Αντιδράσεις για διαφήμιση της Gucci - Απαγορεύτηκε εξαιτίας του μοντέλου

Αντιδράσεις για διαφήμιση της Gucci - Απαγορεύτηκε εξαιτίας του μοντέλου Facebook Twitter
12
Αντιδράσεις για διαφήμιση της Gucci - Απαγορεύτηκε εξαιτίας του μοντέλου Facebook Twitter

Η Μεγάλη Βρετανία απαγόρευσε την προβολή μιας διαφήμισης της Gucci επειδή πρωταγωνιστεί ένα μοντέλο που φαίνεται "αρρωστημένα αδύνατο" και "λιπόσαρκο".

Στο βίντεο του γνωστού Ιταλικού οίκου μόδας, που παίχτηκε στους thetimes.co.uk και δείχνει διάφορα μοντέλα να χορεύουν όλα μαζί αλλά και σκόρπια ενσταντανέ πάλι από μοντέλα, μια συγκεκριμένη φωτογραφία ενός μοντέλου που γέρνει με την πλάτη σε έναν τοίχο προκάλεσε έντονες αντιδράσεις στους κριτικούς που την χαρακτήρισαν "αναξιόπιστη".

Από την μεριά της η Gucci εξήγησε πως το πάρτι που απεικονίζει στοχεύει σε ένα "μεγαλύτερο σε ηλικία, πιο εκλεπτυσμένο κοινό", όπως είναι αυτό των αναγνωστών των Times. Σύμφωνα με την αναφορά της Advertising Standards Authority, η εταιρία υποστηρίζει πως "σε κάποιο βαθμό, είναι υποκειμενικό το ζήτημα όταν εξετάζεται το αν ένα μοντέλο είναι αρρωστημένα αδύνατο", επιχείρημα με το οποίο φέρονται να συμφώνησαν και οι Times που την πρόβαλλαν.

 

Αντιδράσεις για διαφήμιση της Gucci - Απαγορεύτηκε εξαιτίας του μοντέλου Facebook Twitter

 

Η ASA σημειώνει στην αναφορά της πως η Gucci αρνείται τις κατηγορίες λέγοντας πως "πουθενά στη διαφήμιση δεν ήταν ορατά τα κόκαλα κανενός μοντέλου, το μακιγιάζ τους ήταν φυσικό και καθόλου έντονο κι ο φωτισμός ομοιόμορφος και ζεστός ώστε να διασφαλιστεί πως δεν θα προκληθούν βαθουλώματα από τις σκιές και τα ρούχα τους δεν ήταν αποκαλυπτικά".

Σε κάθε περίπτωση, η ASA έκρινε πως ο κορμός και τα χέρια του μοντέλου "ήταν δυσανάλογα με το κεφάλι και το υπόλοιπο σώμα της". "Η πόζα τής επιμήκυνε τον κορμό και τόνιζε την μέση της έτσι που φαινόταν πάρα πολύ μικρή. Το μελαγχολικό επίσης βλέμμα της και το σκούρο make up, ειδικά γύρω από τα μάτια, έκαναν το πρόσωπό της να φαίνεται λιπόσαρκο" λέει η ASA και καταλήγει: "Σαν αποτέλεσμα, το μοντέλο που γέρνει στον τοίχο κρίνεται αρρωστημένα αδύνατο και η καμπάνια ανεύθυνη".

Κατόπιν τούτου, η Gucci καλείται να κάνει διορθώσεις στη διαφήμιση διασφαλίζοντας πως θα περιέχει πλέον εικόνες "προετοιμασμένες υπεύθυνα" καθώς απαγορεύεται να εμφανιστεί οπουδήποτε με την παρούσα μορφή της. 

12

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ