Το θέατρο Τρίκυκλο και η ομάδα Ditto κάνοντας χρήση τεχνικών ακουστικών μέσων, διερευνούν τα όρια της «σκηνής» και της «πλατείας» και παρουσιάζουν δύο performances σε μία ενιαία παράσταση.
Οι παραστάσεις ξεκινούν από την Παρασκευή 24 Μαΐου στο θέατρο 104
Μες τη μέρα
Η πράξη που παραβαίνει το πλαίσιο ενός νόμου, δημιουργεί σχεδόν αυτόματα το αίσθημα της ενοχής. Όσο πιο ασφυκτικό είναι το πλαίσιο, τόσο πιο εύκολο είναι να καλλιεργηθεί αυτό το αίσθημα. Το βάρος της ενοχής υπάρχει ακόμη κι αν δεν γνωρίζουμε το γιατί. Η θρησκευτική εξουσία περιμένει από τους πιστούς της την εξομολόγηση και τη μετάνοια. Η διοικητική εξουσία θριαμβεύει μέσω της ομολογίας.
Το σφάλμα του Ρωμαίου
Όταν ο Ρωμαίος βρήκε την Ιουλιέτα χλωμή κι άψυχη στον τάφο και υπέθεσε πως ήταν νεκρή, ήταν νεκρή. Το γεγονός πως συνήλθε αργότερα κι έγινε πιο ζωντανή δεν ακυρώνει τον θάνατό της. Όταν η Ιουλιέτα βρήκε τον Ρωμαίο να κείτεται άψυχος με το δηλητήριο στο χέρι, και εκείνος ήταν νεκρός. Και ο θάνατός του θα 'μενε έγκυρος, ακόμη κι αν κάποιος γιατρός με γρήγορο μυαλό είχε ορμήσει από τα παρασκήνια και του είχε κάνει πλύση στομάχου την τελευταία στιγμή.
Το σφάλμα του Ρωμαίου βρίσκεται ολόκληρο στον νου.
Ταυτότητα της παράστασης
Μες τη μέρα
Κείμενο: Ελισσαίος Βλάχος
Σκηνοθεσία: Γκάυ Στεφάνου – Ελισσαίος Βλάχος
Ερμηνεία: Μάξιμος Μουμούρης
Σκηνογραφία: Γκάυ Στεφάνου
Σχεδιασμός Ήχου: Γαβριήλ Καμάρης
Διάρκεια: 20’
Το σφάλμα του Ρωμαίου
Σύλληψη-Χορογραφία-Ερμηνεία: Ιωάννα Βασιλακοπούλου – Νεφέλη Σταμούλη
Σκηνική επιμέλεια: Γκάυ Στεφάνου
Σχεδιασμός ήχου: Γαβριήλ Καμάρης
Διάρκεια: 25’
ΠΟΤΕ | 24/05/2013 - 02/06/2013 |
ΠΟΥ | 104 |