Κωμωδίες που ξεχωρίζουν στα αθηναϊκά θέατρα

Κωμωδίες που ξεχωρίζουν στα αθηναϊκά θέατρα Facebook Twitter
Η Κατιάνα Μπαλανίκα μαζί με έναν θίασο νέων ηθοποιών στην παράσταση «Όποιος θέλει να χωρίσει... να σηκώσει το χέρι του!».
0

Το πρώτο θεατρικό έργο του Γιώργου Καπουτζίδη, στο οποίο συναντά ξανά την Κατιάνα Μπαλανίκα μαζί με έναν θίασο νέων ηθοποιών, παίζεται φέτος στο θέατρο Ήβη. Ο αγαπημένος δημιουργός γράφει και σκηνοθετεί το έργο Όποιος θέλει να χωρίσει... να σηκώσει το χέρι του!, μια γρήγορη, μοντέρνα κωμωδία, τοποθετημένη στο σήμερα, σε μια προσπάθεια να καταλάβουμε το αύριο που μας ξημερώνει.

• Τι πιστεύετε ότι μπορεί να κάνει μια χαριτωμένη σαρανταπεντάρα όταν ο «αγαπημένος» της σύζυγος την εγκαταλείπει μετά από είκοσι χρόνια έγγαμης ζωής, γεμάτα όρκους πίστης και αφοσίωσης; Ο Κοραής Δαμάτης σκηνοθετεί τον σπαρταριστό μονόλογο της Geraldine Aron στο έργο Το υπέροχό μου διαζύγιο, με τη Φαίδρα Δρούκα στον πρωταγωνιστικό ρόλο.

• Ένας ζωγραφικός πίνακας, εξαιρετικά αφηρημένος, θα γίνει η αιτία να δοκιμαστεί για τα καλά η φιλία τριών ανδρών. Αυτή είναι η κεντρική ιδέα στην οποία βασίζεται μία από τις πιο επιτυχημένες κωμωδίες, το Art της Γιασμίνα Ρεζά, που επιστρέφει ανανεωμένο στο Μικρό Παλλάς. Τη σκηνοθεσία υπογράφει ο Θοδωρής Αθερίδης, ο οποίος και πρωταγωνιστεί παρέα με τον Άλκη Κούρκουλο και τον Μιχάλη Οικονόμου.

Κωμωδίες που ξεχωρίζουν στα αθηναϊκά θέατρα Facebook Twitter
Art

• Η ανατρεπτική σατιρική κωμωδία του Μποστ, Μήδεια, συνεχίζεται για δεύτερη συνεχή περίοδο στο Θησείον, ένα θέατρο για τις τέχνες, με τον Μάκη Παπαδημητρίου στον κεντρικό ρόλο της παιδοκτόνου μάνας. Μαζί του ένας θίασος αξιώσεων που σκηνοθετεί ο Νικορέστης Χανιωτάκης, ενώ τον ρόλο της καλόγριας Πόλυ κρατάει η Μίνα Αδαμάκη. Σημειωτέον ότι η μουσική της παράστασης είναι πρωτότυπη, ερμηνεύεται ζωντανά επί σκηνής από τους ηθοποιούς και φέρει την υπογραφή της Monika.

• H σπαρταριστή κωμωδία του André Roussin, Μάμα Ρόζα, με πρωταγωνιστές τη Βίκυ Σταυροπούλου και τον Χρήστο Χατζηπαναγιώτη και τον Κώστα Τσιάνο στη σκηνοθεσία, ανεβαίνει φέτος στο θέατρο Αλίκη. Το έργο La Mama παρουσιάστηκε πρώτη φορά στο Théâtre de la Madeleine στο Παρίσι, το 1957. Είναι βασισμένο στο μυθιστόρημα του Αντόνιο Μπρανκάτι Il Bell'Antonio και το 1960 μεταφέρθηκε στον κινηματογράφο σε σκηνοθεσία του Μάουρο Μπολονίνι με τον τίτλο Ο ωραίος Αντόνιο.

Κωμωδίες που ξεχωρίζουν στα αθηναϊκά θέατρα Facebook Twitter
Μάμα Ρόζα

• Ο Ράφτης Κυριών, το διασημότερο έργο του Ζορζ Φεντό, είναι μια κλασική, εξαιρετικά απολαυστική κωμωδία, γεμάτη απρόοπτα, έξυπνο χιούμορ και καταιγιστική δράση. Μέσω της συζυγικής απιστίας σατιρίζονται η υποκρισία, τη σεμνοτυφία και τα μικροαστικά ήθη, δημιουργώντας την εικόνα της απόλυτης φάρσας. Τη σκηνοθεσία υπογράφει ο Γιάννης Μπέζος, μία από τις ηθοποιούς του θιάσου είναι και η Ελένη Ουζουνίδου, ενώ την πρωτότυπη μουσική σύνθεση υπογράφει ο Φοίβος Δεληβοριάς. Στο Θέατρο Προσκήνιο.

 

Κωμωδίες που ξεχωρίζουν στα αθηναϊκά θέατρα Facebook Twitter
Ράφτης Κυριών

Το άρθρο δημοσιεύθηκε στην έντυπη LiFO

Θέατρο
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Ματαρόα στον ορίζοντα»: Φέρνοντας ένα θρυλικό ταξίδι στη σημερινή του διάσταση

Θέατρο / «Ματαρόα στον ορίζοντα»: Ένα θρυλικό ταξίδι στη σημερινή του διάσταση

Στην πολυεπίπεδη νέα παραγωγή της Εναλλακτικής Σκηνής της ΕΛΣ, λόγος, μουσική και σκηνική δράση συνυπάρχουν ισάξια και συνεισφέρουν από κοινού στην αφήγηση των επίδοξων ταξιδιωτών ενός ουτοπικού πλοίου.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Το video art στο ελληνικό θέατρο

Θέατρο / Video art στο ελληνικό θέατρο: Έχει αντικαταστήσει τη σκηνογραφία;

Λειτουργεί το βίντεο ανταγωνιστικά με τη σκηνογραφία και τη σκηνική δράση ή αποτελεί προέκταση του εθισμού μας στην οθόνη των κινητών μας; Οι γιγαντοοθόνες είναι θεμιτές στην Επίδαυρο ή καταργούν τον λόγο και τον ηθοποιό; Πώς φτάσαμε από τη video art στα stage LED screens; Τρεις video artists, τρεις σκηνοθέτες και ένας σκηνογράφος καταθέτουν τις εμπειρίες τους.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Κωνσταντίνος Ρήγος

Οι Αθηναίοι / «Έχω αισθανθεί να απειλούμαι τη μέρα, όχι δουλεύοντας τη νύχτα»

Οκτάνα, Επίδαυρος, ΚΘΒΕ, Πέγκυ Ζήνα, Εθνικό, Λυρική, «Brokeback Mountain» και «Ρωμαίος και Ιουλιέτα». Ως χορογράφος και σκηνοθέτης, ο Κωνσταντίνος Ρήγος έχει κάνει τα πάντα. Και παρότι έχει αρκετούς haters, νιώθει ότι αυτοί που τον καταλαβαίνουν είναι πολύ περισσότεροι.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΙΑΚΟΣΑΒΒΑΣ
Οσιέλ Γκουνεό: «Είμαι πρώτα χορευτής και μετά μαύρος»

Χορός / «Δεν βλέπω τον εαυτό μου ως έναν μαύρο χορευτή μπαλέτου αλλά ως έναν χορευτή καταρχάς»

Λίγο πριν εμφανιστεί ως Μπαζίλιο στον «Δον Κιχώτη» της Εθνικής Λυρικής Σκηνής, ο κορυφαίος κουβανικής καταγωγής χορευτής Οσιέλ Γκουνεό –έχει λάβει πολλά βραβεία, έχει επίσης εμφανιστεί στο Θέατρο Μπολσόι της Μόσχας, στην Όπερα του Παρισιού, στο Λίνκολν Σέντερ της Νέας Υόρκης και στο Ελίζιουμ του Λονδίνου– μιλά για την προσωπική του πορεία στον χορό και τις εμπειρίες που αποκόμισε, ενώ δηλώνει λάτρης της αρχαίας ελληνικής μυθολογίας.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Σμαράγδα Καρύδη: «Ήθελα να είμαι η Βουγιουκλάκη και ο Ρέτσος μαζί»

Οι Αθηναίοι / Σμαράγδα Καρύδη: «Ήθελα να είμαι η Βουγιουκλάκη και ο Ρέτσος μαζί»

Ηθοποιός, σκηνοθέτις, ακατάτακτη και αγαπημένη του κοινού, η Σμαράγδα Καρύδη θυμάται πως ανέκαθεν ήθελε το σύμπαν, χωρίς να περιορίζεται. Στον απολογισμό της μέχρι τώρα πορείας της, ως η Αθηναία της εβδομάδας, καταλήγει πως, ούτως ή άλλως, «στο τέλος ανήκεις εκεί που μπορείς να φτάσεις», ενώ δηλώνει πως πάντα θα επιλέγει συνειδητά να συντάσσεται με τη χαρά.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Το ανάπηρο σώμα που αντιστέκεται

Θέατρο / Το ανάπηρο σώμα που αντιστέκεται

Πώς διαβάζουμε σήμερα τον «Γυάλινο Κόσμο» του Τενεσί Oυίλιαμς; Στην παράσταση του Θεάτρου Τέχνης ο Antonio Latella προσφέρει μια «άλλη» Λόρα που ορθώνει το ανάστημά της ενάντια στο κυρίαρχο αφήγημα περί επαγγελματικής ανέλιξης, πλουτισμού και γαμήλιας ευτυχίας.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
Παραστάσεις για κάθε γούστο που θα συγκινήσουν, θα διασκεδάσουν και θα προβληματίσουν

Θέατρο / Πού οφείλεται τόση δίψα για το θέατρο;

Το θέατρο εξακολουθεί να προκαλεί debates και ζωηρές συζητήσεις, παρά τις κρίσεις και τις οικονομικές περικοπές που έχει υποστεί, και φέτος ανεβαίνουν στην Αθήνα παραστάσεις για κάθε γούστο που θα συγκινήσουν, θα διασκεδάσουν και θα προβληματίσουν.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ανδρέας Κωνσταντίνου

Θέατρο / Ανδρέας Κωνσταντίνου: «Δεν μ' ενδιαφέρει τι υποστηρίζεις στο facebook, αλλά το πώς μιλάς σε έναν σερβιτόρο»

Ο ηθοποιός που έχει υποδυθεί τους πιο ετερόκλητους ήρωες και θα πρωταγωνιστήσει στην τηλεοπτική μεταφορά της «Μεγάλης Χίμαιρας» αισθάνεται ότι επιλέγει την τηλεόραση για να ικανοποιήσει την επιθυμία του για κάτι πιο «χειροποίητο» στο θέατρο.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ