«Φυσιογνωμία αγριευτική και χυδαία» - Η Βάνα Μπάρμπα δήλωσε πως έπεσε και αυτή θύμα του Χάρβεϊ Γουάινσταϊν

«Φυσιογνωμία αγριευτική και χυδαία» - Η Βάνα Μπάρμπα δήλωσε πως έπεσε και αυτή θύμα του Χάρβεϊ Γουάινσταϊν Facebook Twitter
12

Η Βάνα Μπάρμπα μόλις έγινε η πρώτη Ελληνίδα της λίστας των γυναικών που καταγγέλλουν σεξουαλικές επιθέσεις, πιέσεις και απόπειρα εκμετάλλευσης από τον παραγωγό Χάρβεϊ Γουαϊνστάιν.

Η γνωστή ηθοποιός αποκάλυψε σε συνέντευξή της στο Star πως είχε χρειαστεί να αντιμετωπίσει τον Αμερικανό παραγωγό την περίοδο που συμμετείχε στην ξενόγλωσση ταινία «Μediteraneo».

«Όταν μας έδωσαν το πρόγραμμα κι αρχίσαμε τη διαφήμιση της ταινίας Mediteraneo, μετά από δύο ημέρες μου ζητήθηκε να πάω να συμφάγω με ένα παραγωγό που δεν τον ήξερα και χωρίς να ερωτηθώ καν. Ήταν απαίτηση δεν ήταν ερώτηση. Χαίρομαι που είχα το σθένος και είπα όχι. Βέβαια αυτό μου κόστισε. Πρώτα απ' όλα ο ίδιος έστειλε ένα χαρτί ότι εγώ πρέπει να φύγω, ότι δεν μπορώ να ξαναδουλέψω στην Αμερική και η ίδια η ατζέντισσα μου είπε τώρα "ηθελέστα και παθέστα"», δήλωσε η Βάνα Μπάρμπα. 

Όπως είπε, γνώρισε τον Γουαϊνστάιν σε ένα πάρτι στο Μπέβερλι Χιλς, και η ίδια τον χαρακτηρίζει «φυσιογνωμία περίεργη, αγριευτική και χυδαία». «Τον γνώρισα στο Μπέβερλι χιλς που γίνονταν τα πάρτι. Μια φυσιογνωμία περίεργη αγριευτική και χυδαία, από τότε μου είχε μείνει αυτό. Έβλεπα έναν άνθρωπο που δεν σε πρόσεχε, δεν σε σεβόταν, δεν κοιτούσε στα μάτια, δεν ήταν ευγενής. Ήταν ένας άνθρωπος που απλά διέταζε», σημείωσε η γνωστή ηθοποιός.

Σύμφωνα με τις δηλώσεις της, η αξιοπρέπεια και το ήθος που επέδειξε τότε, ήταν τελικά αυτά που της κόστισαν μια διεθνή καριέρα. «Όλα εδώ πληρώνονται τελικά, μπορεί εμένα να μου κόστισε μια καριέρα στην Αμερική άλλα τελικά η αξιοπρέπεια και το ήθος είναι σημαντικό πράγμα και έτυχε να πέσω σε αυτόν τον άνθρωπο. Δηλαδή αν είχα φάει μαζί του ή αν είχα βρεθεί μαζί του, οι πόρτες θα άνοιγαν διάπλατα. Ήταν καθαρά σεξιστική επιλογή δική τους. Ήταν υποταγμένο ένα σύστημα ολόκληρο σ' αυτόν τον άνθρωπο», κατέληξε η Βάνα Μπάρμπα.

 
Πολιτισμός
12

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γλυπτά Παρθενώνα: «Δεν έχω έτοιμη λύση αλλά οφείλουμε να συνεργαζόμαστε» λέει ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

Πολιτισμός / Γλυπτά Παρθενώνα: «Δεν έχω έτοιμη λύση αλλά οφείλουμε να συνεργαζόμαστε» λέει ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

 «Θα ήθελα να μιλήσουμε περισσότερο για μια εταιρική σχέση παρά να συζητήσουμε για την ιδιοκτησία»: Για το αίτημα επιστροφής των Γλυπτών του Παρθενώνα στην Αθήνα μίλησε ο επικεφαλής του Βρετανικού Μουσείου
LIFO NEWSROOM
Διαμαντένιο κολιέ που συνδέεται με τη Μαρία Αντουανέτα πουλήθηκε σε δημοπρασία για $4,81 εκατ.

Πολιτισμός / Διαμαντένιο κολιέ που συνδέεται με τη Μαρία Αντουανέτα πουλήθηκε σε δημοπρασία για $4,81 εκατ.

Το κόσμημα φέρει ιστορική σημασία, καθώς θεωρείται ότι περιλαμβάνει μερικά από τα αυθεντικά διαμάντια του θρυλικού "κολιέ των διαμαντιών" που βρέθηκε στο επίκεντρο σκανδάλου τη δεκαετία του 1780
LIFO NEWSROOM
Φωτογραφική έκθεση για την επανένωση της Γερμανίας 35 χρονια μετά από την πτώση του Τείχους του Βερολίνου

Πολιτισμός / Φωτογραφική έκθεση για την επανένωση της Γερμανίας 35 χρονια μετά από την πτώση του Τείχους του Βερολίνου

Με αφορμή τα 35 χρόνια από την Πτώση του Τείχους (09.11.89) μια φωτογραφική έκθεση με τίτλο «Dream on- Βερολίνο, δεκαετία του 90» αποτυπώνει την κρίσιμη αυτή δεκαετία μετάβασης ανάμεσα στο παρελθόν και το αβέβαιο μέλλον, την αισιοδοξία και το φόβο για το νέο Βερολίνο
ΕΙΡΗΝΗ ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΥ, ΒΕΡΟΛΙΝΟ
Η σπουδαία επανεκκίνηση της Καμεράτα ως Ορχήστρα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών

Μουσική / Η συγκινητική επανεκκίνηση της Καμεράτας

Τέσσερα χρόνια, δύο νομοθετικές παρεμβάσεις, τρεις υπουργικές αποφάσεις και μία εκκαθάριση χρειάστηκαν ώστε να μπορέσει η Καμεράτα-Ορχήστρα των Φίλων της Μουσικής να κάνει restart και να επανέλθει ως Ορχήστρα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ