Αλαλούμ και αντιδράσεις για το νέο μέτρο ελέγχου των εισιτηρίων σε λεωφορεία και τρόλεϊ

Αλαλούμ και αντιδράσεις για το νέο μέτρο ελέγχου των εισιτηρίων σε λεωφορεία και τρόλεϊ Facebook Twitter
Konstantinos Tsakalidis / SOOC
23

Την είσοδο όλων των επιβατών από την μπροστινή πόρτα των λεωφορείων και τρόλεϊ και τον έλεγχο των εισιτηρίων και των καρτών απεριορίστων διαδρομών από τον οδηγό του οχήματος σκοπεύει να εφαρμόσει το υπουργείο Μεταφορών.

Σύμφωνα με το Έθνος, το μέτρο θέλει να "χτυπήσει" την εισιτηριοδιαφυγή, το κόστος της οποίας για το σύστημα των συγκοινωνιών της Αθήνας υπολογίζεται ότι ξεπερνά τα 40 εκατομμύρια ευρώ ετησίως.

Αυτή η πρακτική αναμένεται να εφαρμοστεί για περίπου ένα χρόνο, μέχρι να γίνει η εφαρμογή του ηλεκτρονικού εισιτηρίου και φιλοδοξεί να καλύψει το κενό που άφησε η κατάργηση των εθελοντών»-ελεγκτών στον έλεγχο κομίστρου των λεωφορείων που γινόταν από οδηγούς εκτός βάρδιας που λάμβαναν το μισό των προστίμων που βεβαίωναν.

Στελέχη του υπουργείου αναφέρουν στο Έθνος πως "στόχος δεν είναι η βεβαίωση προστίμων αλλά να πείσουμε τους επιβάτες να ακυρώνουν εισιτήριο" και πως η αύξηση των εσόδων των αστικών συγκοινωνιών θα έχει οφέλη για όλους.


Το μέτρο του ελέγχου εισιτηρίων από οδηγούς είχε επιχειρηθεί να εφαρμοστεί και παλαιότερα. Ωστόσο «πάγωσε» εξαιτίας των μεγάλων αντιδράσεων από τους οδηγούς, οι οποίοι υποστηρίζουν ότι κάτι τέτοιο εγκυμονεί κινδύνους. Ειδικά σε γραμμές «υψηλού κινδύνου», στις οποίες υπάρχουν αλλεπάλληλα κρούσματα επιθέσεων σε λεωφορεία του ΟΑΣΑ, σε βαθμό που ορισμένα δρομολόγια τροποποιούνται τους χειμερινούς μήνες ή ενίοτε γίνονται με τη συνοδεία περιπολικών.


«Δεν καλυπτόμαστε να αναλάβουμε αυτόν τον ρόλο. Κανένας οδηγός δεν θα το κάνει», σημειώνει στο «Εθνος» ο πρόεδρος του Συνδικάτου Εργαζομένων ΟΑΣΑ, Λεωνίδας Σκούλος, ο οποίος επισημαίνει ότι «ο επιβάτης δεν είναι υποχρεωμένος να επιδείξει τίποτα σε κάποιον που δεν διαθέτει κάρτα ελεγκτή με πλήρη στοιχεία».


Προσθέτει μάλιστα ότι εκτίθενται σε κινδύνους οδηγοί και επιβάτες υπενθυμίζοντας ότι τα τουρνικέ και από τα πέντε λεωφορεία, στα οποία είχε εφαρμοστεί πιλοτικά η είσοδος από την μπροστινή πόρτα έχουν ήδη βανδαλιστεί.


Την αντίθεσή του δηλώνει και το μέλος του Συνδικάτου, Αποστόλης Κασιμέρης, υπογραμμίζοντας πως «δεν μπορεί ένας οδηγός να παίζει τον ρόλο του... εισπράκτορα της τρόικας, είναι απαραίτητη η δημιουργία τακτικού σώματος ελεγκτών».

πηγή: Έθνος

Ελλάδα
23

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Λογότυπο μετρό Θεσσαλονίκης: Πώς αποφάσισε την απευθείας ανάθεση, εξηγεί η «Ελληνικό Μετρό»

Ελλάδα / Λογότυπο μετρό Θεσσαλονίκης: Πώς αποφάσισε την απευθείας ανάθεση, εξηγεί η «Ελληνικό Μετρό»

Ο πρώτος διαγωνισμός επαναξιολογήθηκε και ακυρώθηκε, οι προτάσεις που κατατέθηκαν στον δεύτερο δεν μας ικανοποιούσαν και οι προθεσμίες λειτουργίας του μετρό μας υποχρέωσαν σε απευθείας ανάθεση, υποστηρίζει η «Ελληνικό Μετρό»
LIFO NEWSROOM