Οι Thievery Corporation είναι ερωτευμένοι με την Ελλάδα

Οι Thievery Corporation είναι ερωτευμένοι με την Ελλάδα Facebook Twitter
0

 

Οι Thievery Corporation είναι ερωτευμένοι με την Ελλάδα Facebook Twitter

Οι Thievery Corporation είναι ένα από τα αγαπημένα μουσικά σχήματα του Ελληνικού κοινού. Ξεκίνησαν το 1995 από τον  Rob Garza και τον  Eric Hilton. Τους ένωσε η αγάπη τους για τους dub, bossa nova και jazz δίσκους.

Σήμερα έχουν εξελιχθεί πιο πολύ σαν κολεκτίβα από DJs με ένα τεράστιο αριθμό συνεργατών. Αν και κατά βάση παίζουν ηλεκτρονική μουσική το νέο τους άλμπουμ, Saudade, που κυκλοφόρησε τον Απρίλη όπως μας λέει ο Rob Garza δεν έχει τίποτα ηλεκτρονικό μέσα: «Είναι σαν να επιστρέφουμε στις ρίζες μας και στην αγάπη μας για την bossa nova, τα σάουντρακ και την jazz. Είναι πολύ οργανικό άλμπουμ γεμάτο γυναικείες φωνές. Πολύ θηλυκό θα έλεγα χωρίς τα αναγνωρίσιμα beats που μας έχουν κάνει γνωστούς. Και είναι πολύ ωραίο που ο κόσμος έχει αντιδράσει θετικά σε αυτήν την αλλαγή, μας κάνει πολύ χαρούμενους επειδή μας άλλαξε μουσικά.»

Τι θυμάσαι πιο πολύ από τα 90s;

Στην δεκαετία του 90 υπήρχε μια μεγαλύτερη αίσθηση αισιοδοξίας οι άνθρωποι έβλεπαν μπροστά τους το μέλλον και τα 00s και όλοι θεωρούσαμε ότι ήταν η αρχή κάτι διαφορετικού. Δεν ήξερε κανείς τι να περιμένει και τα 90s φαινόντουσαν μια ωραία εποχή όταν κοιτάζεις προς τα πίσω. Γινόντουσαν πάρα πολλά πράγματα μουσικά. Η ηλεκτρονική μουσική μόλις είχε ξεκινήσει να ανεβαίνει. Έβγαιναν πολύ ωραία πράγματα.

Τώρα πιστεύεις ότι είναι καλύτερα ή χειρότερα;

Ακόμη βγαίνει σπουδαία ηλεκτρονική μουσική αλλά αυτό που είναι άσχημο τώρα είναι ότι υπάρχει και πολύ κακή μουσική. Επίσης οι καιροί είναι πλέον δύσκολοι για πολύ κόσμο αλλά δεν χρειάζεται να πω περισσότερα επειδή περνάτε ήδη δύσκολα στην Ελλάδα.

Εκπληρώσατε τους στόχους που είχατε όταν ξεκινούσατε;

Πιστεύω πώς ναι! Τότε ο μόνος στόχος μας ήταν να φτιάξουμε μερικούς δίσκους. Δεν είχαμε και πολλά στο μυαλό μας. Είμαστε ενθουσιασμένοι επειδή τον επόμενο χρόνο θα κλείσουμε τα 20 χρόνια σαν συγκρότημα. Μαζί με τον Erik ξεκινήσαμε το 1995 και το γεγονός ότι υπάρχουμε μετά από τόσα χρόνια και συνεχίζουμε να κάνουμε δίσκους, το θεωρούμε μεγάλη επιτυχία.

Πόσες φορές έχετε παίξει στην Ελλάδα αλήθεια;

Πολλές. Νομίζω ότι η Ελλάδα είναι η χώρα που έχω επισκεφτεί της περισσότερες φορές εκτός από το Μεξικό – είμαι μισός Μεξικανός. Έχω κάνει πολλούς καλούς φίλους στην Ελλάδα και έχω ταξιδέψει σε πολλά μέρη από τα νησιά μέχρι την Θεσσαλονίκη. Δεν έχω κάποιο συγκεκριμένο αγαπημένο μέρος. Υπάρχουν τόσα πανέμορφα νησιά. Η Αθήνα π.χ. που αρέσει για τον πολιτισμό και την βραδινή διασκέδαση. Αγαπώ την Χαλκιδική. Μου είναι δύσκολο να διαλέξω κάποιο.  

Θυμάσαι το πιο αστείο πράγμα που σας έχει συμβεί εδώ;

Κάθε φορά που ερχόμαστε, έχει πολύ πλακά. Θυμάμαι την πρώτη φορά που παίξαμε σαν Thievery έξω από την Αμερική, ήταν σε ένα μέρος που λεγόταν Μύλος στη Θεσσαλονίκη και το κοινό δεν μας άφηνε να κατέβουμε από την σκηνή. Αναγκαστήκαμε να κάνουμε 7 encore. Ήταν η πρώτη μας εμπειρία στην Ελλάδα και νομίζω την έχουμε ερωτευτεί από τότε.

Πώς βλέπεις την Ελλάδα κάθε φορά που την επισκέπτεσαι; Την βρίσκεις αλλαγμένη;

Περνάει από μια περίοδο αλλαγής. Βλέπουμε τι γίνεται τα τελευταία χρόνια και είναι για μας πολύ λυπηρό όταν βλέπεις πώς ο αγώνας εντείνεται. Γράφουμε για τέτοια πράγματα στην μουσική μας για το ΔΝΤ και τις τράπεζες. Η Ελλάδα είναι ένα παράδειγμα του τι γίνεται όταν τα πράγματα παίρνουν τελείως λάθος τροπή και πάντα οι άνθρωποι είναι αυτοί που υποφέρουν περισσότερο. Οι τράπεζες δεν παθαίνουν τίποτα, οι κυβερνήσεις το ίδιο, πάντα οι άνθρωποι. Λυπούμαστε πάρα πολύ που συμβαίνει αυτό το πράγμα στην Ελλάδα και η αλλαγή είναι τόσο έντονη.  Η αλήθεια είναι ότι δεν ασχολούμαι με την πολιτική τελευταία λόγω χρόνου. Έχω ένα γιο 2 χρονών και ο χρόνος μου είναι μοιρασμένος μεταξύ της οικογένειας μου και του συγκροτήματος. Δεν μαθαίνω πολλά πράγματα αλλά παρατηρώ ότι οι άνθρωποι ψάχνουν πολλές διαφορετικές απαντήσεις και δικαιολογίες για να εξηγήσουν το λόγο που συμβαίνουν κάποια πράγματα και καμιά φορά κοιτάνε προς λάθος κατευθύνσεις. Το ίδιο συμβαίνει παντού και στην Αμερική βλέπεις πολύ κόσμο να γίνεται πιο συντηρητικός και να στρέφεται προς την θρησκεία. Προσωπικά δεν θα έκανα κάτι τέτοιο αλλά δυστυχώς καμιά φορά συναντάς τέτοιες ακραίες συμπεριφορές.

Ποιο είναι το πρώτο πράγμα που θα κάνεις όταν φτάσετε;

Μάλλον θα πάω σε μια ταβέρνα να φάω με φίλους. Μου αρέσει το σουβλάκι, το τζατζίκι, η χωριάτικη, τα ψάρια, ο μπακλαβάς. Τρελαίνομαι για την ελληνική κουζίνα. Μ.Π.

Info:

Τρίτη 17 Ιουνίου - ΑΘΗΝΑ
Πλατεία Νερού – Νέο Φάληρο
 
Τετάρτη 18 Ιουνίου – ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Βαβυλωνία/Μύλος, Γεωργίου Ανδ. 56
 
 
Opening Acts:
Imam Baildi
Penny & The Swingin' Cats
Boogie Belgique
 

Τιμές εισιτηρίων:
Προπώληση: 30€
Ταμείο: 35€
 
 

Μουσική
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Κοντσέρτο του Αρανχουέθ: Ποιος μπορεί να μείνει ασυγκίνητος από αυτό το κοντσέρτο;

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Ποιος μπορεί να μείνει ασυγκίνητος από το Κοντσέρτο του Αρανχουέθ;

Σχεδόν έναν αιώνα μετά τη δημιουργία του το «Κοντσέρτο του Αρανχουέθ» του Χοακίν Ροντρίγκο παραμένει η μουσική στην οποία όλοι με κάποιο τρόπο παραδινόμαστε. Η Ματούλα Κουστένη αποκρυπτογραφεί τη μελαγχολία, τη σπαρακτική μελωδία, τη δύναμη της κιθάρας και τη μοναδική του ενέργεια.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
Μας αφορά σήμερα η Lady Gaga;

The Review / Μας αφορά σήμερα η Lady Gaga;

Ο Αλέξανδρος Διακοσάββας και ο δημοσιογράφος Γιάννης Τσιούλης aka Cartoon Dandy συζητούν για την πορεία και τα τελευταία βήματα στη μουσική και κινηματογραφική βιομηχανία μιας από τις μεγαλύτερες ποπ σταρ της τελευταίας 15ετίας και για το πόσο relevant είναι σήμερα.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΙΑΚΟΣΑΒΒΑΣ
10 χρόνια μετά, ακόμη μας στοιχειώνει το «Ταπεινοί Και Πεινασμένοι»

Μουσική / Το «Ταπεινοί Και Πεινασμένοι» του ΛΕΞ ακόμη μας στοιχειώνει

Πέρασαν 10 χρόνια από την κυκλοφορία του πρώτου προσωπικού δίσκου του «Τ.Κ.Π.», που δεν ήταν απλώς ένα σημείο τομής για την εγχώρια ραπ σκηνή. Ήταν κάτι που σε άρπαζε και σε προσγείωνε με το ζόρι στην καθημερινότητα.
ΚΩΣΤΑΣ ΣΑΒΒΟΠΟΥΛΟΣ
Η Bipolia δεν φοβάται να παίζει μουσική στον δρόμο

Μουσική / Η Bipolia δεν φοβάται να παίζει μουσική στον δρόμο

«Είναι σίγουρα πιο χαλαρά στην Κυψέλη, πιο γειτονιά σε σχέση με την Ερμού»: Η νεαρή μουσικός φέρνει αναζωογονητική αύρα στα ελληνικά ροκ και ποπ δεδομένα με το ντεμπούτο άλμπουμ της και τις εμφανίσεις της στους δρόμους της Αθήνας.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
«Βλάσφημο, σατανιστικό, πορνογραφικό»: Η ιστορία του θρυλικού ‘666’, του άλμπουμ που σήμανε το τέλος των Aphrodite’s Child

Μουσική / «Βλάσφημο, σατανιστικό, πορνογραφικό»: Η ιστορία του θρυλικού «666», του άλμπουμ που σήμανε το τέλος των Aphrodite’s Child

Οι εξωφρενικές ιδέες του Νταλί, τα λάγνα φωνητικά της Ειρήνης Παπά και οι διαμάχες του Βαγγέλη Παπαθανασίου με τη δισκογραφική εταιρεία ήταν μόνο μερικά από τα επεισόδια της δημιουργίας ενός μνημειώδους άλμπουμ που επανακυκλοφορεί αυτές τις μέρες σε deluxe έκδοση.
THE LIFO TEAM
«Μόλις νιώσεις σιγουριά ως γυναίκα, θα προσπαθήσουν να σε σπρώξουν προς τα κάτω»

Μουσική / «Μόλις νιώσεις σιγουριά ως γυναίκα, θα προσπαθήσουν να σε σπρώξουν προς τα κάτω»

Aφήνοντας πίσω της την προηγούμενη ζωή της ως νοσοκόμα, μετά από παρότρυνση των ασθενών της να κυνηγήσει τα όνειρά της, η παραγωγός και καλλιτέχνιδα Kelly Lee Owens μιλά για την τελευταία της δουλειά, τις σημαντικές συνεργασίες της και τη μουσική που διαμορφώνει συνειδήσεις και επηρεάζει συναισθήματα.
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ
Η σπουδαία επανεκκίνηση της Καμεράτα ως Ορχήστρα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών

Μουσική / Η συγκινητική επανεκκίνηση της Καμεράτας

Τέσσερα χρόνια, δύο νομοθετικές παρεμβάσεις, τρεις υπουργικές αποφάσεις και μία εκκαθάριση χρειάστηκαν ώστε να μπορέσει η Καμεράτα-Ορχήστρα των Φίλων της Μουσικής να κάνει restart και να επανέλθει ως Ορχήστρα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Beyoncé εναντίον Beatles: Τα βραβεία Grammy ξεπέρασαν κάθε όριο φαιδρότητας

Μουσική / Beyoncé εναντίον Beatles: Τα βραβεία Grammy ξεπέρασαν κάθε όριο φαιδρότητας

Η υποψηφιότητα ενός ξεχασμένου και μάλλον αδιάφορου κομματιού του Τζον Λένον για το βραβείο του δίσκου της χρονιάς φαίνεται να συμπυκνώνει όλη την σύγχυση και την έλλειψη σοβαρότητας που διακρίνει τον κουρασμένο μηχανισμό κύρους των Grammy.
THE LIFO TEAM
Ο Λευτέρης Παπαδόπουλος αφηγείται τη ζωή του στη LIFO

Γεννήθηκε Σαν Σήμερα / Ο Λευτέρης Παπαδόπουλος αφηγείται τη ζωή του στη LIFO

Δημοσιογράφος, στιχουργός. Θα ήταν ευχαριστημένος αν, απ’ όλα τα τραγούδια του, έμενε στην ιστορία το τετράστιχο: «Το απομεσήμερο έμοιαζε να στέκει, σαν αμάξι γέρικο, στην ανηφοριά».
ΣΤΑΥΡΟΣ ΔΙΟΣΚΟΥΡΙΔΗΣ
Stilpon: Η επιστροφή ενός Έλληνα κοσμοπολίτη του σύγχρονου ροκ

Μουσική / Stilpon: Η επιστροφή ενός Έλληνα κοσμοπολίτη του σύγχρονου ροκ

Ο Στίλπων Νέστωρ μαζί με εκλεκτούς καλεσμένους παρουσιάζουν αυτή την Πέμπτη στην Αθήνα τη νέα του δουλειά που έχει τίτλο «The Second Cloud Commission» και αποτελεί το απόγειο μιας δημιουργικής πορείας στο σύγχρονο ροκ που διανύει τέσσερις δεκαετίες.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ