ΜΑΡΑΘΩΝΙΟΣ

Γιατί ανεχόμαστε την πιο παράλογη απεργία της Αθήνας;

Γιατί ανεχόμαστε την πιο παράλογη απεργία της Αθήνας; Facebook Twitter
82
Γιατί ανεχόμαστε την πιο παράλογη απεργία της Αθήνας; Facebook Twitter
Χειμωνιάτικο σούρουπο πίσω από τον αγαπημένο τρούλο του Αγίου Νικολάου. φωτό: Νίκος Βατόπουλος

Ας μας λυπηθεί κάποιος!

Λίγες απεργίες στην ιστορία της Αθήνας ήταν τόσο αντιδημοφιλείς όσο η πολυήμερη κινητοποίηση στο μετρό / όχι μόνο γιατί επηρεάζει αρνητικά τη ζωή τόσο πολλών ανθρώπων σε καθημερινή βάση αλλά και για έναν επιπλέον λόγο /

βρισκόμαστε στο 2013 και όχι στο 1997 ή στο 2006 /

οι συνδικαλιστές στις αστικές συγκοινωνίες νομίζουν ότι έχουν απέναντί τους μία κοινωνία που πια κοντεύουμε να ξεχάσουμε, αν και την ανάσα της τη νιώθουμε ακόμα /

και είναι μια ανάσα που δεν μυρίζει πολύ ωραία /

όμως ήρθε ο ουρανός πάνω στο κεφάλι μας και κανείς δεν μπορεί να προσποιηθεί ότι δεν ξέρει /

αλλά οι συνδικαλιστές του μετρό κάνουν ότι δεν καταλαβαίνουν /

απεργούν γιατί θα μειωθεί ξανά ο μισθός τους /

μάλιστα /

δυσάρεστο και σκληρό /

αλλά πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω πώς η επώδυνη μισθολογική μεταβολή που αφορά μία πολύ μικρή μερίδα σχετικά καλοπληρωμένων υπαλλήλων μπαίνει στην ίδια ζυγαριά με την αδιανόητη ταλαιπωρία εκατομμυρίων ανθρώπων /

δυσκολεύομαι να καταλάβω σε ποια χώρα ζουν οι συνδικαλιστές του μετρό και περιμένουν κατανόηση από τους πολίτες /

δηλαδή από συμπολίτες τους στον στενό ή στον ευρύτερο δημόσιο τομέα που έχουν επίσης υποστεί διαδοχικές μειώσεις και κατάργηση δώρων ή από ανθρώπους στον ιδιωτικό τομέα οι οποίοι είτε έμειναν άνεργοι (κατά χιλιάδες) είτε προσπαθούν να κρατήσουν τις δουλειές τους με νύχια και με δόντια, υπομένοντας μειώσεις και ατομικές συμβάσεις /

ποια ανείπωτη, συγκλονιστική τραγωδία έπεσε πάνω στα κεφάλια των εργαζομένων του μετρό που να δικαιολογεί τόση απερισκεψία και εγωισμό; /

ποια ανείπωτη, συγκλονιστική τραγωδία έπεσε πάνω στα κεφάλια των εργαζομένων του μετρό που δεν έπεσε στα κεφάλια των υπολοίπων; /

και γιατί δεν αντέδρασαν οι συνδικαλιστές όταν το «κυριλέ» μετρό έγινε «μπάτε, σκύλοι, αλέστε» με ρουσφετολογικές προσλήψεις απ' το παράθυρο /

πόρισμα του Γενικού Επιθεωρητή Δημόσιας Διοίκησης Λέανδρου Ρακιντζή διαπίστωνε αθρόες προσλήψεις υπεράριθμου προσωπικού στο μετρό, κυρίως κατά την προεκλογική περίοδο του 2009 /

ύστερα από έρευνα που διενεργήθηκε στην ΑΜΕΛ (Αττικό Μετρό Εταιρεία Λειτουργίας), αποκαλύφθηκε ότι αρκετοί προσληφθέντες εμφανίζουν όμοια χαρακτηριστικά (για παράδειγμα κοινό τόπο καταγωγής, κατά κύριο λόγο τους νομούς Λαρίσης και Ροδόπης), ήταν εργαζόμενοι σε γραφεία βουλευτών και γενικών γραμματέων, ενώ τα βιογραφικά ορισμένων είχαν σταλεί από το φαξ τέως υπουργού ΠΕΧΩΔ.Ε (...) /

επίσης, πολλές φορές η συνέντευξη πρόσληψης γινόταν μετά την πρόσληψη (!), ενώ για 17 από αυτούς έγινε πρόσληψη, τη στιγμή που υπήρχε αρνητική αξιολόγηση από τα στελέχη της εταιρείας /

σύμφωνα με το πόρισμα του κ. Ρακιντζή, οι εν λόγω προσλήψεις επιβάρυναν σημαντικά τις λειτουργικές δαπάνες του μετρό της Αθήνας και είχαν ως αποτέλεσμα για πρώτη φορά η εταιρεία να εμφανίσει το 2009 έλλειμμα πάνω από 22 εκατομμύρια ευρώ, καθώς η αναλογία του κόστους μισθοδοσίας προς τα συνολικά έσοδα αυξήθηκε από 48% το 2007 σε 74% το 2009 /

τότε σας θέλαμε, αγαπητοί συνδικαλιστές, να υψώσετε τη φωνή σας, όταν ο παλαιοκομματισμός έβαζε τα θεμέλια για μια ακόμα ελλειμματική εταιρεία /

τώρα είναι πολύ αργά για δάκρυα /

κι έχουμε και τα δικά μας βάσανα /

όσο για την κυβέρνηση, δεν θα τη λυπηθούμε /

αλήθεια, την περίοδο για την οποία μιλάει στο πόρισμά του ο κύριος Ρακιντζής ποιο κόμμα ήταν στην εξουσία;

Αθήνα
82

ΜΑΡΑΘΩΝΙΟΣ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Φαληρικός Όρμος: Δυναμική επανεκκίνηση για τη μεγαλύτερη αστική ανάπλαση της Αττικής

Αθήνα / Φαληρικός Όρμος: Δυναμική επανεκκίνηση για τη μεγαλύτερη αστική ανάπλαση της Αττικής

Στην τελική τροχιά για την υλοποίησή του μπαίνει το πρότυπο πάρκο στον Φαληρικό Όρμο, το μεγαλύτερο έργο αστικής ανάπλασης που έχει γίνει ποτέ στην Περιφέρεια Αττικής. Ποιο είναι το χρονοδιάγραμμα για την ολοκλήρωσή του, πώς διασώθηκε στο παρά πέντε και ποιο θα είναι το προφίλ του έργου.
LIFO NEWSROOM