Επτά ερμηνευτές προετοιμάζονται για ένα masturdating στο Art Factory
Το νέο έργο της Ανδρονίκης Μαραθάκη εμπνέεται από την ιστορία της σεξουαλικότητας του αυνανισμού
Από την ιστορία της σεξουαλικότητας του αυνανισμού εμπνέεται το καινούριο έργο της Ανδρονίκης Μαραθάκη. Το «Ένα Masturdating» αποτελεί μέρος ενός πολύπτυχου έργων με τίτλο Έρωτας & Επανάσταση το οποίο περιλαμβάνει ακόμα τα έργα: Η ανωμαλία του ελάχιστου (2016), Προς-ευχές (2017) και Hi Jack. Hijack! (2018).
“Masturdating” ή αυτοραντεβού ονομάστηκε τα τελευταία χρόνια το ραντεβού με τον ίδιο μας τον εαυτό για τη πραγματοποίηση μιας δράσης (π.χ. γεύμα, σινεμά, παράσταση κ.α.).
Στο έργο, με σαφή υπαινιγμό στην λέξη masturbation (αυνανισμός ή ονανισμός), μίας λέξης και μίας σεξουαλικότητας που δεν συζητήθηκε άλλες στους τρεις τελευταίους αιώνες, 7 ερμηνευτές προετοιμάζονται για ένα masturdating στην πρωτοχρονιάτικη συναυλία της Φιλαρμονικής της Βιέννης.
Φορούν τα “καλά” τους και διαπραγματεύονται την σχέση τους με μία επίπεδη επιφάνεια σε ένα διάλογο-μονόλογο, σε μία ομολογία όπου το υποκείμενο που μιλά συμπίπτει με το υποκείμενο που εκφέρει.
Το «Ένα Masturdating» εμπνεόμενο από την ιστορία της σεξουαλικότητας του αυνανισμού, διαπερνά τα στάδιά της από τον 17ο αιώνα έως και σήμερα. Ξεκινά ως συμβάν, γίνεται “λάθος δρόμος ή αυτό-μολυσματικό βίτσιο που μπορεί να προκαλέσει ακόμη και το θάνατο” και καταλήγει να αποτελεί “πρακτική ατομικής αυτονομίας, σεξουαλικού δυναμισμού και αγάπης προς τον εαυτό.”
Η Ανδρονίκη Μαραθάκη γεννήθηκε το 1981. Σπούδασε αρχικά στην Σχολή Συντήρησης Αρχαιοτήτων και Έργων Τέχνης και μετά αλλάζοντας κατεύθυνση σπούδασε χορό. Ως υπότροφος του Ι.Κ.Υ. συνέχισε τις σπουδές της σε μεταπτυχιακό επίπεδο όπου και ξεκίνησε τη μελέτη της πάνω στις «μετατροποιήσιμες χορογραφίες».
Η έρευνά της αφορά τις δομές σύνθεσης και τη χορογράφηση ροών κίνησης. Στα έργα που έχει παρουσιάσει μέχρι στιγμής δοκιμάζει τα στοιχεία που συνήθως διαμορφώνουν ένα θέαμα, επεξεργάζεται τη λειτουργικότητα στην κίνηση και εκτιμά την επιφανειακότητα ως δυνητικά δημιουργικό πεδίο.
Στο χορογραφικό της έργο συγκαταλέγονται οι παραστάσεις: Biograms, 2009, Οmfalia, 2011, Κυριακή, 2015.
Παράλληλα με την καλλιτεχνική της δραστηριότητα, εργάζεται ως εκπαιδευτικός στο χορό διδάσκοντας κίνηση και αυτοσχεδιασμό σε ενήλικους και ανήλικους χορευτές, ενώ από το 2014 είναι μέλος της ομάδας χορευτών του εκπαιδευτικού προγράμματος Dancing to Connect (Στέγη Ιδρύματος Ωνάση) το οποίο πραγματοποιείται σε σχολεία της Αττικής και της ελληνικής περιφέρειας με στόχο την εξοικείωση των μαθητών με την τέχνη του χορού.
Τέλος, πέραν των προσωπικών χορογραφικών εργασιών της, έχει οργανώσει και επιμεληθεί αυτοσχεδιαστικές δράσεις με την συμμετοχή κοινού και performer όπως: Σωσίβια (Rabbithole & Σ.Ε.ΧΩ.ΧΟ.), καθώς και τις long-durational performances: Λέλα, 2015 (Break The Chain Festival) και Διαρροή, 2011 (3η Μπιενάλε Αθήνας) κ.α.
Συντελεστές
Ιδέα – Δημιουργία: Ανδρονίκη Μαραθάκη
Ερμηνευτές: Ματίνα Κοκολάκη, Εμμανουέλα Κορκή, Λουκιανή Παπαδάκη, Άρης Παπαδόπουλος, Μάρθα Πασακοπούλου, Μαρία Πασχαλίδου, Αχιλλέας Χαρίσκος
Σύμβουλος σκηνικού χώρου: Κωνσταντίνα Μαρδίκη
Φωτισμοί: Νύσος Βασιλόπουλος
Σύμβουλος δραματουργίας: Κωνσταντίνος Ντέλλας
Προβολή – Επικοινωνία: Γιώργος Κατσώνης
Φωτογραφία – Trailer: Μυρτώ Αποστολίδου
Artwork: Ευτυχία Λιάπη
Info
01/02 έως 06/02
Art Factory
Λαμίας 6 & Πειραιώς 178
Καθημερινά: 21:00, Εισιτήριο: 10 ευρώ