΟΣ
Η Bipolia δεν φοβάται να παίζει μουσική στον δρόμο

Μουσική / Η Bipolia δεν φοβάται να παίζει μουσική στον δρόμο

«Είναι σίγουρα πιο χαλαρά στην Κυψέλη, πιο γειτονιά σε σχέση με την Ερμού»: Η νεαρή μουσικός φέρνει αναζωογονητική αύρα στα ελληνικά ροκ και ποπ δεδομένα με το ντεμπούτο άλμπουμ της και τις εμφανίσεις της στους δρόμους της Αθήνας.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
«Βλάσφημο, σατανιστικό, πορνογραφικό»: Η ιστορία του θρυλικού ‘666’, του άλμπουμ που σήμανε το τέλος των Aphrodite’s Child

Μουσική / «Βλάσφημο, σατανιστικό, πορνογραφικό»: Η ιστορία του θρυλικού «666», του άλμπουμ που σήμανε το τέλος των Aphrodite’s Child

Οι εξωφρενικές ιδέες του Νταλί, τα λάγνα φωνητικά της Ειρήνης Παπά και οι διαμάχες του Βαγγέλη Παπαθανασίου με τη δισκογραφική εταιρεία ήταν μόνο μερικά από τα επεισόδια της δημιουργίας ενός μνημειώδους άλμπουμ που επανακυκλοφορεί αυτές τις μέρες σε deluxe έκδοση.
THE LIFO TEAM
«Μόλις νιώσεις σιγουριά ως γυναίκα, θα προσπαθήσουν να σε σπρώξουν προς τα κάτω»

Μουσική / «Μόλις νιώσεις σιγουριά ως γυναίκα, θα προσπαθήσουν να σε σπρώξουν προς τα κάτω»

Aφήνοντας πίσω της την προηγούμενη ζωή της ως νοσοκόμα, μετά από παρότρυνση των ασθενών της να κυνηγήσει τα όνειρά της, η παραγωγός και καλλιτέχνιδα Kelly Lee Owens μιλά για την τελευταία της δουλειά, τις σημαντικές συνεργασίες της και τη μουσική που διαμορφώνει συνειδήσεις και επηρεάζει συναισθήματα.
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ
Η σπουδαία επανεκκίνηση της Καμεράτα ως Ορχήστρα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών

Μουσική / Η συγκινητική επανεκκίνηση της Καμεράτας

Τέσσερα χρόνια, δύο νομοθετικές παρεμβάσεις, τρεις υπουργικές αποφάσεις και μία εκκαθάριση χρειάστηκαν ώστε να μπορέσει η Καμεράτα-Ορχήστρα των Φίλων της Μουσικής να κάνει restart και να επανέλθει ως Ορχήστρα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Beyoncé εναντίον Beatles: Τα βραβεία Grammy ξεπέρασαν κάθε όριο φαιδρότητας

Μουσική / Beyoncé εναντίον Beatles: Τα βραβεία Grammy ξεπέρασαν κάθε όριο φαιδρότητας

Η υποψηφιότητα ενός ξεχασμένου και μάλλον αδιάφορου κομματιού του Τζον Λένον για το βραβείο του δίσκου της χρονιάς φαίνεται να συμπυκνώνει όλη την σύγχυση και την έλλειψη σοβαρότητας που διακρίνει τον κουρασμένο μηχανισμό κύρους των Grammy.
THE LIFO TEAM
Ο Λευτέρης Παπαδόπουλος αφηγείται τη ζωή του στη LIFO

Γεννήθηκε Σαν Σήμερα / Ο Λευτέρης Παπαδόπουλος αφηγείται τη ζωή του στη LIFO

Δημοσιογράφος, στιχουργός. Θα ήταν ευχαριστημένος αν, απ’ όλα τα τραγούδια του, έμενε στην ιστορία το τετράστιχο: «Το απομεσήμερο έμοιαζε να στέκει, σαν αμάξι γέρικο, στην ανηφοριά».
ΣΤΑΥΡΟΣ ΔΙΟΣΚΟΥΡΙΔΗΣ
Stilpon: Η επιστροφή ενός Έλληνα κοσμοπολίτη του σύγχρονου ροκ

Μουσική / Stilpon: Η επιστροφή ενός Έλληνα κοσμοπολίτη του σύγχρονου ροκ

Ο Στίλπων Νέστωρ μαζί με εκλεκτούς καλεσμένους παρουσιάζουν αυτή την Πέμπτη στην Αθήνα τη νέα του δουλειά που έχει τίτλο «The Second Cloud Commission» και αποτελεί το απόγειο μιας δημιουργικής πορείας στο σύγχρονο ροκ που διανύει τέσσερις δεκαετίες.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ