ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ

Η Κριστίνα Αγκιλέρα πόζαρε χωρίς μακιγιάζ στο εξώφυλλο του Paper και είναι σχεδόν αγνώριστη

Η Κριστίνα Αγκιλέρα πόζαρε χωρίς μακιγιάζ στο εξώφυλλο του Paper και είναι σχεδόν αγνώριστη Facebook Twitter
5

Η φωτογράφιση της Κριστίνα Αγκιλέρα για το εξώφυλλο του περιοδικού Paper έχει προκαλέσει πολλά σχόλια, με τους θαυμαστές να εκφράζουν από θαυμασμό μέχρι απορία, καθώς είναι σχεδόν αγνώριστη.

Η διάσημη τραγουδίστρια επέλεξε να φωτογραφηθεί σχεδόν άβαφη για το τεύχος Transformation 2018, καθώς όπως είπε βρίσκεται σε ένα σημείο της καριέρας της που θέλει να «απογυμνωθεί από όλα». 

hi mom @papermagazine #Transformation #xtinaPAPER

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Christina Aguilera (@xtina) στις


? @zoeygrossman ? @papermagazine #Transformation #xtinaPAPER

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Christina Aguilera (@xtina) στις


«Ανέκαθεν υπήρξα κάποια που προφανώς αγαπά τον πειραματισμό, τους θεατρινισμούς, να δημιουργεί ιστορίες και να υποδύεται χαρακτήρες μέσω βίντεο. Είμαι performer, αυτό είμαι εκ φύσεως. Ωστόσο βρίσκομαι σε ένα σημείο, ακόμη και μουσικά, όπου είναι απελευθερωτικό να μπορείς να απογυμνωθείς από όλα και να εκτιμάς ποιος είσαι και την ωμή ομορφιά σου», δήλωσε στη συνέντευξή της η 37χρονη τραγουδίστρια. 

Βέβαια παραδέχεται πως δεν σκοπεύει να απαρνηθεί το μακιγιάζ, τις έντονες βλεφαρίδες και τα κραγιόν. «Είμαι ένα κορίτσι που του αρέσει το έντονο πρόσωπο. Μην τα μπερδεύουμε αυτά», είπε χαρακτηριστικά. 

Όσο για τη συμβουλή ομορφιάς που έχει να μοιραστεί, είναι: «Μην φοβάστε να σπάσετε τα όρια και να αντιδράτε στην κριτική. Πάντα θα υπάρχουν τρολ εκεί έξω ή άνθρωποι που έχουν το δικό τους ορισμό και ιδανικά περί ομορφιάς».

Η Κριστίνα Αγκιλέρα πόζαρε χωρίς μακιγιάζ στο εξώφυλλο του Paper και είναι σχεδόν αγνώριστη Facebook Twitter
Η Κριστίνα Αγκιλέρα πόζαρε χωρίς μακιγιάζ στο εξώφυλλο του Paper και είναι σχεδόν αγνώριστη Facebook Twitter
Η Κριστίνα Αγκιλέρα πόζαρε χωρίς μακιγιάζ στο εξώφυλλο του Paper και είναι σχεδόν αγνώριστη Facebook Twitter
Η Κριστίνα Αγκιλέρα πόζαρε χωρίς μακιγιάζ στο εξώφυλλο του Paper και είναι σχεδόν αγνώριστη Facebook Twitter
Πολιτισμός
5

ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Πες το με τ’ όνομά του: Γυναικοκτονία» – Ο Παντελής Κυραμαργιός για την έμφυλη βία και τα «Μαύρα Ρούχα»

Πολιτισμός / «Πες το με τ’ όνομά του: Γυναικοκτονία» – Ο Παντελής Κυραμαργιός για την έμφυλη βία και τα «Μαύρα Ρούχα»

Ο Παντελής Κυραμαργιός, μέσω του τραγουδιού «Τα Μαύρα Ρούχα», ευαισθητοποιεί για την έμφυλη βία, τονίζοντας τη μνήμη, τη συλλογική δράση και τη δύναμη της μουσικής ως όχημα αλλαγής
ΣΩΤΗΡΗΣ ΒΑΛΑΡΗΣ
Τρεις ξεχωριστές queer ταινίες στο 13ο Φεστιβάλ Πρωτοποριακού Κινηματογράφου

Πολιτισμός / Τρεις ξεχωριστές queer ταινίες στο 13ο Φεστιβάλ Πρωτοποριακού Κινηματογράφου

Το πρόγραμμα του φετινού Φεστιβάλ Πρωτοποριακού Κινηματογράφου της Αθήνας, που θα διεξαχθεί από τις 5 έως τις 18 Δεκεμβρίου στην Ταινιοθήκη της Ελλάδας, περιλαμβάνει τρεις ταινίες από διαφορετικές χώρες που εξερευνούν queer θεματικές.
LIFO NEWSROOM
Το «γυναικείο ιδεώδες»: Πώς ένα γυμνό του Ραφαήλ αποκαλύπτει τον ρόλο της γυναίκας στην Αναγέννηση

Πολιτισμός / Γιατί στην Αναγέννηση ζωγράφιζαν κυρίως το γυμνό ανδρικό σώμα και πώς ο Ραφαήλ άλλαξε τα πάντα

Μία νέα έκθεση, με έργα του Ραφαήλ και του Λεονάρντο Ντα Βίντσι μεταξύ άλλων, εξερευνά τις ιδέες της Αναγέννησης για το γυμνό σώμα, τη σεμνότητα, την ντροπή, αλλά και τα κοινωνικά πρότυπα για τα δύο φύλα
LIFO NEWSROOM
ΛΕΞ: Έβγαλε το νέο άλμπουμ και αποθεώθηκε - «Παπαλουκάς, Διαμαντίδης και Σπανούλης μαζί» γράφουν

Πολιτισμός / ΛΕΞ: Έβγαλε νέο άλμπουμ και αποθεώθηκε - «Παπαλουκάς, Διαμαντίδης και Σπανούλης μαζί» γράφουν

Τα χρόνια έχουν περάσει, οι καιροί έχουν αλλάξει και ο καλλιτέχνης της ραπ σκηνής με τα γεμάτα γήπεδα «σα να παίρνουμε πρωτάθλημα» φροντίζει να εξελίσσεται και να μην μένει στα παλιά
LIFO NEWSROOM
Μικρά Ασία: Αποκρυπτογραφήθηκε αρχαία φρυγική επιγραφή - Τα ελληνικά γράμματα και το «μήνυμά» της

Πολιτισμός / Μικρά Ασία: Αποκρυπτογραφήθηκε αρχαία φρυγική επιγραφή - Τα ελληνικά γράμματα και το «μήνυμά» της

Το μνημείο Ασλάν Καγιά (Βράχος του Λέοντος), ένα μνημείο 2.600 ετών που παρουσιάζει μορφές σφίγγας και μια εικόνα θηλυκής θεότητας που πλαισιώνεται από λιοντάρια
LIFO NEWSROOM
Η έκθεση «Οι Έλληνες: Από τον Αγαμέμνονα στον Μέγα Αλέξανδρο» εγκαινιάστηκε στο Πεκίνο

Πολιτισμός / Η έκθεση «Οι Έλληνες: Από τον Αγαμέμνονα στον Μέγα Αλέξανδρο» εγκαινιάστηκε στο Πεκίνο

«Οι επισκέπτες θα κατανοήσουν καλύτερα γιατί ο ελληνικός πολιτισμός δεν είναι μόνο η κοιτίδα του Δυτικού Πολιτισμού, αλλά έχει τεράστιο αποτύπωμα και στην Ασία» τόνισε ο πρέσβης της Ελλάδας στην Κίνα
LIFO NEWSROOM