O Κάνιε Γουέστ γράφει βιβλίο φιλοσοφίας και εξερευνά το χρόνο

O Κάνιε Γουέστ γράφει βιβλίο φιλοσοφίας και εξερευνά το χρόνο Facebook Twitter
EPA/GUILLAUME HORCAJUELO
6

Ο πολύπτυχος Κάνιε Γουέστ δε σταματάει να εκπλήσσει καθημερινά το κοινό του. Ο διάσημος ράπερ, παραγωγός, επιχειρηματίας, σχεδιαστής μόδας είναι μία αδιαμφισβήτητη ιδιοφυΐα.

Αυτή τη φορά φαίνεται ότι πρόκειται να δώσει στο κοινό του μία ιδέα για το πως λειτουργεί το πολύπλοκο «τρελό» μυαλό του με ένα δικό του βιβλίο φιλοσοφίας.

Ο Γουέστ αποκάλυψε ότι δουλεύει πάνω σε ένα βιβλίο φιλοσοφίας, κατά τη διάρκεια μίας συζήτησης για το Hollywood Reporter, με τον σχεδιαστή εσωτερικών χώρων Axel Vervoordt.

Ένα μεγάλο μέρος της συζήτησης ήταν για το πώς η μόδα και η δημιουργία δεν πρέπει να «ζουν» μέσα σε μια συγκεκριμένη χρονική περίοδο. Σύμφωνα με τον Γουέστ, η έμπνευση πρέπει να προέρχεται από το παρελθόν με το βλέμμα προς το μέλλον, να σπάσει τα όρια του «τώρα».

«Πιστεύω ότι όλος ο χρόνος είναι τώρα. Το μέλλον είναι εδώ τώρα, το παρελθόν είναι εδώ τώρα», εξηγεί ο Γουέστ.

Συνέχισε λέγοντας ότι σκοπεύει να εξηγήσει την ιδέα ακόμη περισσότερο σε ένα βιβλίο που γράφει με τίτλο «Break the Simulation» («Σπάστε την προσομοίωση»).

Εξήγησε ότι το βιβλίο του θα εξερευνήσει το τώρα, το παρόν.

«Έχω αυτή τη φιλοσοφία, ή ας το πούμε απλά μία αντίληψη γιατί κάποιες φορές η λέξη φιλοσοφία ακούγεται κάτι πολύ βαρύ» είπε.

«Έχω μία αντίληψη για τις φωτογραφίες και είμαι διχασμένος για τις φωτογραφίες - για τους ανθρώπους που έχουν εμμονή με φωτογραφίες - γιατί σε βγάζουν από το παρόν και σε μεταφέρουν στο παρελθόν ή στο μέλλον. Μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να καταγράψουν, όμως πολλές φορές ξεπερνούν τους ανθρώπους. Οι άνθρωποι "κατοικούν" υπερβολικά στις αναμνήσεις» αναφέρει.

«Οι άνθρωποι πάντα θέλουν να ακούν την ιστορία από κάτι, το οποίο είναι σημαντικό, όμως νομίζω ότι δίνεται υπερβολική σημασία στην ιστορία. Ένα από τα πράγματα που σκέφτηκα ότι είναι ενδιαφέρον, είναι πόσο πίσω ανατρέχουν οι άνθρωποι στο παρελθόν, ειδικά όταν δουλεύεις στη μόδα. Υπάρχουν άνθρωποι που θα ανατρέξουν και θα κάνουν αναφορά σε κάτι από τη δεκαετία του 1920 ή του 1940, ειδικά για τα αθλητικά είδη» συνεχίζει.

«Δούλευα με έναν τύπο, τον Ντέιβιντ Κάσαβαντ και κοιτούσαμε ένα αθλητικό παντελόνι από τη δεκαετία του 1940 και ένα από το 1980. Και μου φάνηκε ενδιαφέρον ότι αρνούνταν να πάει πίσω στο 1940 ως αναφορά, ότι ήθελε να εστιάσει σε αναφορές κοντά στο παρόν, στο τώρα. Δεν λέω αυτό, ξέρετε, ότι είναι κακό να πας τόσο πίσω» ανέφερε γελώντας.

«Το πως χρησιμοποιείς το χρόνο είναι ανάλογο με το να είσαι κάποιος που μπορεί να κόψει ένα διαμάντι. Η ικανότητα να διατηρεί κανείς το χρόνο είναι περισσότερο πολύτιμη από την ικανότητα να διατηρεί ένα διαμάντι γιατί ο χρόνος είναι ο πιο πολύτιμος πόρος μας. Έτσι χρησιμοποιώντας κάτι διαχρονικό για να μας θυμίσει τι είναι ο χρόνος, είναι καλή συμφωνία».

Απ'ότι φαίνεται λοιπόν, ο Κάνιε Γουεστ πρόκειται στο μέλλον να δώσει στους θαυμαστές του ένα μάθημα για το χρόνο και τη διαχρονικότητα.

Με πληροφορίες από Rolling Stone

Πολιτισμός
6

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΛΕΞ: Έβγαλε το νέο άλμπουμ και αποθεώθηκε - «Παπαλουκάς, Διαμαντίδης και Σπανούλης μαζί» γράφουν

Πολιτισμός / ΛΕΞ: Έβγαλε νέο άλμπουμ και αποθεώθηκε - «Παπαλουκάς, Διαμαντίδης και Σπανούλης μαζί» γράφουν

Τα χρόνια έχουν περάσει, οι καιροί έχουν αλλάξει και ο καλλιτέχνης της ραπ σκηνής με τα γεμάτα γήπεδα «σα να παίρνουμε πρωτάθλημα» φροντίζει να εξελίσσεται και να μην μένει στα παλιά
LIFO NEWSROOM
Η έκθεση «Οι Έλληνες: Από τον Αγαμέμνονα στον Μέγα Αλέξανδρο» εγκαινιάστηκε στο Πεκίνο

Πολιτισμός / Η έκθεση «Οι Έλληνες: Από τον Αγαμέμνονα στον Μέγα Αλέξανδρο» εγκαινιάστηκε στο Πεκίνο

«Οι επισκέπτες θα κατανοήσουν καλύτερα γιατί ο ελληνικός πολιτισμός δεν είναι μόνο η κοιτίδα του Δυτικού Πολιτισμού, αλλά έχει τεράστιο αποτύπωμα και στην Ασία» τόνισε ο πρέσβης της Ελλάδας στην Κίνα
LIFO NEWSROOM
Μουσείο Prado: Tα αληθινά χρώματα της γλυπτικής φωτίζουν την «χρυσή εποχή» της Ισπανίας

Πολιτισμός / Μουσείο Prado: Tα αληθινά χρώματα της γλυπτικής φωτίζουν την «χρυσή εποχή» της Ισπανίας

Η έκθεση «Χέρι με χέρι: Γλυπτική και Χρώμα στην Ισπανική Χρυσή Εποχή», καταδεικνύει ότι ο δυτικός καλλιτεχνικός κανόνας δεν έκανε διακρίσεις σε βάρος ορισμένων καλλιτεχνών μόνο λόγω γεωγραφίας και φύλου, αλλά και λόγω των υλικών που χρησιμοποιούσαν
LIFO NEWSROOM