Credits: Ιάκωβος Ρίζος,Αθηναϊκή βραδιά (Στην ταράτσα),-1897, Carl Boehringer, Ο Παύλος Μελάς με στολή ανθυπολοχαγού, Πολεμικό Μουσείο, Αθήνα, 1904, Γεώργιος Ιακωβίδης, Προσωπογραφία Παύλου Μελά, 1905. Πινακοθήκη Αβέρωφ, Μέτσοβο, Πορτραίτο γυναίκας, 1895, Παρίσι Reutlinger. Συλλογή ΕΛΙΑ, Ιάκωβος Ρίζος, Κυρία στον κήπο με το σκύλο της, 1885-1890. Συλλογή Ιδρύματος Ε. Κουτλίδη, ΕΠΜΑΣ, Πορτραίτο γυναίκας με σκύλο και ζωγραφιστό φόντο την Ακρόπολη. c. 1890 Αδελφοί Ρωμαΐδη. Συλλογή ΕΛΙΑ, Επαμεινώνδας Θωμόπουλος, Οδαλίσκη. Αναδημοσίευση από το περιοδικό Πινακοθήκη, Ιανουάριος 1901 , Gustave Courbet, es Demoiselles des bords de la Seine (été), 1857. Musée des Beaux-Arts de la ville de Paris, Heinrich Beck,Ἡ Ἀκρόπολη καί ἡ πόλη τῆς Ἀθήνας από τά βορειοανατολικά 1860, Συλλογή Γεννάδειος Βιβλιοθήκη, Σπάνια φωτογραφία αθηναϊκής ταράτσας, 1895. German Archaeological Institute (DAI), Edouard Manet, Le Déjeuner sur l'herbe,1863, Ιάκωβος Ρίζος, Κυρία ξαπλωμένη στον καναπέ, 1885-1990. Συλλογή Ιδρύματος Ε. Κουτλίδη, ΕΠΜΑΣ, Πολυχρόνης Λεμπέσης, Τοπίο Αθηνών, 25x32,5cm. Συλλογή ΕΠΜΑΣ, Jules Louis Machard, Young woman in evening dress sitting near of a bouquet of hortensias, 1896. Private Collection, Γεώργιος Ροϊλός, Η μάχη των Φαρσάλων, 1897-1903. Συλλογή Ιδρύματος Ε. Κουτλίδη, ΕΠΜΑΣ, Albert Belleroche, Προσωπογραφία Ιακώβου Ρίζου, 1896. Συλλογή Ιδρύματος Ε. Κουτλίδη, ΕΠΜΑΣ, Albert de Belleroche, Portrait of Jacques Rizo, λιθογραφία, Liss Llewellyn, Λονδίνο, Paul Gauguin,Te-rereioa,1897, James Tissot, The Gallery of HMS Calcutta (Portsmouth), 1876. Συλλογή Tate, Λονδίνο, Alexandre Cabanel, Florentine Poet, 1861, oil on wood, 30.5x50.5cm, The Metropolitan Museum of Art, Vittorio Reggianini, The Poetry Reading.
Τα παραθέματα που αναφέρονται στο πορτραίτο του Μασάρ προέρχονται από το βιβλίο του Eric Karpeles, "Η ζωγραφική στο έργο του Προυστ", μτφρ. Μαίρη Κιτροέφ (μετάφραση αποσπασμάτων από το "Αναζητώντας τον χαμένο χρόνο": Παύλος Α. Ζάννας / Παναγιώτης Πούλος), Βιβλιοπωλείον της ΕΣΤΙΑΣ, Αθήνα, 2008.
Blow-Up: είναι μία παραγωγή της LiFO. Ο σχεδιασμός και η υλοποίηση έγιναν από τον Άγγελο Παπαστεργίου. Τα κείμενα επιμελήθηκε ο ιστορικός τέχνης και επιμελητής εκθέσεων του ΟΠΑΝΔΑ, Χριστόφορος Μαρίνος.