Και τη νέα χρονιά, ο τόνος GEISHA συνεχίζει να δίνει σημασία σε όσα έχουν αξία. Η περσινή χρονιά έκλεισε με άκρως χριστουγεννιάτικο mood, με το brand να πραγματοποιεί ευχές περαστικών και να τις μετατρέπει σε γεύματα αγάπης για όσους έχουν ανάγκη, προσφέροντας τροφή σε 8.640 συνανθρώπους μας. Κάτι τέτοιο όμως, δεν πρέπει να συμβαίνει μόνο τις γιορτές.

 

Ο τόνος GEISHA συνεχίζει να προσφέρει σε όσους το έχουν ανάγκη και το 2024

 

Έτσι λοιπόν, και το 2024, η προσφορά εξακολουθεί να συμβαδίζει με την πορεία της εταιρείας από την αρχή του χρόνου. Ο τόνος GEISHA μάς προσκαλεί να λάβουμε μέρος σε ένα διαδραστικό ταξίδι, που σκοπό έχει όχι μόνο να μας βοηθήσει να τρεφόμαστε σωστά και θρεπτικά, αλλά ταυτόχρονα να φροντίζουμε για τον πλανήτη και τον συνάνθρωπό μας. 

 

 

Με τη δράση «A hashtag for a meal», η πρώτη στάση του ταξιδιού δεν μας πάει πολύ μακριά, αλλά μέχρι το ψυγείο μας. Εφαρμόζοντας τη λογική του zero waste, αλλά και αφήνοντας ελεύθερη τη μαγειρική μας φαντασία, αξιοποιούμε όλα τα leftovers που αδίκως δεν θα έφταναν ποτέ στο πιάτο μας. Και τώρα, ώρα για μαγειρική! Παίρνουμε αυτά τα υλικά και τα συνδυάζουμε με τον θρεπτικό τόνο της GEISHA, μια πλούσια πηγή πρωτεΐνης και ΩΜΕΓΑ3, που σε έναν απαιτητικό τρόπο ζωής που όλα πρέπει να γίνονται όλο και πιο γρήγορα, δίνει μία άμεση, ποιοτική και νόστιμη λύση στο ερώτημα «τι θα φάμε πάλι σήμερα;». Συνθέτουμε έτσι ένα πιάτο που κάνει καλό και στην υγεία μας, με τη θρεπτική του αξία και τα χαμηλά του λιπαρά, και στο περιβάλλον λόγω της αξιοποίησης των προϊόντων που θα παρέμεναν στη θέση τους μέχρι να χαλάσουν, αλλά και στην τσέπη μας αφού στην πραγματικότητα τα περισσότερα υλικά τα «ψωνίσαμε» απ' την κουζίνα μας. 

 

Και τώρα, ώρα να γίνουμε μέλος της ενεργής κοινότητας GEISHA στα social media. Αφήνουμε τον ταλαντούχο, μικρό influencer που κρύβουμε μέσα μας να ξεδιπλώσει το ταλέντο του φωτογραφίζοντας τη γευστική μας δημιουργία με πρωταγωνιστή τον τόνο, και ανεβάζουμε τη φωτογραφία με #ahashtagforameal και tag @geisha_tuna στα δικά μας μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Κάθε συμμετοχή σε αυτό το κάλεσμα μεταφράζεται σε ένα ακόμη γεύμα αγάπης το οποίο θα φτάσει στο πιάτο ενός ανθρώπου που έχει ανάγκη ένα από τα πιο σημαντικά αγαθά, την απαραίτητη σε όλους μας τροφή. 

 

 

Η GEISHA δίνει σε όλους μας τη δυνατότητα να βοηθήσουμε ολόκληρο το 2024, συνεχίζοντας το έργο της προηγούμενης χρονιάς. Κάθε # και ένα γεύμα. Κάτι απλό αλλά με πολλή ουσία.

 

Το brand τόνος GEISHA, αντιπροσωπεύει αποκλειστικά στην ελληνική αγορά ο όμιλος Κώστας Α. Παπαέλληνας (Ελλάς) ΑΕΒΕ

Οδηγός Γεύσης