Με την «Έκλειψη» έχουμε κι επίσημα τη θέσπιση ενός υπο-είδους στον τομέα του φανταστικού σινεμά: τη βαμπιρική soap opera, ή, αν προτιμάτε, τη σαπουνόπερα τρόμου. Και τι έγινε, θα πουν οι purists, ή όσοι σιχαίνονται το είδος ή το επικό κλαψούρισμα της Στέφανι Μέγιερ, πριν ακόμη μεταφερθεί στον κινηματογράφο; Ωστόσο, έχουν περάσει αιώνες από τον «Δράκουλα» της Hammer και άλλοι τόσοι από τον αξεπέραστο «Νοσφεράτου» του Μουρνάου, τα ηλικιακά όρια κατέβηκαν και το υπερφυσικό έγινε πλέον εφηβική υπόθεση, προσαρμοσμένο σε ένα ρομάντσο με σεξουαλικά υπονοούμενα και πολύ μπλα-μπλα.
Με την «Έκλειψη» έχουμε κι επίσημα τη θέσπιση ενός υπο-είδους στον τομέα του φανταστικού σινεμά: τη βαμπιρική soap opera, ή, αν προτιμάτε, τη σαπουνόπερα τρόμου. Και τι έγινε, θα πουν οι purists, ή όσοι σιχαίνονται το είδος ή το επικό κλαψούρισμα της Στέφανι Μέγιερ, πριν ακόμη μεταφερθεί στον κινηματογράφο; Ωστόσο, έχουν περάσει αιώνες από τον «Δράκουλα» της Hammer και άλλοι τόσοι από τον αξεπέραστο «Νοσφεράτου» του Μουρνάου, τα ηλικιακά όρια κατέβηκαν και το υπερφυσικό έγινε πλέον εφηβική υπόθεση, προσαρμοσμένο σε ένα ρομάντσο με σεξουαλικά υπονοούμενα και πολύ μπλα-μπλα.