ΚΙΝΗΣΗ

Ο αθόρυβος θρίαμβος των Αtenistas

Ο αθόρυβος θρίαμβος των Αtenistas Facebook Twitter
28
Ο αθόρυβος θρίαμβος των Αtenistas Facebook Twitter
Aπό πρόσφατη δράση των Αtenistas στα Πετράλωνα.

Είναι άκομψο να γράφεις για κάτι με το οποίο είχες κάποτε σχέση /

οι Αtenistas υπήρξαν ένα σημαντικό κεφάλαιο της ενήλικης ζωής μου και μάλλον το σημαντικότερο που με συνδέει κάπως με αυτό που αποκαλούμε «κοινωνία» /

η δημοσιογραφία στις καλές της στιγμές έχει κι αυτή μία παρόμοια δύναμη /

να απευθύνεται, δηλαδή, σ' ένα κοινό ανθρώπων που σε διαβάζουν κι εκεί, σε αυτή την πολύ λεπτή, δυσδιάκριτη γραμμή, να «συμβαίνει» κάτι /

αλλά η αμεσότητα που έχει η επαφή με άλλους ανθρώπους και το γεγονός ότι βρίσκεσαι μαζί τους στον πραγματικό κόσμο για να φτιάξεις κάτι καλύτερο δεν μπορεί να συγκριθεί με το καλύτερο κείμενο /

το γιατί τα παράτησα κι επέστρεψα στο καβούκι μου είναι μια βαρετή προσωπική ιστορία, αλλά αυτοί οι 12-15 μήνες ήταν ένα μεγάλο σχολείο που δεν θα ξεχάσω ποτέ /

έκτοτε παρακολουθώ από απόσταση τις δράσεις της ομάδας και ομολογώ ότι κάθε φορά αισθάνομαι την ίδια έκπληξη γιατί διακρίνω το ίδιο και μεγαλύτερο πάθος και κυρίως... διάρκεια /

όταν είχαμε πρωτοξεκινήσει και τα μέσα είχαν πέσει πάνω μας υπήρξε ένας κόσμος που δεν είδε με καλό μάτι την προσπάθεια /

είχε ενοχλήσει το «απολιτίκ» της ομάδας και το γεγονός ότι οι δράσεις μας δεν συνοδευόντουσαν από το γνώριμο καταγγελτικό ύφος της Μεταπολίτευσης /

δεν θα ξεχάσω ένα πρωινό Κυριακής στην Πατησίων, που μας είχαν πιάσει δύο μεσήλικες ψηφοφόροι του ΚΚΕ και μας λιβάνιζαν ότι αν συνεχίζαμε να είμαστε εθελοντές, οι δημοτικοί υπάλληλοι κινδύνευαν να χάσουν τη δουλειά τους (!) /

από άλλους «προοδευτικούς» είχαμε ακούσει πολύ χειρότερα /

ασύλληπτες εικασίες, ότι μας έχει βάλει κάποιος επιχειρηματίας του real estate ή η Ντόρα Μπακογιάννη (!), εννοείται «λακέδες του συστήματος», «σπασίκλες» και «προσκοπάκια» /

επίσης, κάποιοι έβλεπαν το δέντρο και όχι το δάσος / καταλαβαίνω ότι μπορεί στην αρχή να υπήρξε ένα ντεμαράζ δημοσιευμάτων και προβολής /

άπειροι και άβγαλτοι και υπερβολικά κολακευμένοι, δεν ξέραμε πώς να αντιμετωπίσουμε αυτό το ωστικό κύμα ενδιαφέροντος /

όπου μπορούσαμε λέγαμε τα όχι μας, αλλά την ίδια στιγμή φοβόμασταν μήπως μας περάσουν για σνομπ /

τέλος πάντων, οι πρώτοι μήνες τα είχαν αυτά, όπως και μπόλικες παρεξηγήσεις για τις «πραγματικές» μας προθέσεις, αλλά σχετικά γρήγορα ήρθε και ισορρόπησε η κατάσταση από μόνη της /

εφημερίδες, περιοδικά, ραδιόφωνα και κανάλια έχασαν το ενδιαφέρον τους, αλλά οι Αtenistas απτόητοι /

τότε ήταν που κάποιοι φίλοι, με καλή πρόθεση, άρχισαν να με ρωτάνε «αν υπάρχουμε», «αν συνεχίζουμε» και όλα αυτά /

σήμερα οι Αtenistas όχι μόνο συνεχίζουν αλλά όσα θαυμάσια κάνουν τυχαίνουν ελάχιστης ή μηδενικής προβολής /

και καλύτερα έτσι /

το αθόρυβο παράδειγμά τους διαπερνά με μεγαλύτερη δύναμη τη συγκαταβατική χολή κάμποσων θεωρητικών του καναπέ, που διέβλεπαν στον ακτιβισμό της ομάδας επικοινωνιακό παροξυσμό και απουσία ταξικής συνείδησης /

αν κάποτε τελειώσει αυτή η ρημαδο-μεταπολίτευση, είμαι σίγουρος ότι οι Αtenistas θα είναι ανάμεσα στα πιο λαμπερά παραδείγματα της νέας εποχής /

όποτε κι αν δεήσει και ξεκινήσει.

Αθήνα
28

ΚΙΝΗΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Δεν πεθαίνουν μόνο οι μουριές στην Αθήνα. Tώρα πεθαίνουν και οι όμορφοι συριακοί Ιβίσκοι

Αστικό πράσινο / Δεν πεθαίνουν μόνο οι μουριές στην Αθήνα. Tώρα πεθαίνουν και οι συριακοί ιβίσκοι

Εκατοντάδες δέντρα της Αθήνας πεθαίνουν. Είναι συριακοί ιβίσκοι που ξεραίνονται ο ένας μετά τον άλλο, από μια ασθένεια που πρώτη φορά επελαύνει στο αστικό πράσινο. Η LiFO έμαθε ποια είναι η μυστηριώδης ασθένεια που αποδεκατίζει τους ιβίσκους και ρώτησε τον δήμο τι κάνει γι' αυτό.
ΝΤΙΝΑ ΚΑΡΑΤΖΙΟΥ
Φαληρικός Όρμος: Δυναμική επανεκκίνηση για τη μεγαλύτερη αστική ανάπλαση της Αττικής

Αθήνα / Φαληρικός Όρμος: Δυναμική επανεκκίνηση για τη μεγαλύτερη αστική ανάπλαση της Αττικής

Στην τελική τροχιά για την υλοποίησή του μπαίνει το πρότυπο πάρκο στον Φαληρικό Όρμο, το μεγαλύτερο έργο αστικής ανάπλασης που έχει γίνει ποτέ στην Περιφέρεια Αττικής. Ποιο είναι το χρονοδιάγραμμα για την ολοκλήρωσή του, πώς διασώθηκε στο παρά πέντε και ποιο θα είναι το προφίλ του έργου.
LIFO NEWSROOM