Τα μεταλλικά εισιτήρια του Μετροπόλιταν γίνονται μουσειακό κομμάτι

Αντικαθίστανται με αυτοκόλλητα

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΕΡΟΥ 1.7.2013 | 15:07


Το 1971, η Νέα Υόρκη ταυτίστηκε για πρώτη φορά με τη φράση Βig Apple και το Μουσείο Μετροπόλιταν ξεκίνησε για πρώτη φορά να χρησιμοποιεί ένα χρωματιστό μεταλλικό εισιτήριο, που έγινε μέρος της καλτ κουλτούρας της Νεάς Υόρκης, μαζί με τα μπλουζάκια  I ♥ NY.

Σήμερα το μεταλλικό αυτό «κουμπάκι», καταργείται. Το υψηλό κόστος του αλουμινίου και η ευελιξία που προσφέρει ένα νέο σύστημα με χάρτινα αυτοκόλλητα εισιτήρια, είναι οι λόγοι που το Μετ, σταμάτησε από σήμερα να χρησιμοποιεί τα μεταλλικά του εισιτήρια και την ίδια ώρα περνάει σε νέο ωράριο: θα είναι πλέον ανοικτό επτά μέρες την εβδομάδα.

«Στεναχωριέμαι αρκετά», δήλωσε ο διευθυντής του μουσείου Thomas P. Campbell. «Μια βοηθός μου είχε ένα ολόκληρο ουράνιο τόξο από κουμπιά στο γραφείο της». Ο ίδιος όμως είναι αυτός που μαζί με τον Harold Holzer, πήρε την απόφαση για την κατάργησή τους, θεωρώντας ότι είχαν γίνει μια απαρχαιωμένη πολυτέλεια.
 «Αντιλαμβανόμαστε ότι είναι σύμβολο, αλλά το κόστος του μετάλλου έχει ανέβει και στην πορεία είδαμε ότι θα ήταν αδύνατο να το κρατήσουμε», λέει ο Campbell.

«Είναι λυπηρό, λέει η Monica Mahoney μια σχεδιάστρια ρούχων, όλοι θα φυλάξουν αυτά που έχουν, θα είναι μια ανάμνηση από μια άλλη εποχή στη Νέα Υόρκη» Άλλοι πελάτες όμως, λένε πως δε θα υποφέρουν από νοσταλγία: «Συνέχεια πέφτουν», λέει ο Malcolm Roberts «και αν η εξοικονόμηση χρημάτων από τα εισιτήρια θα βοηθήσει να αγοραστεί ένα Μονέ, ας αγοράσουν καλύτερα τον Μονέ».