ΚΙΝΗΣΗ ΤΩΡΑ

Όταν μπαίνει ο ελεγκτής

Όταν μπαίνει ο ελεγκτής Facebook Twitter
30

Όταν μπαίνει ο ελεγκτής Facebook Twitter
~Χριστίνα Hudson / Από την έκθεση των atenistas «Άνθρωποι στην πόλη» (https://www.facebook.com/apixelforyourthoughts?ref=hl )


Μπαίνω στο λεωφορείο και επικρατεί σχετική αναστάτωση /

όχι κάτι το φοβερό, δύο ελεγκτές ζητούν να δουν τα εισιτήρια των επιβατών /

μια γυναίκα που αποφεύγω να κοιτάξω κι έτσι δεν μπορώ να σας πω πόσων χρονών ήταν για να προχωρήσω σε μια περισσότερο ακριβή περιγραφή αποδέχεται αξιοπρεπώς και ίσως με κάποια ντροπή το γεγονός ότι δεν έχει εισιτήριο /

δεν προσφεύγει σε δικαιολογίες, δεν παριστάνει την έκπληκτη, «πού στο καλό είναι, μα το χτύπησα, σας ορκίζομαι», και ακολουθεί πρόθυμα τους ελεγκτές στην επόμενη στάση για να της κόψουν το σχετικό πρόστιμο κ.λπ., κ.λπ. /

όταν οι πόρτες κλείνουν ξεκινάει ο σχετικός κανιβαλισμός: «πού θα πάμε ως χώρα αν δεν χτυπάμε ένα εισιτήριο», «εγώ, αν δεν είχα εισιτήριο, θα προτιμούσα να πάω με τα πόδια, παρά να με πιάσουν», «μα, τα εισιτήρια εδώ είναι πάμφθηνα, ξέρετε πόσο κοστίζει μια εβδομαδιαία κάρτα στο Παρίσι;» κ.λπ. /

γενικά, το κλίμα είναι συγκαταβατικό και η συζήτηση δείχνει να φθίνει, μέχρι που μια κυρία κοντά στα 60 αποφασίζει να πει τη γνώμη της: «Tα εισιτήρια σας πείραξαν; Όταν πληρώνετε διόδια στους Μπόμπολες και στους μεγαλοεργολάβους, γίνεστε ποτέ τόσο επικριτικοί;» /

τη συνέχεια την ξέρετε: οι «άλλοι» απάντησαν, όμως η γυναίκα είχε «φορτώσει» και δεν μπορούσε να σταματήσει με τίποτα, ήταν πια εντελώς έξαλλη /

 

«και γιατί να πληρώνεις εισιτήριο, όταν στη λωρίδα αποκλειστικής κυκλοφορίας μπαίνουν ανενόχλητα Ι.Χ. και ταξί και η Αστυνομία δεν κάνει τίποτα; Γιατί να φτάσω εγώ στο σπίτι μου 20 λεπτά αργότερα επειδή κάποιος δεν κάνει καλά τη δουλειά του;» /

όσο κι αν ήμουν προετοιμασμένος, το επιχείρημα της γυναίκας με άφησε εμβρόντητο /

ο αιφνιδιασμός ήταν τέλειος: κι εμένα με απασχολεί η γενικευμένη αδιαφορία της Τροχαίας και της Αστυνομίας στα δικαιώματα των πεζών ή των ανθρώπων που κινούνται με μέσα μαζικής μεταφοράς, αλλά ποτέ δεν είχα σκεφτεί ότι αυτός είναι ένας λόγος για να μη χτυπάς εισιτήριο /

στην πραγματικότητα, πίστευα και πιστεύω ακριβώς το αντίθετο: όσο περισσότεροι γινόμαστε αυτοί που χρησιμοποιούμε συνειδητά ή από ανάγκη λεωφορεία, τρόλεϊ, μετρό και τραμ, τόσο αυξάνονται οι πιθανότητες να μας προσέξει το κράτος, τα υπουργεία κ.λπ. /

αλλά κανένα κράτος δεν θα ασχοληθεί μαζί σου, όσο επικρατεί στις συγκοινωνίες το γνωστό μπάχαλο /

κι αν δεν χτυπάς εισιτήριο, πέρα από το γεγονός ότι μπορεί να βρεθείς στην άβολη θέση της γυναίκας που την «έπιασαν» οι ελεγκτές, δεν υπάρχεις πουθενά, δεν καταγράφεσαι ως επιβάτης και κανείς δεν θα σε λάβει υπ' όψιν του ποτέ /

για να μη μιλήσουμε για το επιχείρημα κάποιων δήθεν «αριστερών» που τάσσονταν υπέρ του «δεν πληρώνω» με το πρόσχημα τότε των ακριβών κομίστρων (σήμερα η Αθήνα πρέπει να διαθέτει το πιο φτηνό εισιτήριο και την πιο φτηνή κάρτα απεριορίστων διαδρομών στην πάλαι ποτέ «δυτική» Ευρώπη), ξεχνώντας ότι η πριμοδότηση της λαθρεπιβίβασης αυξάνει τα ελλείμματα και δίνει άλλοθι στους εκάστοτε κυβερνώντες για απολύσεις, περαιτέρω υποβάθμιση των ήδη υποβαθμισμένων υπηρεσιών και, τελικά, αυξήσεις στις τιμές των εισιτηρίων /

όμως ήθελα να αφηγηθώ το παραπάνω επεισόδιο και για έναν ακόμα λόγο, που έχει κάποια σχέση και με τις εκλογές της Κυριακής: πόσο πιο συχνά στην Ελλάδα του 2015 πέφτεις πάνω σε συζητήσεις και διαπληκτισμούς όπου κάθε σύστημα ή δομή λογικής σκέψης έχει καταρρεύσει /

δεν μπορούμε να συμφωνήσουμε ούτε στα αυτονόητα πια (βγαίνει ο ήλιος από την Ανατολή;) και το αυτονόητο (να χτυπάς το εισιτήριο στο λεωφορείο) μπαίνει σε καθεστώς αμφισβήτησης επειδή η Τροχαία δεν αστυνομεύει επαρκώς τους λεωφορειόδρομους.

Αθήνα
30

ΚΙΝΗΣΗ ΤΩΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Λόφος Φιλοπάππου: Ξερά δέντρα, παραίτηση και παρακμή

Αθήνα / Λόφος Φιλοπάππου: Ξερά δέντρα, παραίτηση και παρακμή

Ένα άψυχο φυσικό τοπίο με ξερά δέντρα και κομμένους κορμούς είναι η δυσάρεστη έκπληξη που αντικρίζει κανείς ανεβαίνοντας στον λόφο του Φιλοπάππου. Ποια είναι η ευθύνη του δήμου, τι καταγγέλλουν οι πολίτες, τι λέει το υπουργείο Πολιτισμού και τι δηλώνει η Αγνή Πικιώνη, πρόεδρος της ΑΜΚΕ «Δημήτρης Πικιώνης».
ΝΤΙΝΑ ΚΑΡΑΤΖΙΟΥ
«Athens Talks»: Μια πλατφόρμα διαλόγου για τη βιωσιμότητα και τη συμπερίληψη

Αθήνα / «Athens Talks»: Μια πλατφόρμα διαλόγου για τη βιωσιμότητα και τη συμπερίληψη

Η Περιφέρεια Αττικής δημιούργησε μια νέα πλατφόρμα, μέσω της οποίας υποστηρίζει ότι θέλει να φέρει κοντά ανθρώπους και πρωτοβουλίες που έχουν κοινό σημείο προβληματισμού τη βιωσιμότητα του Λεκανοπεδίου.
LIFO NEWSROOM
Δεν πεθαίνουν μόνο οι μουριές στην Αθήνα. Tώρα πεθαίνουν και οι όμορφοι συριακοί Ιβίσκοι

Αστικό πράσινο / Δεν πεθαίνουν μόνο οι μουριές στην Αθήνα. Tώρα πεθαίνουν και οι συριακοί ιβίσκοι

Εκατοντάδες δέντρα της Αθήνας πεθαίνουν. Είναι συριακοί ιβίσκοι που ξεραίνονται ο ένας μετά τον άλλο, από μια ασθένεια που πρώτη φορά επελαύνει στο αστικό πράσινο. Η LiFO έμαθε ποια είναι η μυστηριώδης ασθένεια που αποδεκατίζει τους ιβίσκους και ρώτησε τον δήμο τι κάνει γι' αυτό.
ΝΤΙΝΑ ΚΑΡΑΤΖΙΟΥ
Φαληρικός Όρμος: Δυναμική επανεκκίνηση για τη μεγαλύτερη αστική ανάπλαση της Αττικής

Αθήνα / Φαληρικός Όρμος: Δυναμική επανεκκίνηση για τη μεγαλύτερη αστική ανάπλαση της Αττικής

Στην τελική τροχιά για την υλοποίησή του μπαίνει το πρότυπο πάρκο στον Φαληρικό Όρμο, το μεγαλύτερο έργο αστικής ανάπλασης που έχει γίνει ποτέ στην Περιφέρεια Αττικής. Ποιο είναι το χρονοδιάγραμμα για την ολοκλήρωσή του, πώς διασώθηκε στο παρά πέντε και ποιο θα είναι το προφίλ του έργου.
LIFO NEWSROOM

σχόλια

20 σχόλια
Ποσες φορες εχω παει στο περιπτερο διπλα απο τη σταση και ζηταω εισητηριο για να παρω απαντηση τελειωσαν? Πανω απο 1000 στα τελευταια 30 χρονια. Δλδ τι πρεπει να κανω? Να παρω ταξι να με παει στο επομενο περιπτερο στα 3χλμ? Εαν ηθελε το κρατος θα σε εβαζε να πληρωνες στο λεοφορειο μεσα οπως κανουν σε πολλες ευρωπαικες χωρες, κι ετσινθα λυνωταν το προβλημα της ελειψης εισητηριςων αλλα και της παρανομης επιβιβασης. Θεληση ομως καμια
Είσοδος από την μπροστινή πόρτα μόνο, πληρώνοντας στον οδηγό ή με χρήση κάρτας (βλ. oyster ας πούμε) και στο μετρό, τουρνικέ ή μπάρες και χρήση κάρτας.Ωσπου να εφαρμοστούν αυτά τα αυτονόητα, που θα κόψουν τους λαθρεπιβάτες άμεσα, θα συνεχίζονται οι γραφικες συζητήσεις για την ποιότητα των λεωφορείων, για την ηθική και το ρόλο των ελεγκτών, για τον Χ που μπορεί εκείνη την ώρα να μην είχε ψιλά ή να μην προλάβαινε να κόψει εισιτήριο, για τη χρηματοδότηση των ΜΜΜ από τους φόρους (γιατί να μην πληρώνει ο φορολογούμενος από τα Γιάννενα/ρόδο/Καλαμάτα τις μετακινήσεις του μάγκα από την Αθήνα άραγε? καλο μου ακούγεται) και στο μεταξύ θα συνεχίζει να θριαμβεύει το τσάμπα και η ΕΘΕΛ και ο ΟΣΕ να ειναι ζημιογόνες και πηγή γέλιου
Παντού υπάρχουν παραβατικές συμεριφορές σε ΜΜΜ, και στην Ρώμη και στην Ν.Υ. , το θέμα είναι να γίνει η ελλάδα και πάλι χώρα κανονική, με Σύνταγμα σε ισχύ, και μετά να καταδικάσουμε τον κάθε τζαμπατζή' έχω γνωστούς με χρήματα στην τσέπη που απαξιούν να πληρώσουν εισιτήριο αλλά και φίλους χωρίς 2ο ευρώ στην τσέπη που επιλέγουν να πληρώσουν θυσιάζοντας το κολατσό τους!
Παράλογο! Δεν απαντά, άρα λογικό!Πριν χρόνια έδινα μάθημα και βιαζόμουν και δεν είχε εισιτήριο το ψιλικατζίδικο της γειτονιάς μου. Μπήκα χωρίς και ρώτησα έναν έναν τους επιβάτες αν είχαν εισιτήριο να μου πουλήσουν (καμιά 10αριά) και κανείς δεν είχε. Λίγο μετά μπαίνει ελεγκτής, εντέλει μου κόβει πρόστιμο και μέχρι να φτάσουμε Ομόνοια μουρμούραγαν οι συνεπιβάτες μου για τους νέους που μπαίνουν χωρίς εισιτήριο και είναι τσαμπατζήδες κτλ, οι ίδιοι άνθρωποι που ήξεραν ότι είχα σκοπό να χτυπήσω εισιτήριο, απλώς δεν είχα βρει. Τέτοιοι είμαστε...
Αυτό ακριβώς. Λες και τα πουλανε παντου τα εισιτηρια. Η λες και δεν εχει συμβει σε κανέναν να νομίζει οτι έχει και να διαπιστώνει στη στάση ότι του έχουν τελειώσει
"το τέλος της λογικής σε ένα τυχαίο αθηναϊκό λεωφορείο No.2"Σήμερα το βράδυ σε ένα λεωφορείο που κάνει το δρομολόγιο κέντρο Αθήνας Καρέας. Στο ύψος της Ριζάρη το λεωφορείο περνάει από μια στάση χωρίς να σταματήσει, ενώ ήταν κάτι κοπέλες που περιμένανε. Στο φανάρι πλησιάζει μια κοπέλα από αυτές στην πόρτα του λεωφορείου και αρχίζει να την χτυπάει με δύναμη για να της ανοίξει ο οδηγός. Αυτός της λέει ότι κανένας δεν έκανε σήμα στο λεωφορείο για να σταματήσει στη στάση, και αυτή με έντονο ύφος του εξηγεί, έξω από την πόρτα, ότι αφού ήταν κόσμος που περίμενε στη στάση όφειλε να ανοίξει, τον λέει μ@λ@κ@ και τα σχετικά και αυτός φεύγει.Η κοπέλα τρέχει μαζί με τη φίλη της πίσω από το λεωφορείο και λόγω κίνησης το προλαβαίνει και φτάνει στη μεθεπόμενη στάση και μπαίνει μέσα στο λεωφορείο ουρλιάζοντας στον οδηγό. Ο οδηγός της φωνάζει και ξαφνικά την ΑΡΠΑΖΕΙ ΑΠΟ ΤΑ ΜΑΛΛΙΑ και της τα τραβάει προς τα κάτω με δύναμη. Αφού την αφήνει η κοπέλα ουρλιάζοντας του λέει να της δώσει τα στοιχεία του και αυτός δεν της λέει τίποτα, ίσα ίσα της φωνάζει προσβεβλημένος που τον είπε μ@λ@κ@ προηγουμένως. Η κοπέλα καλεί την αστυνομία και γίνεται πανικός.Κατά τη διάρκεια του σκηνικού μέσα στο λεωφορείο υπήρχαν 2 γυναίκες επιβάτισσες, μία μπροστά και μία πίσω στο λεωφορείο, οι οποίες φώναζαν έντονα στην κοπέλα να φύγει από το λεωφορείο γιατί ήθελαν να πάνε σπίτια τους και καθυστερούσε τον οδηγό.Η μία συγκεκριμένα της φώναζε να σταματήσει το τσίρκο… «κάθε σύστημα ή δομή λογικής σκέψης έχει καταρρεύσει»
Απαραδεκτη η συμπεριφορα του οδηγου, αλλα σε ενα εχει δικιο: το λεωφορειο δεν ειναι μετρο να σταματαει σε καθε σταση, γι'αυτο οι ανθρωποι σηκωνουν το χερι, για να κανουν σημα να σταματησει.
Δύο σχόλια:-Οι επιβάτες δεν μετριούνται μόνο με τα εισιτήρια. Κάτι τέτοιο θα ήταν και λάθος γιατί θα άφηνε έξω τους κατόχους των διαρκείας. Υπάρχουν συγκεκριμένα λεωφορεία με συστήματα μέτρησης που αλλάζουν γραμμές.-Το να λέει μια κυβέρνηση πως κόβει υπηρεσίες ΜΜΜ λόγω της λαθρεπιβίβασης είναι τεράστια απάτη. Παγκοσμίως τα ΜΜΜ των πόλεων επιδοτούνται. Στην Αμερική πχ, πρωτεύουσα του άσπλαχνου καπιταλισμού, τα περισσότερα δεν βγάζουν πάνω από το 50-60% των εξόδων λειτουργίας τους από εισιτήρια. Αντίθετα, στην Ελλάδα έχουμε την Αθήνα που ο ΟΣΥ παίρνει μια μικρή χρηματοδότηση, τη Θεσσαλονίκη με την πολύ πιο γενναιόδωρη στον ιδιωτικό ΟΑΣΘ χάρη στην άθλια σύμβαση που του εγγυάται κέρδος και την υπόλοιπη χώρα που οι επιδοτήσεις είναι ελάχιστες και τα ΜΜΜ γενικά άθλια με ελάχιστες εξαιρέσεις. Με τη λογική της "αυτοχρηματοδότησης", δηλαδή της μετατόπισης όλου του κόστους λειτουργίας στους μεσαίου και χαμηλού εισοδήματος τακτικούς επιβάτες των ΜΜΜ έχει μειωθεί σημαντικά η συχνότητα των λεωφορείων στην Αττική, για να έρχεται ο κατάπτυστος Χρυσοχοΐδης και να επαίρεται για το εκπληκτικό του κατόρθωμα να μειώσει το κόστος μιας υπηρεσίας μέσω της μείωσης της ποιότητα της.
Δεχομαι να πληρωνω 1 ευρω το εισιτηριο αλλα να εχουν τα ΜΜΕ τις προδιαγραφες του Παρισιου(οκ, εκτος απο το μετρο :p ) Οι λεωφορειοδρομοι παντα γεματοι, ο εξαερισμος/κλιματισμος/θερμανση ανυπαρκτος, τα λεωφορεια ετοιμα να διαληθουν στην επομενη λακουβα, ΚΑΜΙΑ προσβαση για τα ατομα με κινητικες δυσκολιες κλπ.. Μενω Θεσσαλονικη και ΚΑΘΕ φορα που μπαινω στο 31 απο το κτελ για το κεντρο, σκεφτομαι αν εμπαινε μια γυναικα που ηταν εγκυος, πιθανον να κινδυνευε με τοσες αναταραξεις..Δε συμφωνω επουδενι με τη λογικη δε πληρωνω, αλλα μαλλον πληρωνουμε τοσα λιγα γιατι τα ΜΜΕ ειναι της πλακας. Το μονο που αξιολογω θετικα ειναι το μετρο της Αθηνας. Θεωρω οτι θα πρεπει να υπαρχουν διευκολυνσεις για τα ατομα απο ευαισθητες κοινωνικα ομαδες και οχι να μπαινει ο καθενας αβερτα..απλα ας δειξει κ η πολιτεια οτι τα λεφτα που δινουμε, πανε καπου.
Με εναν προχειρο υπολογισμο, και διορθωστε με αν εχετε αλλα στοιχεια, ενας μισθος υπαλληλου στην Ελλαδα ειναι τωρα 500ευρω (?). Ενας μισθος, σχετικά χαμηλός, στην Αγγλια ειναι £1,500 (1.950 ευρώ). Το ενιαίο εισιτήριο στην Ελλάδα έχει 1,20ευρώ. Το εισιτήριο λεωφορείου μιας διαδρομής στο Λονδίνο έχει £1,50 (1,9 ευρώ). Δηλαδή είναι σαν να είχε το εισιτήριο (στην Ελλάδα) 0,5 ευρώ. Σίγουρα υπάρχει μια διαφορά στο ότι το εισιτήριο στην Ελλάδα είναι ενιαίο και διαρκεί μια ώρα, ενώ στο Λονδίνο εάν αλλάξεις λεωφορείο θα ξαναχτυπήσεις εισιτήριο (άρα σαν να λέμε θα δώσεις 1 ευρώ). Απο την άλλη όμως τα λεωφορεία στο Λονδίνο έρχονται κάθε τρια λεπτά, έχουν παντού χάρτες και πινακίδες που σου λένε live σε ποσα λεπτά έρχεται το επόμενο και υπάρχουν πάρα πολλές γραμμές που σε πάνε παντού. Άρα νομίζω ότι δεν έχουμε τα πιο φτηνά εισιτήρια στην Ευρώπη, συγκριτικά με τους μισθούς. Φυσικά αν εργαζόμενος στην Ελλάδα βρεθεί στο Λονδίνο για λίγες μέρες τα εισιτήρια θα του φανούν πανάκριβα.
(ΒΓΑΖΩ ΚΑΡΤΑ ΔΙΑΔΡΟΜΩΝ ΚΑΘΕ ΜΗΝΑ)ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΑΙΡΝΕΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΤΗΝ ΓΡΑΜΜΗ 421 ΑΓ.ΑΝΑΡΓΥΡΟΙ-ΑΓ.ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ .....ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙ,ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΟ ΤΟ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΕΣΤΩ ΚΑΙ 10 ΛΕΠΤΑ ΤΟΥ ΕΥΡΩ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΣ ΣΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΟΥ....
Ο,τι και να λετε εγω ξερω πως το μονο λεωφορειο στη γειτονια μου υποτιθεται οτι περναει καθε 10 λεπτα και χθες περιμενα 40.Εγω να πληρωσω εισητηριο αλλα να μου πληρωσει καποιος και τον χαμενο μου χρονο.
Οκ, σωστό. Αλλά τους ίδιους μισθούς παίρνουμε και τις ίδιες υπηρεσίες απολαμβάνουμε για να έχουμε εισιτήρια Δυτικής Ευρώπης; Αυτό έλειπε, να πληρώνω παριζιάνικη κάρτα στην Αθήνα. Υπάρχει λόγος, λοιπόν, που "σήμερα η Αθήνα πρέπει να διαθέτει το πιο φτηνό εισιτήριο και την πιο φτηνή κάρτα απεριορίστων διαδρομών στην πάλαι ποτέ «δυτική» Ευρώπη". Και αυτό σχετικό είναι γιατί για πολλούς είναι μεγάλη επιβάρυνση. Δεν αποτελεί, λοιπόν, κανένα ουάου επιχείρημα. Γιατί κάτι λέγαμε για λογική...
συμφωνω οτι θα επρεπε να υπαρχει ελαστικοτητα σε ανεργους και χαμηλομισθους,οπως και σε ειδικες κατηγοριες ανθρωπων οπως οι φοιτητες,οι ηλικιωμενοι κλπ.σε εναν ιδανικο κοσμο οι κρατικοι φορεις θα λειτουργουσαν δωρεαν για ολους.ομως για να ειμαστε ρεαλιστες,τα μηχανηματα και οι υπηρεσιες δεν τροφοδοτουνται με αερα.χρειαζονται ρευμα,καυσιμα,εργατικο δυναμικο κλπ,τα οποια κοστιζουν.Για την ορθη λειτουργια τους λοιπον πρεπει να καταβαλεται ενα αντιτιμο.ετσι ειναι.....τωρα,οσο για τα παραπονα μερικων σχετικα με την ποιοτητα των φορεων αυτων,στη συγκεκριμενη περιπτωση τα ΜΜΜ,δεν ειναι να προκαλει εντυπωση.ολοι με τις αποφασεις τους τοσο πολιτικα οσο και σε θεματα καθημερινοτητας εχουν επι χρονια καλλιεργησει και πλεον,δυστυχως,εγκαταστησει,ενα συστημα τετοιο που δεν βοηθα κανενα φασμα αναπτυξης και εξελιξης.η Ελλαδα εχει προβληματα.ναι συνεβαλαν πολλες πολιτικες προσωπικοτητες σε αυτο,αλλα κατα κυριο λογο φταιμε εμεις.Μιλω για αυτον που μπορει να πληρωσει εισητηριο και δεν πληρωνει,για εκεινον που θα πεθανει τον εργαζομενο του για να βγαλει 100 ευρω παραπανω,για εκεινον που θα δωσει φακελακι για καλυτερη μεταχειριση και για εκεινον που θα ζητησει.Μιλω για εκεινον που δεν θα κοψει αποδειξη,οχι γιατι το μαγαζι κοντευει να κλεισει αλλα για να βγαλει κι αλλα,εκεινον που δεν μπορει να κανει κατι για τον εαυτο του και θα καταγγειλει τον διπλανο του επειδη μπορεσε,εκεινον που για να παρει προαγωγη εβαλε λουκετο σε μαγαζι και μαγειρεψε αριθμους,εκεινον που κατηγορησε ενα ολοκληρο σωμα προκειμενου να αναδειχθει σε ιδεολογικο leader της ομαδας του,τελος μιλαω για εκεινον που ειναι τοσο προσκολλημενος στο μικρο εγω του,στην καθημερινοτητα του και θα θυμηθει να ασχοληθει με τα κοινα οταν του πουν οτι θα μειωθει ο μισθος.Δυστυχως η ζωη δεν ειναι καφενειο.Δεν μπορεις να ζητας επαγγελματιες πολιτικους,να καθεσαι ολη μερα,επι χρονια αμετεχος και μετα να παραπονιεσαι οτι "δεν τα εκαναν καλα".Εσυ που ησουν?Δεν εχει νοημα το παραπονο.Φωναζω εγω για τη συγκοινωνια,αλλος για την υγεια,παιδεια κλπ.......Το καθε ενα μονο του δεν μπορει να φτιαξει οταν ανηκει σε ενα συστημα ατομιστων,εγωιστων και διεφθαρμενων.Ολα συνδεονται......
Συμφωνω με αυτα που γραφει ο/η "No Man's Land".Επιλεον, να προσθεσω τα εξης παραξενα με τα λεωφορεια.- Τις περισσοτερες ωρες της ημερα ,κινουνται μισοαδεια,εκτος απο τις ωρες αιχμης,οταν οι περισσοτεροι πανε η γυριζουν απο την δουλεια τους,οποτε ειναι ασφυκτικα γεματα.(σε ποια αλλη πολη της Ευρωπης υπαρχουν ορθιοι στα λεωφορεια ,αραγε?)-Υπαρχουν γραμμες με υπερβολικα συχνα δρομολογια(κατα συνεπεια κινουνται αδεια) & αλλες με μεγαλες καθυστερησεις.-Υπαρχουν γραμμες που καλυπτουν τεραστιες αποστασεις ,π.χ.550 Δελτα Φαληρου-Κηφισια αλλα δεν ειναι express ,με αποτελεσμα να κανει πανω απο 1,5 ωρα να φτασει στο τερμα,αφου σταματαει σε ΟΛΕΣ τις στασεις της διαδρομης.!-Δεν εχουν βαλει δρομολογια συχνα,που να συνδεουν τους σταθμους Μετρο με τις κοντινες περιοχες.π.χ. Φθανεις με το Μετρο,στον τελευταιο προς νοτια, σταθμο του Ελληνικου & μετα περιμενεις αλλη μιση ωρα ,για το λεωφορειο,προς Γλυφαδα!
«σε ποια αλλη πολη της Ευρωπης υπαρχουν ορθιοι στα λεωφορεια ,αραγε?)»Δεν έχω πάει σε μεγάλη πόλη της Ευρώπης, από Ζυρίχη μέχρι Κίεβο, που να μην υπάρχει κόσμος όρθιος σε τρένα, τραμ και λεωφορεία τις ώρες αιχμής.
Με τα λεωφορεία κατά τη γνώμη μου παίζει το εξής: μπορεί να είναι φθηνό το εισητήριο αλλά κατά κανόνα είναι το πιο άθλιο μέσο μεταφοράς που κυκλοφορεί στους δρόμους μετά τα τρίκυκλα των αθίγγανων. Κανένας που βιάζεται δε παίρνει λεωφορείο γιατί ποτέ δεν έρχεται στη ώρα του. Για πολλή ώρα δεν έρχεται τίποτα και ξαφνικά σκάνε τρία στη σειρά που φυσικά το ένα γεμίζει και τα άλλα δύο φεύγουν μισοάδεια. Τα αμορτισέρ είναι διαλυμένα και δεν τα αλλάζουν, αν πέσει σε λακούβα μπορεί να πάρεις το νεφρό σου στο χέρι. Το ίδιο ίσχυε πάντα ανεξάρτητα τη τιμή που είχε το εισιτήριο ή το θόρυβο που έκαναν τα μίντια για το θέμα της εισιτήριοδιαφυγής. Θα μπορούσα να γράψω βιβλίο με όλα αυτά που μου έχουν συμβεί μέσα στα λεωφορεία. Με βάση αυτά λοιπόν και σαν καταναλωτής κρίνω ότι ακόμα και αυτό το φθηνό εισιτήριο δεν ανταποκρίνεται στη ποιότητα των υπηρεσιών που μου προσφέρει. Δεν πιστεύω ότι να μη πληρώνεις θα αλλάξει τη κατάσταση αλλά είναι ένα μέτρο άμυνας του αβοήθητου πολίτη απέναντι σε ένα αδιάφορο σύστημα από το οποίο ο μεγάλος ωφελημένος είναι... οι αυτοκινητοβιομηχανίες. Το λεωφορείο στη πραγματικότητα ονομάζεται πάρε-αυτοκίνητο-ή-πέθανε. Όποιος έχει περιμένει σε στάση λεωφορείου έστω και μία φορά το καταλαβαίνει. Ούτε το ίδιο το προσωπικο δε τα χρησιμοποιεί, γι'αυτό και τα -άδεια- υπηρεσιακά το βράδυ έχουν κλειστά τα φώτα και τρέχουν του σκοτωμού.
Προσωπικά δεν είμαι αριστερή ούτε στον απειροελάχιστο κόκκο της προσωπικής μου συνείδησης (θα αποτελούσε και προσωπική προσβολή μάλιστα), αλλά θεωρείς ότι όσοι συνειδητά τάσσονται στο «δεν πληρώνω» είναι απλά τζαμπατζίδες;; Προτιμάς εσύ κι ο κάθε εσύ, ένας άνθρωπος ο οποίος ΔΕΝ έχει να πληρώσει να κόμιστρα μετακίνησης, να κάνει 2-3-4 km για να πάει στον προορισμό του;; Οι οικονομικές-κοινωνικές-πολιτικές συνθήκες στην πάλαι ποτέ δυτική Ευρώπη, είναι οι ίδιες με του ελλαδικού χώρου;;Θεωρούμε εύκολο θήραμα και λεία τον κάθε αναξιοπαθή ή και μικρό τζαμπατζή αν θέλεις, σε σχέση με τους όντας επικίνδυνους καρχαρίες τύπου Μπόμπολα, όπως ανέφερε και η κυρία στην παραπάνω ιστορία. Γιατί εκεί κανείς δεν έχει το θάρρος και τα κότσια να σταθεί αντίθετα και να επικρίνει με βάθος συνειδήσεως και στόμφο τις εγκληματικές τους πράξεις κι ενέργειες;; Εκεί το θάρρος πάει παραθέριση αορίστου χρόνου;; Μόνο το μάτι του διπλανού ξέρουμε να στοχεύουμε;Συνειδητά είμαστε πολλοί σε πολλά σε αυτήν την κατακερματισμένη χώρα αλλά θεωρείς πως επειδή κάποιος ΔΕΝ πλήρωσε ή ΔΕΝ έχει να πληρώσει εισιτήριο θα τον προσέξουν τα υπουργεία και το κράτος;; Σε άλλο παράλληλο σύμπαν κατοικείς; Ή το ελλαδικό κράτος έχει σεβαστεί και προσέξει τους πολίτες του σε άλλες καταστάσεις για να το κάνει στα μέσα μεταφοράς τα οποία κι έχει χεσμένα; Πως δικαιολογείται ο ΟΑΣΘ (μιας και προσωπικα διαμένω Θεσσαλονίκη) μέσα σε ελάχιστο χρονικό διάστημα το εισιτήριο από 0,80 λεπτά να το πάει 1 ευρώ; Το ανέβασε επειδή υπάρχουν εκατομμύρια τοπικοί τζαμπατζίδες κατά αυτήν την λογική; Κι επειδή μετακινούμε συχνά με αστικό ελάχιστους έχω δει να μην χτυπάνε εισιτήριο. Άσε που εμείς εδώ έχουμε άλλο πονηρό σύστημα. Τα μηχανήματα μέσα στα λεωφορεία δεν δίνουν ρέστα. Πόσες φορές μας έχει φάει το μηχάνημα χρήματα, που οφείλει να παρέχει ρέστα;; Άπειρες. Μίλησε και παραπονέθηκε ποτέ κανείς γι'αυτό;;;Το ότι δεν αξίζει ούτε στο ελάχιστο να πληρώνεις ένα τόσο υπέρογκο πόσο (κι ας είσαι εντός της πάλαι δυτικής Ευρώπης) για τις υπηρεσίες που προσφέρει, δεν θα έπρεπε να ενοχλεί περισσότερο, από κάποιους ορισμένους δεν πληρώνω; Εκεί δεν υπάρχουν επιχειρήματα να αναπτύξει κανείς;; Μόνο του τύπου «όσοι δεν έχουν ας πάνε με τα πόδια»;Οι λαθρεπιβάτες και οι πραγματικοί τζαμπατζίδες ανέκαθεν υπήρχαν, και θα υπάρχουν στο αιώνα τον άπαντα αλλά αυτό δεν σημαίνει πως θα πτωχέυσει ο εκάστοτε οργανισμός μετακινήσεων, από αναξιοπαθείς που δεν έχουν όντος να πληρώσουν εισιτήριο. Μιας και παρόλο την τραγική εσωτερική κοινωνικοπολιτική κατάστασης της χώρας, χρηματοδοτούνται κανονικά. Προσωπικά ούδε μία φορά δεν ανέβηκα σε μέσα μεταφοράς χωρίς να πληρώσω κι ας υπήρχαν στιγμές που έψαχνα και το δίλεπτο για να συμπληρώσω για το εισιτήριο. Αυτό δεν σημαίνει ότι θα πετροβολήσω ανθρώπους που δεν μπορούν να πληρώσουν, όταν γι'αυτή την κατάντια φταίνε άλλοι.Όταν τα αυτονόητα σε μία κατακερματισμένη χώρα γίνονται ζητούμενα, το να μην έχουν κάποιοι εισιτήριο φαντάζει άκρως λογικότατο.
Ξεχνάνε αυτοί οι νομοταγείς πολίτες που κατά τα άλλα την φοροδιαφυγή την έχουν κάνει εθνικό σπορ αλλά τους πειράζει βεβαίως βεβαίως κάποιοι "παράνομοι" συμπολίτες μας να μην χτυπάνε εισιτήριο όπως άνεργοι, ηλικιωμένοι, φοιτητές κλπ οτι με την ανεργία στο 30% και τους χαμηλότερους μισθούς σε παγκόσμιο επίπεδο πολύ απλά δεν έχεις να πληρώσεις ναι ούτε το εισητήριο και εκτός αυτού γιατί να πληρώνουμε ενα κράτος που διορίζει με κουμπαριλίκια παντού, στο οποίο όπως είπε η κυρία στο άρθρο τις λεωφοριολωρίδες τις έχουν κάνει κανονικές λωρίδες και μπαίνει όποιος και όποτε γουστάρει, που τα δρομολόγια αργούν από 20 λεπτά έως και ώρες, που οι κυβερνήσεις πρώτα κλέβουν τα λεφτά του κόσμου και μετά τους βάζουν φόρους, τους κόβουν τις συντάξεις/μισθούς για να πληρώσουν αυτοί που δεν φταίνε τα κλεμμένα και και και? Να πληρώνονται τα εισιτήρια σε πολιτισμένες χώρες, εδώ είμαστε ΜΠΑΝΑΝΙΑ. 'Οταν γίνουμε άνθρωποι και οχι ούγκανοι ναι να πληρώσουμε εισιτήριο.
Το ότι εκείνη η γυναίκα μπορεί να έτυχε να μην έχει εισιτήριο εκείνη την ώρα? Ή αρκετά χρήματα πάνω της για να αγοράσει? Ή να μην βρήκε περίπτερο εκεί κοντά που να πουλάει εισιτήριο? Αυτές οι περιπτώσεις δεν μπορεί να υπάρχουν? Είναι κανιβαλισμός να αρχίζει ο καθένας το μακρύ του και το κοντό του εις βάρος ενός αγνώστου την στιγμή μάλιστα που εκείνος έχει ήδη αποχωρήσει. Δε νομίζετε? Είναι λογικό να χρεωθεί ένας τυχαίος άνθρωπος την γκρίνια και την πολιτική μπούρδα του καθενός? Κι εσείς έπειτα να αρχίσετε να πλάθετε ιστορίες για τα αυτονόητα και το τέλος της λογικής. Εμένα δεν μου φαίνονται περισσότερο λογικοί οι άνθρωποι που το κάνουν αυτό, συμπεριλαμβανομένου και του αρθρογράφου, σε σύγκριση με την κυρία που μίλησε για τον Μπόμπολα. Το ίδιο και το αυτό, θέλει ο καθένας να πει τον καημό του με την παραμικρή αφορμή.
Σοβαρά;Πες το στους εργαζόμενους της Εσθονίας,της Λιθουανίας,της Λετονίας,της Ουγγαρίας,της Πολωνίας,της Πορτογαλίας,της Ρουμανίας και της Βουλγαρίας και ρώτα τους πως είναι και το κλίμα εκεί στης ΝΑ Ασία...