Ξενοδοχείο στην Κω επιβάλλει πρόστιμα σε εργαζόμενους για κάθε παράπονο πελάτη

Ξενοδοχείο στην Κω επιβάλλει πρόστιμα σε εργαζόμενους για κάθε παράπονο πελάτη Facebook Twitter
6

Την έντονη αντίδραση του Σωματείου Ξενοδοχοϋπαλλήλων και Σερβιτόρων της Κω έχει προκαλέσει η απόφαση ξενοδοχειακού συγκροτήματος του νησιού να θεσπίσει πρόστιμα σε εργαζόμενους όταν κάνει παράπονα κάποιος πελάτης. 

Σύμφωνα με το ΑΠΕ-ΜΠΕ, το ξενοδοχείο απαιτεί από τους εργαζόμενους που υποβάλλουν αιτήσεις πρόσληψης να υπογράφουν ατομική σύμβαση, που προβλέπει ότι εάν υπάρχουν παράπονα από πελάτες για την καθαριότητα του δωματίου θα περικόπτεται το ποσό των 30 ευρώ κάθε φορά, για όσους καθυστερούν να προσέλθουν στην εργασία τους πρόστιμο 10 ευρώ, ενώ προβλέπεται και σωματικός έλεγχος κατά την αποχώρησή τους από τη δουλειά.

Σε δηλώσεις της, η πρόεδρος του Σωματείου Ξενοδοχοϋπαλλήλων και Σερβιτόρων της Κω, Ιωάννα Λάμπρου, ανέφερε ότι το ζήτημα είναι ιδιαίτερα σοβαρό, καθώς δημιουργούνται νέα δεδομένα στον εργατικό και ξενοδοχοϋπαλληλικό κόσμο του νησιού, με συνέπειες που είναι πραγματικά απρόβλεπτες.

Η ίδια σημείωσε ότι υπάρχει ο κίνδυνος να προσέρχεται μία καμαριέρα στην εργασία της και μετά από ένα εξοντωτικό ωράριο να κινδυνεύει όχι μόνο να χάσει το μεροκάματό της, αλλά και να χρωστά κι από πάνω στον εργοδότη.

Στην ανακοίνωση που εξέδωσε το Σωματείο Ξενοδοχοϋπαλλήλων και Σερβιτόρων της Κω, τονίζει, μεταξύ άλλων:

«Νέα, ολοκαίνουργη και πολυδιαφημισμένη τουριστική ξενοδοχειακή μονάδα στην Κω, στο πλαίσιο νέων και παλιών αντεργατικών μέτρων, πιέζει τους εργαζόμενους να υπογράψουν απαράδεκτη και άθλια ατομική σύμβαση.

Πέρα από τους μισθολογικούς όρους πείνας της σύμβασης, η επιχείρηση προχωράει ακόμα ένα βήμα και προσθέτει όρους τιμωρίας και χρηματικών προστίμων σε εργαζόμενους που τυχόν παραβούν τους κανόνες.

Κανόνας 1ος: Εάν κάποιος πελάτης παραπονεθεί για την καθαριότητα του δωματίου, η εργαζόμενη καμαριέρα θα έχει πρόστιμο 30 ευρώ, το παράπονο!

Κανόνας 2ος: Εάν κάποιος εργαζόμενος αργήσει στη δουλειά του θα έχει πρόστιμο 10 ευρώ!

Κανόνας 3ος: Κατά την έξοδο από την επιχείρηση οι τσάντες των εργαζομένων θα ψαχουλεύονται κατ' εντολή της διεύθυνσης από τον φύλακα της πύλης».

Το σωματείο πρόκειται να προχωρήσει, όπως ανακοίνωσε, στην Επιθεώρηση Εργασίας. «Η εργοδοσία θέλει με αυτόν τον τρόπο να εκβιάσει και να τρομοκρατήσει τους εργαζόμενους, ώστε πιο εύκολα να υποκύπτουν στις ορέξεις της, για συνθήκες γαλέρας και μισθούς ψίχουλα», επισημαίνει στην ανακοίνωση.

Ελλάδα
6

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Σπείρα πουλούσε ανύπαρκτα αυτοκίνητα: Έβγαλαν σχεδόν 3 εκατ. ευρώ - Πώς δρούσαν

Ελλάδα / Σπείρα πουλούσε ανύπαρκτα αυτοκίνητα: Έβγαλαν σχεδόν 3 εκατ. ευρώ - Πώς δρούσαν

Τα θύματα έβλεπαν ευκαιρία για να αποκτήσουν το ΙΧ της αρεσκείας τους σε τιμές κάτω του κόστους ενώ οι δράστες εκμεταλλεύονταν κυβερνητικές εξαγγελίες για επιδοτήσεις ή οικονομικές ενισχύσεις, ώστε να προσελκύσουν κι άλλα θύματα
LIFO NEWSROOM
ΕΛΑΣ για Αμαλιάδα και Μουρτζούκου: Περιμένουμε να διαπιστώσουμε αν υπάρχει εγκληματική ενέργεια

Ελλάδα / ΕΛΑΣ για Αμαλιάδα και Μουρτζούκου: Περιμένουμε να διαπιστώσουμε αν υπάρχει εγκληματική ενέργεια

«Δεν έχει αργήσει η αστυνομία για την υπόθεση, διεξάγεται έρευνα για τους πέντε θανάτους ταυτόχρονα» επισήμανε η εκπρόσωπος Τύπου της ΕΛΑΣ, Κωνσταντία Δημογλίδου
LIFO NEWSROOM