Jan Martens, The Dog Days Are Over a jumped, minimal and political work for eight performers
Μελέτη που εχει στόχο να παρουσιάσει τον άνθρωπο πίσω από τον χορευτή με αποτέλεσμα μια χορογραφία που αποτελείται αποκλειστικά από «πηδήματα, δύναμη και γεωμετρία».
22.6.2016 | 00:00
Μελέτη που εχει στόχο να παρουσιάσει τον άνθρωπο πίσω από τον χορευτή με αποτέλεσμα μια χορογραφία που αποτελείται αποκλειστικά από «πηδήματα, δύναμη και γεωμετρία».
Σε μια πολυσύνθετη, δυναμική, εξουθενωτική χορογραφία, μαθηματικής ακρίβειας και συγχρονισμού μεταξύ των
χορευτών, είναι αδύνατον να μη συμβούν λάθη. Είναι η στιγμή που οι μάσκες πέφτουν και το άτομο αποκαλύπτεται, καθώς ο αγώνας για τελειότητα αποδεικνύεται μάταιος. Το κοινό έρχεται αντιμέτωπο με τη νέα κατάσταση και καλείται να δει τους καλλιτέχνες με διαφορετική ματιά.
ΠΟΤΕ | 22/06/2016 - 23/06/2016 |
ΟΡΓΑΝΩΣΗ | ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΑΘΗΝΩΝ |
ΠΟΥ | ΠΕΙΡΑΙΩΣ 260 Κτίριο Η |
Χορογραφία | Γιαν Μάρτενς |