Εάν οι βιτρίνες των καταστημάτων έχουν ως στόχο να κάνουν τους περαστικούς να κοντοσταθούν και για μια στιγμή να ονειρευτούν, τότε η Faye McLeod, Visual Creative Director της Louis Vuitton, πετυχαίνει με απόλυτη ακρίβεια και εξαιρετική καλαισθησία να κάνει ακριβώς αυτό - πέντε φορές το χρόνο.
Η McLeod εντάχθηκε στο δυναμικό του γαλλικού οίκου το 2009 και έκτοτε έχει βάλει τη σφραγίδα της σε μερικές πραγματικά εκθαμβωτικές βιτρίνες που ήταν κυριολεκτικά έργα τέχνης. Μια από τις διασημότερες συνεργασίες της ήταν αυτή με τη Yayoi Kusama το 2012, αλλά και οι βιτρίνες με τους χρυσούς σκελετούς δεινοσαύρων που κατέκλυσαν τις βιτρίνες όλου του κόσμου την επόμενη χρονιά. Η McLeod αναφέρει πως το όραμά της για να δημιουργήσει τις αναπαραστάσεις που σχεδόν πάντα κάνουν το γύρο του κόσμου σε περιοδικά μόδας είναι να κάνει τις βιτρίνες να μοιάζουν σαν μια "παγωμένη" σκηνή ταινίας ή θεατρικής παράστασης. Αυτό που έκανε τις βιτρίνες της να ξεχωρίσουν, ήταν το γεγονός πως είναι αφενός αντισυμβατικές και καινοτόμες στη χρήση των τεχνολογιών, αλλά συχνά είναι τόσο διακριτικές διαφημιστικά που μπορεί να υπάρχει μια ολόκληρη κατασκευή για μια μόλις τσάντα ή ένα ζευγάρι παπούτσια. Το concept της κάθε βιτρίνας ξεκινά να δουλεύεται τουλάχιστον 12 μήνες πριν την εγκατάσταση και μετά γίνεται η παραγωγή που θα ντύσει τα εκατοντάδες καταστήματα σε όλο τον κόσμο.
Πότε καταλαβαίνει πως το πείραμα πέτυχε; Όταν πολλές φορές τη μέρα τα τζάμια χρειάζονται καθάρισμα επειδή γεμίζουν σημάδια από τις μύτες και τα χέρια όσων πλησιάζουν κοντά για να δουν καλύτερα τα έργα της.
Σε αυτή την εξαιρετική δημιουργό και τις λαμπερές βιτρίνες - υπερπαραγωγές του Louis Vuitton είναι αφιερωμένο και το συλλεκτικό βιβλίο του οίκου Assouline το οποίο σε ξεναγεί σε όλο τον κόσμο της δημιουργικότητας και των μυστικών του να φτιάχνεις τις εντυπωσιακότερες ίσως βιτρίνες στη βιομηχανίας της μόδας.