Vir Das

Vir Das Facebook Twitter
0

Γεννημένος στο Ντεχράντουν της Ινδίας, ο επιτυχημένος κωμικός έχει ήδη διανύσει πολύ αξιόλογη πορεία στο χώρο του stand-up αλλά και του κινηματογράφου. Ξεκίνησε την επαγγελματική του πορεία στο Bollywood το 2007 έχοντας συγκεντρώσει μεγάλη προσοχή από το κοινό και τους κριτικούς με ταινίες όπως Badmaash Company, Go Goa Gone και Delhi Belly. Στην συνέχεια συμμετείχε, για ένα μικρό χρονικό διάστημα, στην ομάδα του "The Great Indian Comedy Show". Η εμπορική επιτυχία του είναι αποτέλεσμα επιμονής και οράματος έχοντας ανεβάσει τον πήχη ακόμα πιο ψηλά με τεράστιες εισπρακτικές δημιουργίες που τον κατατάσσουν σήμερα στα υψηλότερα κλιμάκια των box office.

Με μία καριέρα που μετράει πάνω από 100 παραστάσεις, εμφανίσεις σε υψηλού επιπέδου εκδηλώσεις και φεστιβάλ όπως "Fringe Festival" στο Εδιμβούργο, "Just For Laughs Festival" στο Μόντρεαλ καθώς και στο "Soho Theatre" του Λονδίνου, τηλεοπτικές εκπομπές όπως "Conan" με τον Conan O'Brien, ο Vir Das έχει κατακτήσει επάξια την θέση του στην λίστα του περιοδικού Variety ως ένας από τους "Top 10 Comedians to Watch".

Το 2017 έκανε το ντεμπούτο του με το "Abroad Understanding" και έγινε ο πρώτος Ινδός κωμικός του stand up στην ιστορία με δικό του special στο Netflix. H παγκόσμια περιοδεία του, "The Boarding Das Tour", γνώρισε μεγάλη επιτυχία και την αποδοχή του κοινού με sold out παραστάσεις στην Νότια Αμερική, Ευρώπη και Αυστραλία μέσα στο 2017. Το "Losing It" ήταν η δεύτερη παραγωγή που προβλήθηκε στο Netflix όπου προσφέροντας ανατρεπτικούς, εύστοχους και ακριβείς σχολιασμούς, εκλεπτυσμένο χιούμορ και οξυδέρκεια, δεν διστάζει να βγάλει ιστορίες από την παιδική του ηλικία, την καθημερινότητα και να φέρει στο προσκήνιο θέματα όπως η θρησκεία.

Με πολλαπλές sold out περιοδείες ανά τον κόσμο, κωμικά specials στο Netflix, μία ενδιαφέρουσα φιλμογραφία στο ενεργητικό του και εμφανίσεις σε δημοφιλή talk shows, ο Vir Das δεν είναι συνηθισμένο φαινόμενο και καθόλου τυχαίο το ότι έχει με σταθερά βήματα καταφέρει να σημειώσει κατακόρυφη άνοδο και να ανταποκριθεί πλήρως στα δεδομένα της εποχής βάζοντας την προσωπική του σφραγίδα.

Θέατρο
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Παραστάσεις για κάθε γούστο που θα συγκινήσουν, θα διασκεδάσουν και θα προβληματίσουν

Θέατρο / Πού οφείλεται τόση δίψα για το θέατρο;

Το θέατρο εξακολουθεί να προκαλεί debates και ζωηρές συζητήσεις, παρά τις κρίσεις και τις οικονομικές περικοπές που έχει υποστεί, και φέτος ανεβαίνουν στην Αθήνα παραστάσεις για κάθε γούστο που θα συγκινήσουν, θα διασκεδάσουν και θα προβληματίσουν.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ανδρέας Κωνσταντίνου

Θέατρο / Ανδρέας Κωνσταντίνου: «Δεν μ' ενδιαφέρει τι υποστηρίζεις στο facebook, αλλά το πώς μιλάς σε έναν σερβιτόρο»

Ο ηθοποιός που έχει υποδυθεί τους πιο ετερόκλητους ήρωες και θα πρωταγωνιστήσει στην τηλεοπτική μεταφορά της «Μεγάλης Χίμαιρας» αισθάνεται ότι επιλέγει την τηλεόραση για να ικανοποιήσει την επιθυμία του για κάτι πιο «χειροποίητο» στο θέατρο.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
Ο Στρίντμπεργκ και η «Ορέστεια» προσγειώνονται στον κόσμο της Λένας Κιτσοπούλου

Θέατρο / Η Μαντώ, ο Αισχύλος και ο Στρίντμπεργκ προσγειώνονται στον κόσμο της Κιτσοπούλου

Στην πρόβα του νέου της έργου όλοι αναποδογυρίζουν, συντρίβονται, μοντάρονται, αλλάζουν μορφές και λένε λόγια άλλων και τραγούδια της καψούρας. Ποιος θα επικρατήσει στο τέλος;
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
«Η εποχή μας δεν ανέχεται το λάθος»

Οι Αθηναίοι / «Η εποχή μας δεν ανέχεται το λάθος»

Η ηθοποιός Ρουμπίνη Βασιλακοπούλου θυμάται τα χρόνια του Θεάτρου Τέχνης, το πείραμα και τις επιτυχίες του Χυτηρίου, περιγράφει τι σημαίνει γι' αυτή το θεατρικό σανίδι και συλλογίζεται πάνω στο πέρασμα του χρόνου.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Θωμάς Μοσχόπουλος

Θέατρο / «Άρχισα να βρίσκω αληθινή χαρά σε πράγματα για τα οποία πριν γκρίνιαζα»

Έπειτα από μια δύσκολη περίοδο, ο Θωμάς Μοσχόπουλος ανεβάζει τον δικό του «Γκοντό». Έχει επιλέξει μόνο νέους ηθοποιούς για το έργο, θέλει να διερευνήσει την επίδρασή του στους εφήβους, πραγματοποιώντας ανοιχτές πρόβες. Στο μεταξύ, κάνει μια πολύ ενδιαφέρουσα κουβέντα με την Αργυρώ Μποζώνη.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Τι είναι για σένα το «Οξυγόνο»;

Θέατρο / Τι είναι για σένα το «Οξυγόνο»;

Ένα συναρπαστικό υβρίδιο θεάτρου, συναυλίας, πολιτικοκοινωνικού μανιφέστου και rave party, βασισμένο στο έργο του επικηρυγμένου στη Ρωσία δραματουργού Ιβάν Βιριπάγιεφ, ανεβαίνει στην Κεντρική Σκηνή της Στέγης σε σκηνοθεσία Γιώργου Κουτλή και αποπειράται να δώσει απάντηση σε αυτό το υπαρξιακό ερώτημα.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΙΑΚΟΣΑΒΒΑΣ
Υπάρχει το «για πάντα» σε μια σχέση;

The Review / Υπάρχει το «για πάντα» σε μια σχέση;

Ο Αλέξανδρος Διακοσάββας και ο δημοσιογράφος και κριτικός θεάτρου Γιώργος Βουδικλάρης μιλούν για την παράσταση «Ο Χορός των εραστών» της Στέγης, τα υπαρξιακά ερωτήματα που θέτει το κείμενο του Τιάγκο Ροντρίγκες και τη χαρά τού να ανακαλύπτεις το next best thing στην τέχνη.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΙΑΚΟΣΑΒΒΑΣ
Φανί Αρντάν: «Σκυλάκι δεν είμαι, προτιμώ να παραμείνω λύκος»

Όπερα / Φανί Αρντάν: «Σκυλάκι δεν είμαι, προτιμώ να παραμείνω λύκος»

Πολυσχιδής και ανήσυχη, η Φανί Αρντάν δεν δίνει απλώς μια ωραία συνέντευξη αλλά ξαναζεί κομμάτια της ζωής και της καριέρας της, με αφορμή την όπερα «Αλέκο» του Σεργκέι Ραχμάνινοφ που σκηνοθετεί για την Εθνική Λυρική Σκηνή.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Το «Κυανιούχο Κάλιο» είναι μια παράσταση για το ταμπού των αμβλώσεων 

Θέατρο / «Κυανιούχο Κάλιο»: Μια παράσταση για το ταμπού των αμβλώσεων στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά

Όχι μόνο σε ανελεύθερα ή σκοταδιστικά καθεστώτα, αλλά και στον δημοκρατικό κόσμο, η συζήτηση για το δικαίωμα της γυναίκας σε ασφαλή και αξιοπρεπή ιατρική διακοπή κύησης παραμένει τρομακτικά επίκαιρη.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Τενεσί Ουίλιαμς: Ο ποιητής των χαμένων ψυχών

Θέατρο / Τενεσί Ουίλιαμς: Ο ποιητής των χαμένων ψυχών

«Εκείνο που με σπρώχνει να δημιουργώ θεατρικούς χαρακτήρες είναι ο έρωτας», έλεγε ο Ουίλιαμς, που πίστευε ότι ο πόθος «είναι κάτι που κατακλύζει πολύ μεγαλύτερο χώρο από αυτόν που μπορεί να καλύψει ένας άνθρωπος». Σε αυτόν τον πόθο έχει συνοψίσει τη φυγή και την ποίηση, τον χρόνο, τη ζωή και τον θάνατο.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ