Η Πατρίσια Απέργη επιστρέφει στη Στέγη με το Cementary, ένα έργο που τοποθετεί το χορό στο επίκεντρο της αστικής καθημερινότητας: η πόλη ως πυρήνας δημιουργικότητας και οι χορευτές ως μέλη μιας κοινότητας που οραματίζεται τη «φαντασία στους δρόμους».
Μετά από τα Era poVera και Πλάνητες –έργα στα οποία το αστικό περιβάλλον παρουσιάζεται ως συγκρουσιακό πεδίο ή ως ιδιαίτερη χωρική συνθήκη περιπλάνησης– η πόλη επανέρχεται στο προσκήνιο της δουλειάς της Απέργη, προκειμένου να τροφοδοτήσει σκέψεις γύρω από τους δυνατούς τρόπους (επανα)κατοίκησης. Η αμφισημία του τίτλου –ο οποίος παραπέμπει σε ένα τσιμεντένιο νεκροταφείο– συμπυκνώνει τις αντιφάσεις που βιώνει η ίδια η κοινωνία σήμερα. Μεσούσης της κρίσης, η έλλειψη κάθε προοπτικής, η παραίτηση από την αλλοτινή και ποθητή αστική ευημερία έχουν γίνει ο κανόνας. Ωστόσο, κόντρα στις κυρίαρχες «πένθιμες» αντιλήψεις, η πόλη εξακολουθεί να παραμένει ο κατεξοχήν χώρος στον οποίο οι κοινωνικές σχέσεις δημιουργούν διαρκώς τις συνθήκες για τη διαφορετική νοηματοδότηση της ζωής.
ΠΟΤΕ | 01/03/2017 - 03/02/2017 |
Χορογραφία | Πατρίσια Απέργη |
Άλλοι συντελεστές | Μουσική σύνθεση: Βασίλης Μαντζούκης, Δραματουργία: Roberto Fratini |