Micha Cattaui, Ουλές και Αιφνίδιοι Φόβοι
Έργα γλυπτικής τα οποία κατασκευάζονται και στην συνέχεια ακτινογραφούνται, αναδεικνύουν απόψεις της εμφανής εξωτερικής αλλά και της κρυμμένης εσωτερικής αισθητικής των έργων.
Συνεχίζοντας την εξερεύνηση του πρωτότυπου συνδυασμού εννοιών με νέα υλικά και τεχνικές, ο Micha περνά από την αναζήτηση της σημασίας της ελληνικής σημαίας και της ελληνικής ταυτότητας στην ευρύτερη σημασία του καταναλωτισμού, της γραμμής παραγωγής προϊόντων και τους κινδύνους του σύγχρονου τρόπου ζωής και διατροφής.
Έργα γλυπτικής τα οποία κατασκευάζονται και στην συνέχεια ακτινογραφούνται, αναδεικνύουν απόψεις της εμφανής εξωτερικής αλλά και της κρυμμένης εσωτερικής αισθητικής των έργων. Η κοινή νοητική γραμμή που συνδέει όλα τα έργα έχει σαν στόχο να προβληματίσει τον θεατή για την ποιότητα της τροφής που οι άνθρωποι καταναλώνουν καθημερινά και τις συνέπειες στην υγεία που μπορεί να έχει.
Πιο συγκεκριμένα, κοτόπουλα συσκευασμένα προς μαζική κατανάλωση παραπέμπουν στον τρόπο εκτροφής τους και υπογραμμίζουν τις βλαβερές, συνήθως καρκινογόνες ουσίες τις οποίες περιέχουν. Σε άλλο παράδειγμα, το γνωστό αρχαιοελληνικό άγαλμα της Νίκης της Σαμοθράκης επενερμηνεύεται από τον Micha, με τα ένδοξα φτερά της να μετατρέπονται σε συγκριτικά ατροφικές φτερούγες από κοτόπουλο και στο στέρνο της να φαίνονται ουλές από μαστεκτομή. Με αυτόν τον τρόπο ένα κλασικό σύμβολο ομορφιάς και γυναικείας δύναμης ξεκινά ένα ιδιαίτερα εποικοδομητικό διάλογο ανάμεσα στα αίτια, την αισθητική και τις συνέπειες αυτής της επεμβατικής αλλαγής.
ΠΟΤΕ | 12/03/2015 - 04/04/2015 |
ΠΟΥ | ΓΚΑΛΕΡΙ ΣΚΟΥΦΑ |