Ξεχάστε την αιτιότητα. Κάθε προσπάθεια να εντοπίσετε τις απαρχές και τους λόγους ύπαρξης αυτής της έκθεσης ως ενός άλλου cabinet of curiosity είναι μάλλον κοπιώδης και αβέβαια. Μήπως ήταν μια ομιλούσα και αυτοχειριζόμενη γραφομηχανή από το «Γυμνό Γεύμα» του William Burroughs; Το Boîte-en-valise, το φορητό μουσείο του Marcel Duchamp, τα νέα ότι γενετιστές επιστήμονες από το Harvard κατάφεραν να αποθηκεύσουν επιτυχώς περίπου 700 terabytes μνήμης σε ένα και μοναδικό γραμμάριο DNA, ένα ευρεθέν Ex-libris για μια βιβλιοθήκη η οποία δεν έχει υπάρξει ακόμα, το Τρίτο Τραπέζι, ένα βιβλιάριο από τον Graham Harman; Ήταν μήπως ο φίλος του Timothy Morton, συγγραφέας του "Realist Magic Objects, Ontology, Causality", ο οποίος τυπικά έδινε διαλέξεις πάντα όρθιος, προειδοποιώντας πως «οι καρέκλες προσπαθούν να μας κατακτήσουν»; Ή μήπως ήταν μια πληρωμένη επίσκεψη σε ένα γραφείο - ένα κρεβάτι σαν μια εναλλακτική εκδοχή του καλλιτεχνικού studio θα λειτουργούσε εξίσου καλά - στο studio ενός φίλου καλλιτέχνη, εκεί δηλαδή όπου τυπικά δημιουργούνται τα έργα τέχνης και οι εκθέσεις; Ή ήταν τελικά ο Επίκουρος, ο οποίος συνέλαβε την ιδέα ενός σχολείου μέσα στον κήπο του και όχι σαν ένα αστερισμό από θρανία και παγκάκια, καταφέρνοντας έτσι να τον μετατρέψει σε ένα εκπαιδευτικό όχημα;

ΠΟΤΕ04/12/2014 - 13/12/2014
ΠΟΥKUNSTHALLE ATHENA
Οδηγός Τέχνες & Πολιτισμός