Αυτή είναι η αντίληψη του Calvin Klein για τα plus sized μοντέλα;

Αυτή είναι η αντίληψη του Calvin Klein για τα plus sized μοντέλα; Facebook Twitter
14
Αυτή είναι η αντίληψη του Calvin Klein για τα plus sized μοντέλα; Facebook Twitter

Ο Calvin Klein έχει εδώ και λίγες μέρες βρεθεί στο στόχαστρο του ίντερνετ το οποίο αντιδρά και διαμαρτύρεται για την νέα του διαφημιστική καμπάνια. Πρωταγωνίστρια στις φωτογραφίες των εσωρούχων της σειράς η Myla Dalbesio η οποία λανσαρίστηκε ως plus sized μοντέλο που θα επικοινωνούσε τα μεγαλύτερα νούμερα της σειράς και την συνεργασία του οίκου με μοντέλα που είναι πιο κοντά στα συνήθη γυναικεία πρότυπα. 

Αυτή είναι η αντίληψη του Calvin Klein για τα plus sized μοντέλα; Facebook Twitter
Αυτή είναι η αντίληψη του Calvin Klein για τα plus sized μοντέλα; Facebook Twitter

Αν και η ίδια παρουσιάστηκε σαν μοντέλο κατηγορίας size 10 τα περισσότερε ξένα μέσα αναφέρουν πως στην πραγματικότητα είναι size 8 και πως όλο το πρόμο και ο θόρυβος είναι ένα φιάσκο. Αν και η 27χρονη δήλωσε σε συνέντευξή της πως σίγουρα δεν είναι η πιο ευτραφής επαγγελματίας του χώρου, υπογράμμισε πως έχει μεγάλη διαφορά σε σχέση με τις υπόλοιπες κοπέλες της καμπάνιας.

Ο εκπρόσωπος τύπου του οίκου μίλησε στους Νew York Times και αρνήθηκε πως προσπάθησαν να περάσουν το μοντέλο σαν plus sized αναφέροντας πως απλά ήθελαν να δείξουν και έναν λίγο πιο διαφορετικό σωματότυπο γυναίκας.

update: Σύμφωνα με νεότερες πληροφορίες που δημοσιεύει το Τime όλα ξεκίνησαν από παρεξήγηση δηλώσεων του μοντέλου. Η Myla Dalbesio επιβεβαίωσε πως ποτέ δεν υπήρξε δήλωσή της που να αναφέρει πως η επιλογή έγινε με βάση τα κιλά της.

14

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Millennials και Gen Zers αναζητούν το ιδανικό workplace το 2025

Living / Το ιδανικό εργασιακό περιβάλλον του 2025: Τι ψάχνουν οι Millennials και οι GenZers;

Οι διαφορετικές γενιές που κυκλοφορούν τα τελευταία χρόνια στην αγορά εργασίας περιγράφουν τις συνθήκες που θα τους έκαναν να νιώθουν τη δουλειά τους περισσότερο σαν το σπίτι τους.
ΠΕΝΝΥ ΜΑΣΤΟΡΑΚΟΥ
Γιατί συχνά νιώθουμε μεγαλύτερη νοσταλγία για τις δυσκολίες παρά για τις χαρές;

Living / Γιατί συχνά νιώθουμε μεγαλύτερη νοσταλγία για τις δυσκολίες παρά για τις χαρές;

Οι άνθρωποι έχουν την τάση να βλέπουν «με ροζ γυαλιά» ακόμα και τις πιο αντίξοες περιόδους της ζωής τους, ακόμα κι αν πρόκειται για συνθήκες οικονομικής ύφεσης, πανδημίας ή πολέμου.
THE LIFO TEAM
O «ξαφνικός θάνατος» της εξ αποστάσεως εργασίας

Living / O «ξαφνικός θάνατος» της εξ αποστάσεως εργασίας

Στον απόηχο της πανδημίας, οι πολιτικές «εργασίας από το σπίτι» έμοιαζαν να δείχνουν τον δρόμο για τον χώρο εργασίας του μέλλοντος, αλλά πλέον οι αποκλειστικά remote θέσεις είναι είδος προς εξαφάνιση.
ΜΙΧΑΛΗΣ ΓΙΑΝΝΑΚΙΔΗΣ
«Προτιμώ να δώσω τον σκύλο, παρά να είναι μαζί σου»: Όταν χωρίζεις (και) από το κατοικίδιό σου

Living / «Προτιμώ να δώσω τον σκύλο, παρά να είναι μαζί σου»: Όταν χωρίζεις (και) από το κατοικίδιό σου

Ποιο είναι το νομοθετικό πλαίσιο σχετικά με τα ζώα συντροφιάς; Ιστορίες –με αίσιο και μη τέλος– για ανθρώπους που χώρισαν εκτός από τους συντρόφους τους και από το κατοικίδιό τους.
ΤΑΤΙΑΝΑ ΤΖΙΝΙΩΛΗ
ΕΠΕΞ CHECK «Ο τρόπος που βλέπω το ντύσιμο καθορίστηκε απ’ τον αυτισμό μου»

Living / «Δεν ήμουν το παράξενο παπί, απλώς δεν ήμουν ποτέ πάπια»: Όταν μια γυναίκα της μόδας διαγνώστηκε με αυτισμό στα 50

Για τη Ζ. τα ρούχα δεν είναι απλώς αισθητική επιλογή – είναι μια γλώσσα. Η διάγνωση της νευροδιαφορετικότητάς της την έκανε να ξαναδεί τη ζωή της, την αφοσίωσή της στα υλικά και την υφή τους μέσα από αυτό το πρίσμα.
ΛΑΣΚΑΡΙΝΑ ΛΙΑΚΑΚΟΥ
Ο μήνας μπαίνει, ο μισθός φεύγει: Tips και κόλπα για να εξοικονομήσετε χρήματα

Living / Ο μήνας μπαίνει, ο μισθός φεύγει: Tips και κόλπα για να εξοικονομήσετε χρήματα

Με αφορμή το ο νέο microtrend «no buy challenge» του TikTok, τέσσερις άνθρωποι εξιστορούν τι έκοψαν και πώς, για να εξοικονομήσουν χρήματα και να κάνουν τους μικρούς οικονομικούς τους στόχους πραγματικότητα.
ΜΙΝΑ ΚΑΛΟΓΕΡΑ