Η υψηλή τέχνη του εξωφύλλου στους δίσκους με library recordings (και η οφειλόμενη εξήγηση για το τι είναι αυτά)

Η υψηλή τέχνη του εξωφύλλου στους δίσκους με library recordings (και η οφειλόμενη εξήγηση για το τι είναι αυτά) Facebook Twitter
1

Πιθανώς ν’ ακουγόταν υπερβολικό αν έλεγα πως αυτό που εξακολουθεί και σήμερα να συμβαίνει με τις library recordings δεν έχει προηγούμενο, καθώς οι «ηχοβιβλιοθήκες» πάντα αποτελούν την πιο κρυφή, την πιο απρόσμενη και εν τέλει την πιο cult πηγή του παγκόσμιου DJ-sampling.

Μπορεί στην Ελλάδα η χρήση των libraries να υπήρξε ανύπαρκτη ή μάλλον ασήμαντη –αν και, με την καλή διάθεση που με χαρακτηρίζει, θα μπορούσα να αποκαλέσω “greek libraries” τα τουριστικά άλμπουμ που παρήγαγε ο EOT στα χρόνια του ’70 π.χ.–, όμως στις περισσότερες δυτικοευρωπαϊκές χώρες, κυρίως στην Ιταλία, την τότε Δυτική Γερμανία, την Αγγλία, τη Γαλλία, την Ελβετία, το Βέλγιο κ.ά., όπως και σε κάποιες ανατολικές, αυτού του τύπου οι ηχογραφήσεις υπήρξαν «κοινή λογική» χρησιμεύοντας (είναι η λέξη κλειδί) σε πλήθος διαφορετικών εφαρμογών. Αυτή ήταν και η ουσία των libraries, εξάλλου. Να προσφέρουν έτοιμες μουσικές λύσεις για διαφημιστικά jingles, για επενδύσεις εμπορικών ή άλλων εκδηλώσεων, για κάλυψη τηλεοπτικών ή κινηματογραφικών παραγωγών, χωρίς αυτό να σημαίνει πως ορισμένες φορές δεν προέβαλαν και κάποια συνολικότερη άποψη των εκάστοτε συνθετών, εν είδει μουσικής αυτοδυναμίας.

Τέτοια θρυλικά σχεδόν library άλμπουμ είναι π.χ. το “Rythmes Contemporains” [FR. Montparnasse 2000] του Janko Nilovic από το 1973, το “Love That” [GER. Selected Sound] των Roland Kovac New Set από το 1971, το “Moonshade” [UK. De Wolfe] των Roger Webb Sound, από το 1971 επίσης, και δεκάδες άλλα...

Εκείνο που προξενεί εντύπωση, πάντως, και σε πρώτη φάση, είναι τα covers των LP με library recordings, τα οποία, γενικώς, είναι απίθανα.

Τα τρία αυτά labels που προανέφερα (Montparnasse 2000, Selected Sound, De Wolfe), καθώς επίσης η CAM στην Ιταλία, η Ring Musik στη Δυτική Γερμανία (με τα υπο-labels Golden Ring και Happy), η KPM, η Bruton Music και η Chappell στη Βρετανία υπήρξαν κάποια από τα πιο σημαντικά του χώρου, ενώ και πολυεθνικές εταιρείες, όπως η Polydor π.χ., είχαν συμμετοχή στις εγγραφές βιβλιοθήκης.

Εκείνο που προξενεί εντύπωση, πάντως, και σε πρώτη φάση, είναι τα covers των LP με library recordings, τα οποία, γενικώς, είναι απίθανα. Μια τέτοια πινακοθήκη έστησε σε βιβλίο 208 σελίδων πριν μερικά χρόνια (2005) ο συλλέκτης Jonny Trunk και μας πήρε το σκαλπ. Λέμε για το “The Music Library / Graphic Art and Sound” [FUEL Publishing, London], εντός του οποίου παρελαύνει ακέραια και θαυμαστή η περίφημη library αισθητική. Όλα τα εξώφυλλα (πλην εκείνα με το ελληνικό ενδιαφέρον) που θα δείτε στη συνέχεια προέρχονται από ’κει… Η Ελλάδα τριταγωνιστεί στο library σκηνικό με το δικό της τρόπο. Και μέσω Ελλήνων συνθετών, αλλά και από σπόντα.

Library recordings με θέμα την τουριστική Ελλάδα έφτιαξε τόσο η De Wolfe, το άλμπουμ “Ancient and Modern”, όσο και η Bruton Music, το “Greece/ Central Europe” του John Leach, ενώ ανάλογα θέματα συνέθεσαν –κι εδώ είναι η έκπληξη– μεγάλοι Ιταλοί συνθέτες για ένα LP της CAM, το “Francia e Grecia” του 1975. Ανάμεσά τους ο Stelvio Cipriani, ο Gianni Ferrio και ο Pierro Piccioni. Οι τίτλοι τους: “The island of Skorpyos” (Cipriani), “Ricordo di Patrasso” (Ferrio – μου το αφιερώνω), “Ballabille alla Greca” (Piccioni).

Η υψηλή τέχνη του εξωφύλλου στους δίσκους με library recordings (και η οφειλόμενη εξήγηση για το τι είναι αυτά) Facebook Twitter
Ζαν Βασίλης (Jean Vassilis) “Top Instrumental Music 10” (ψυχεδελοδράματα για την Τρούμπα)

Έλληνες μουσικοί, που να βρέθηκαν (και) στο εξωτερικό, συμμετέχοντας σε εκδόσεις «βιβλιοθήκης» υπήρξαν κάποιοι. Πρώτος και καλύτερος ο σπαραξικάρδιος περφόρμερ της Τρούμπας στο «Καλώς Ήλθε το Δολάριο» (την ταινία του Σακελλάριου) Jean Vassilis και το άλμπουμ του “Top Instrumental Music”της E.C.A.που λογικά βγήκε περί τα μέσα των seventies. Πρόκειται για το κορυφαίο «ελληνικό» library, με την κομματάρα “Psycho 2000” ανάμεσα (drum break, βαρβάτο μπάσο, hammond, κοφτερή κιθάρα με wah-wah, γεμίσματα από τρομπέτα – κάνει σκόνη τους James Taylor Quartet), αλλά και με τα “White spiritual”, “Concerto 5”, “Strip flash”, “Swimming in the sky” και “Three hearts” να κρατούν υψηλά το ενδιαφέρον.

Ξεχωριστή είναι η περίπτωση του κύπριου συνθέτη Μιχάλη Χριστοδουλίδη, ο οποίος στη Γαλλία, στα χρόνια του ’70, έφτιαξε τέσσερα τουλάχιστον library LP σε συνεργασία με τον Francisco Semprun (αδελφός του διάσημου ισπανού λογοτέχνη, σεναριογράφου του “Z”, και υπουργού Πολιτισμού των κυβερνήσεων του Felipe González, Jorge Semprun).

Η υψηλή τέχνη του εξωφύλλου στους δίσκους με library recordings (και η οφειλόμενη εξήγηση για το τι είναι αυτά) Facebook Twitter
Francisco Semprun, Μιχάλης Χριστοδουλίδης “Espaces Dynamiques” (avant-jazz για παντομίμα)

Στο “Espaces Dynamiques” [Unidisc] η μουσική συνόδευε το διάσημο ζευγάρι των γαλλίδων μίμων Pinok και Matho. Οι δύο συνθέτες χρησιμοποιούσαν μια σειρά από ηλεκτρικά και ακουστικά όργανα (φλάουτο, βιμπράφωνο, ξυλόφωνο, κιθάρες, τούμπα, tables, bongos, κλαβιέ, πιάνο, όργανο) αναπτύσσοντας μέσα από δύο «τρόπους», έναν «θεματικό» κι έναν «κινητικό» (έτσι τους ονόμαζαν), μια σειρά από εμπειρίες. Οι πρώτες (θεματικές) αφορούσαν στις εντυπώσεις, στις εικόνες, στις αντιδράσεις του ακροατηρίου, ενώ οι δεύτερες (κινητικές), στην αντιμετώπιση του σώματος ως μουσικού οργάνου. Ο συνδυασμός και των δύο θα ήταν το τέλειο φυσικό ζητούμενο.. Οι Semprun και Χριστοδουλίδης παράγουν μουσική υψηλού αυτοσχεδιαστικού δυναμικού, κοντά σ’ ένα ημι-ηλεκτρονικό στυλ, που θυμίζει (ως πιο γνωστό) τον Vangelis του “L’ Apocalypse des Animaux”. Το “Destin”, π.χ., είναι ένα πολύ προχωρημένο track, που θα μπορούσε να το υιοθετήσουν ακόμη και σημερινοί rock/avant σχηματισμοί.

Library recordings έφτιαξε στο εξωτερικό και ο Γιάννης Σπανός. Μυρίζομαι τη συμμετοχή του σε διάφορες σειρές, γνωρίζω όμως, στην πράξη, μόνο μία. Αναφέρομαι στα LP της ολλανδικής Polydor Special“Sonorama Vol.1, Disque Special pour La Sonorisation de Vos Films” και“Sonorama Vol.8, Gay Family Music – Electronics and Space Music”, κάπου από τις αρχές του ’70. Στο πρώτο ακούγεται μια μελωδία με μπουζούκι (“Taverna”), ενώ στο δεύτερο το… ευρωπαϊκώς ενορχηστρωμένο “Simha hora”, που δεν είναι άλλο από το «Μαγγανοπήγαδο», κομμάτι το οποίο τραγούδησε η Αλέκα Κανελλίδου το 1976, σε στίχους Πυθαγόρα (το είχε πρωτοπεί στη γαλλική η Angela). Πάντως από το συγκεκριμένο LP, το Vol.8, μετράει πολύ η δεύτερη πλευρά με τα abstract ηλεκτρονικά του R. De Kers.

Η υψηλή τέχνη του εξωφύλλου στους δίσκους με library recordings (και η οφειλόμενη εξήγηση για το τι είναι αυτά) Facebook Twitter
Γιάννης Σπανός (Yani Spanos) κ.ά. “Sonorama Vol. 8” (gay family music)

Ένας τρίτος που κινήθηκε στο χώρο ήταν ο Σταύρος Λογαρίδης, ο οποίος έκανε ένα ολόκληρο LP για την KPM, το 1987, υπό τον τίτλο “Alchemy”. Οι υπότιτλοι είναι σαφείς… “Driving, rhythm action”, “Emotive theme building throughout”, “Lighter version of above – no drums”, “Fragmentary opening building to strong current affairs theme” κ.ά. Συνθέσεις; Καλές. Ο ήχος; Στηριγμένος στα keyboards, στο ύφος π.χ. του άλμπουμ «Μανούλα Ελλάς» [MINOS], που είχε κυκλοφορήσει ο Λογαρίδης δύο χρόνια αργότερα (1989).

Και το εξής. Υπάρχει κι ένα κομμάτι στο LP, που τιτλοφορείται “The city of violets”. Είναι το score από το σίριαλ «Μενεξεδένια Πολιτεία» (σκηνοθεσία Κώστας Φέρρης, είχε προβληθεί στην τηλεόραση την περίοδο 1975-76). Εκείνη την εποχή (στα τέλη των eighties) ο Λογαρίδης ήταν στα δικαστήρια με τον Βαγγέλη Παπαθανασίου, για τη γνωστή υπόθεση του “Chariots of Fire”. O Παπαθανασίου είχε δικαιωθεί (ότι ήταν δικό του το θέμα δηλαδή), και ο Λογαρίδης έμεινε με την πεποίθηση πως εκεί όπου «μπαίνει» το keyboard-πιάνο οι πρώτες νότες είναι δικές του.

Όμως, συμμετοχή σε άλμπουμ της KPM είχε, ήδη από το 1970, και ο Μίμης Πλέσσας. Μπορεί το συγκεκριμένο LP να ενδιαφέρει κόσμο «έξω» ελέω Laurie Johnson (ο διάσημος σκόρερ του «SOS Πεντάγωνο Καλεί Μόσχα» και βεβαίως των Avengers και των Professionals), οι συνθέσεις του οποίου καταλαμβάνουν την πρώτη πλευρά του άλμπουμ (υπάρχει κι άλλη μία στη β) –υπέροχες relaxed μποσανόβες, ένα φοβερό baion, το “City in the sun” και διάφορα άλλα–, όμως εμένα μ' ενδιαφέρει ο Πλέσσας, που έχει 4 συμμετοχές στο άλμπουμ με χαρακτηριστικά bouzouki θέματα. Οι τίτλοι τους: “Choros a gto gto”, “Moonlight over the Acropolis”, Plaka Omonoia”, “Journey to Rhodes”. Ενδιαφέρον έχουν οι επεξηγήσεις των άγγλων παραγωγών – άλλο χαρακτηριστικό των libraries, προκειμένου να εντοπίζεται εύκολα ό,τι σε κάθε στιγμή ζητείται. Στο «Φεγγαρόφωτο πάνω από την Ακρόπολη» γράφουν “warm romantic greek melody”, στο «Χορό» γράφουν “authentic contemporary greek dance”, ενώ στο «Ταξίδι στη Ρόδο» σημειώνουν “gay melodic greek dance”. Όλα σωστά! 

Δείτε 15 σπάνια εξώφυλλα από library άλμπουμ:

Η υψηλή τέχνη του εξωφύλλου στους δίσκους με library recordings (και η οφειλόμενη εξήγηση για το τι είναι αυτά) Facebook Twitter
Franco Delfino “Astratitismo 2” (δράμα, σεξ, μικρή ορχήστρα και εφφέ)
Η υψηλή τέχνη του εξωφύλλου στους δίσκους με library recordings (και η οφειλόμενη εξήγηση για το τι είναι αυτά) Facebook Twitter
William Gum-Boot “Themes Medicaux” (πειραματικό και progressive)
Η υψηλή τέχνη του εξωφύλλου στους δίσκους με library recordings (και η οφειλόμενη εξήγηση για το τι είναι αυτά) Facebook Twitter
Simon Park “Sun High” (δραματικά μοντέρνα σύνθια)
Η υψηλή τέχνη του εξωφύλλου στους δίσκους με library recordings (και η οφειλόμενη εξήγηση για το τι είναι αυτά) Facebook Twitter
Mario Molino and His Group “Love” (σπάνιο διπλό library LP)
Η υψηλή τέχνη του εξωφύλλου στους δίσκους με library recordings (και η οφειλόμενη εξήγηση για το τι είναι αυτά) Facebook Twitter
Robert Cornford “Cool Beat” (βαριά χορευτικά tracks)
Η υψηλή τέχνη του εξωφύλλου στους δίσκους με library recordings (και η οφειλόμενη εξήγηση για το τι είναι αυτά) Facebook Twitter
Alessandro Alessandroni “Intermezzi No.4 SR Jazz Series” (με το “Yazz in Calcutta”)
Η υψηλή τέχνη του εξωφύλλου στους δίσκους με library recordings (και η οφειλόμενη εξήγηση για το τι είναι αυτά) Facebook Twitter
Johnny Scott and His Scottmen “Inter-Relation” (καλή τζαζ)
Η υψηλή τέχνη του εξωφύλλου στους δίσκους με library recordings (και η οφειλόμενη εξήγηση για το τι είναι αυτά) Facebook Twitter
Henri Renaud, Robert Hermel, Martial Solal “MPI. No 6. Jazz Mobile” (ωραία τζαζ)
Η υψηλή τέχνη του εξωφύλλου στους δίσκους με library recordings (και η οφειλόμενη εξήγηση για το τι είναι αυτά) Facebook Twitter
Yan Tregger “Catchy” (ντίσκο moods)
Η υψηλή τέχνη του εξωφύλλου στους δίσκους με library recordings (και η οφειλόμενη εξήγηση για το τι είναι αυτά) Facebook Twitter
David Johnson “Sun-Seeker” (guitar action)
Η υψηλή τέχνη του εξωφύλλου στους δίσκους με library recordings (και η οφειλόμενη εξήγηση για το τι είναι αυτά) Facebook Twitter
The Jack Dieval’s Sextet “Music the Food of Life” (μοντέρνα τζαζ θέματα)
Η υψηλή τέχνη του εξωφύλλου στους δίσκους με library recordings (και η οφειλόμενη εξήγηση για το τι είναι αυτά) Facebook Twitter
Vladimir Cosma “Ultra Popop” (εξώφυλλο από τον Robert Planet)
Η υψηλή τέχνη του εξωφύλλου στους δίσκους με library recordings (και η οφειλόμενη εξήγηση για το τι είναι αυτά) Facebook Twitter
Roger Roger “Musique Idiote” (παράφρονα ηλεκτρονικά)
Η υψηλή τέχνη του εξωφύλλου στους δίσκους με library recordings (και η οφειλόμενη εξήγηση για το τι είναι αυτά) Facebook Twitter
Bruno Battisti “Tensioni 2” (σκληρά και κρουστά δραματικά συνθήματα)
Η υψηλή τέχνη του εξωφύλλου στους δίσκους με library recordings (και η οφειλόμενη εξήγηση για το τι είναι αυτά) Facebook Twitter
Martial Solal “Locomotion” (jazz forms)
Μουσική
1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Κοντσέρτο του Αρανχουέθ: Ποιος μπορεί να μείνει ασυγκίνητος από αυτό το κοντσέρτο;

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Ποιος μπορεί να μείνει ασυγκίνητος από το Κοντσέρτο του Αρανχουέθ;

Σχεδόν έναν αιώνα μετά τη δημιουργία του το «Κοντσέρτο του Αρανχουέθ» του Χοακίν Ροντρίγκο παραμένει η μουσική στην οποία όλοι με κάποιο τρόπο παραδινόμαστε. Η Ματούλα Κουστένη αποκρυπτογραφεί τη μελαγχολία, τη σπαρακτική μελωδία, τη δύναμη της κιθάρας και τη μοναδική του ενέργεια.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
Μας αφορά σήμερα η Lady Gaga;

The Review / Μας αφορά σήμερα η Lady Gaga;

Ο Αλέξανδρος Διακοσάββας και ο δημοσιογράφος Γιάννης Τσιούλης aka Cartoon Dandy συζητούν για την πορεία και τα τελευταία βήματα στη μουσική και κινηματογραφική βιομηχανία μιας από τις μεγαλύτερες ποπ σταρ της τελευταίας 15ετίας και για το πόσο relevant είναι σήμερα.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΙΑΚΟΣΑΒΒΑΣ
10 χρόνια μετά, ακόμη μας στοιχειώνει το «Ταπεινοί Και Πεινασμένοι»

Μουσική / Το «Ταπεινοί Και Πεινασμένοι» του ΛΕΞ ακόμη μας στοιχειώνει

Πέρασαν 10 χρόνια από την κυκλοφορία του πρώτου προσωπικού δίσκου του «Τ.Κ.Π.», που δεν ήταν απλώς ένα σημείο τομής για την εγχώρια ραπ σκηνή. Ήταν κάτι που σε άρπαζε και σε προσγείωνε με το ζόρι στην καθημερινότητα.
ΚΩΣΤΑΣ ΣΑΒΒΟΠΟΥΛΟΣ
Η Bipolia δεν φοβάται να παίζει μουσική στον δρόμο

Μουσική / Η Bipolia δεν φοβάται να παίζει μουσική στον δρόμο

«Είναι σίγουρα πιο χαλαρά στην Κυψέλη, πιο γειτονιά σε σχέση με την Ερμού»: Η νεαρή μουσικός φέρνει αναζωογονητική αύρα στα ελληνικά ροκ και ποπ δεδομένα με το ντεμπούτο άλμπουμ της και τις εμφανίσεις της στους δρόμους της Αθήνας.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
«Βλάσφημο, σατανιστικό, πορνογραφικό»: Η ιστορία του θρυλικού ‘666’, του άλμπουμ που σήμανε το τέλος των Aphrodite’s Child

Μουσική / «Βλάσφημο, σατανιστικό, πορνογραφικό»: Η ιστορία του θρυλικού «666», του άλμπουμ που σήμανε το τέλος των Aphrodite’s Child

Οι εξωφρενικές ιδέες του Νταλί, τα λάγνα φωνητικά της Ειρήνης Παπά και οι διαμάχες του Βαγγέλη Παπαθανασίου με τη δισκογραφική εταιρεία ήταν μόνο μερικά από τα επεισόδια της δημιουργίας ενός μνημειώδους άλμπουμ που επανακυκλοφορεί αυτές τις μέρες σε deluxe έκδοση.
THE LIFO TEAM
«Μόλις νιώσεις σιγουριά ως γυναίκα, θα προσπαθήσουν να σε σπρώξουν προς τα κάτω»

Μουσική / «Μόλις νιώσεις σιγουριά ως γυναίκα, θα προσπαθήσουν να σε σπρώξουν προς τα κάτω»

Aφήνοντας πίσω της την προηγούμενη ζωή της ως νοσοκόμα, μετά από παρότρυνση των ασθενών της να κυνηγήσει τα όνειρά της, η παραγωγός και καλλιτέχνιδα Kelly Lee Owens μιλά για την τελευταία της δουλειά, τις σημαντικές συνεργασίες της και τη μουσική που διαμορφώνει συνειδήσεις και επηρεάζει συναισθήματα.
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ
Η σπουδαία επανεκκίνηση της Καμεράτα ως Ορχήστρα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών

Μουσική / Η συγκινητική επανεκκίνηση της Καμεράτας

Τέσσερα χρόνια, δύο νομοθετικές παρεμβάσεις, τρεις υπουργικές αποφάσεις και μία εκκαθάριση χρειάστηκαν ώστε να μπορέσει η Καμεράτα-Ορχήστρα των Φίλων της Μουσικής να κάνει restart και να επανέλθει ως Ορχήστρα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Beyoncé εναντίον Beatles: Τα βραβεία Grammy ξεπέρασαν κάθε όριο φαιδρότητας

Μουσική / Beyoncé εναντίον Beatles: Τα βραβεία Grammy ξεπέρασαν κάθε όριο φαιδρότητας

Η υποψηφιότητα ενός ξεχασμένου και μάλλον αδιάφορου κομματιού του Τζον Λένον για το βραβείο του δίσκου της χρονιάς φαίνεται να συμπυκνώνει όλη την σύγχυση και την έλλειψη σοβαρότητας που διακρίνει τον κουρασμένο μηχανισμό κύρους των Grammy.
THE LIFO TEAM
Ο Λευτέρης Παπαδόπουλος αφηγείται τη ζωή του στη LIFO

Γεννήθηκε Σαν Σήμερα / Ο Λευτέρης Παπαδόπουλος αφηγείται τη ζωή του στη LIFO

Δημοσιογράφος, στιχουργός. Θα ήταν ευχαριστημένος αν, απ’ όλα τα τραγούδια του, έμενε στην ιστορία το τετράστιχο: «Το απομεσήμερο έμοιαζε να στέκει, σαν αμάξι γέρικο, στην ανηφοριά».
ΣΤΑΥΡΟΣ ΔΙΟΣΚΟΥΡΙΔΗΣ
Stilpon: Η επιστροφή ενός Έλληνα κοσμοπολίτη του σύγχρονου ροκ

Μουσική / Stilpon: Η επιστροφή ενός Έλληνα κοσμοπολίτη του σύγχρονου ροκ

Ο Στίλπων Νέστωρ μαζί με εκλεκτούς καλεσμένους παρουσιάζουν αυτή την Πέμπτη στην Αθήνα τη νέα του δουλειά που έχει τίτλο «The Second Cloud Commission» και αποτελεί το απόγειο μιας δημιουργικής πορείας στο σύγχρονο ροκ που διανύει τέσσερις δεκαετίες.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Το κονσέρτο που σφράγισε μια βαθιά φιλία

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Το κονσέρτο που σφράγισε μια βαθιά φιλία

Η Ματούλα Κουστένη βουτά στα άδυτα μιας βαθιάς φιλίας, αυτής των Γιόζεφ Γιόακιμ και Γιοχάνες Μπραμς, που στηρίχτηκε στην καλλιτεχνική ιδιοφυΐα και τη χημεία αυτών των δύο μουσικών, αφήνοντας ένα μοναδικό ενθύμιο, το Κοντσέρτο για Βιολί και Ορχήστρα που υπογράφει -ποιος άλλος;- o Γιοχάνες Μπραμς.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ