Τέσσερις ημέρες μετά την επίθεση με βιτριόλι στην Καλλιθέα, η γυναίκα που επιτέθηκε στην 34χρονη Ιωάννα παραμένει ασύλληπτη αλλά μια σημαντική παρατήρηση του θύματος, δείχνει προς την κατεύθυνση που πρέπει να στραφούν οι έρευνες
Οι αρχές εξετάζουν το υλικό από τις κάμερες για να συλλέξουν στοιχεία για την διαδρομή διαφυγής, που θα μπορούσαν να οδηγήσουν στον εντοπισμό της, ενώ αναμένεται να δοθεί άδεια και για άρση του τηλεφωνικού απορρήτου της 34χρονης και των λογαριασμών κοινωνικής δικτύωσης.
«Η Ιωάννα θεωρεί ότι όποιος έκανε την επίθεση γνώριζε πρόσωπα και καταστάσεις μέσα στην εταιρεία» δήλωσε χθες ο δικηγόρος της, Απόστολος Λύτρας, προσθέτοντας πως ο τρόπος που στήθηκε η ενέδρα και έγινε η επίθεση, «δείχνει εμμονή που μπορεί να μη σχετίζεται με πραγματικά γεγονότα».
«Γνώριζε τον χώρο»
Το πρωί του Σαββάτου, ζήτησε από τη μητέρα της να καλέσει τον κ. Λύτρα στο νοσοκομείο. Εκείνος μετέβη αμέσως εκεί και άκουσε τον συλλογισμό της για την επίθεση, «δείχνοντας» προς την κατεύθυνση που πρέπει να γίνουν οι έρευνες. Όπως παρατήρησε η Ιωάννα (σ.σ το επώνυμό της δεν έχει δοθεί στη δημοσιότητα), η άγνωστη γυναίκα που της έριξε το οξύ, φαίνεται να γνώριζε πολύ καλά τον χώρο όπου έγινε η επίθεση, δηλαδή την ασφαλιστική εταιρεία στην οποία εργάζεται το θύμα.
Ο δικηγόρος ζήτησε από την 34χρονη να ενημερώσει αμέσως την αστυνομία, καθώς αυτό το στοιχείο θα μπορούσε να οδηγήσει σε ένα τελείως διαφορετικό σενάριο για τα κίνητρα της επίθεσης.
Όπως είπε η Ιωάννα, αμέσως μετά την επίθεση η άγνωστη γυναίκα την ακολούθησε καθώς έτρεχε, και διέφυγε από πίσω της. Αν έστριβε αριστερά από την έξοδο των γραφείων θα την κατέγραφε η κάμερα της διπλανής καφετέριας οπότε το πιθανότερο είναι να έστριψε δεξιά προς την οδό Θησέως, εκμεταλλευόμενη την πυκνή δεντροστοιχία, και αμέσως μετά να έστριψε πάλι δεξιά προς το παρκάκι της Αγίας Ελεούσας ή προς τα κάτω την Θησέως, με κατεύθυνση το Μοσχάτο.
Σύμφωνα με πληροφορίες, οι Αρχές έχουν πλέον μια πολύ καλύτερη εικόνα για την πιθανή πορεία διαφυγής του ατόμου που πέταξε το οξύ, επικεντρώνοντας τις έρευνές τους σε συγκεκριμένα σημεία. Αυτό που φοβούνται ωστόσο είναι η γυναίκα να ακολούθησε μια προσεκτικά σχεδιασμένη πορεία, περνώντας από «τυφλά» σημεία καμερών.
Μέσα στο Σαββατοκύριακο θα παραδοθεί στις αρχές υλικό από δύο ακόμα κλειστά κυκλώματα παρακολούθησης.
Το μόνο που πρόλαβε να δει
Η επίθεση συνέβη την Τετάρτη στα γραφεία της ασφαλιστικής εταιρείας που εργάζεται η 34χρονη. Στις 9 πρωί, και ενώ η Ιωάννα πήγαινε στην δουελιά της, δέχθηκε οξύ στο πρόσωπο και το μόνο που πρόλαβε να δει, ήταν ότι η δράστης φορούσε μαύρα ρούχα, χειρουργική μάσκα και «σίγουρα δεν ήταν ξανθιά» όπως είπε στους αστυνομικούς. Άφησε μάλιστα ανοικτό και το ενδεχόμενο να φορούσε κάποιον σκούφο στα μαλλιά, χωρίς να δηλώνει απόλυτα σίγουρη για το τελευταίο στοιχείο. Σε ένα από τα βίντεο, εμφανίζονται δύο μαυροφορεμένες γυναίκες.
Οι καταθέσεις φίλων, συναδέλφων και γνωστών της κοπέλας συνεχίζονται. Οι αρχές εκτιμούν ότι το κίνητρο της βίαιης επίθεσης με οξύ πιθανόν να είναι προσωπικό αλλά το θύμα ξεκαθάρισε στην αστυνομία και στον δικηγόρο της ότι δεν υπήρχε κανείς με τον οποίο να έχει την οποιαδήποτε αντιζηλία.
Σήμερα, η 34χρονη αναμένεται να δώσει σήμερα την πρώτη της αναλυτική κατάθεση στους αστυνομικούς, στο Θριάσειο Νοσοκομείο όπου νοσηλεύεται μετά από χειρουργική επέμβαση. Την Παρασκευή, η 34χρονη είχε μια ολιγόλεπτη συνομιλία με αστυνομικούς της Υποδιεύθυνσης Ασφάλειας Αθηνών και του Τμήματος Ασφαλείας Καλλιθέας.
Η κατάσταση της υγείας της
Η διευθύντρια του Τμήματος Πλαστικής στο Θριάσιο Νοσοκομείο, Μαρία Καλοφώνου, μιλώντας το Σάββατο στον τηλεοπτικό σταθμό ΣΚΑΪ περιέγραψε την κατάσταση της υγείας της 34χρονης. «Τα εγκαύματα είναι βαθιά στο πρόσωπο, στον τράχηλο και στα άνω άκρα. Το συνολικό ποσοστό εγκαύματος ήταν περίπου 18% και το βάθος ήταν δυστυχώς στην πλειοψηφία του ολικού πάχους, είχε καεί δηλαδή ολόκληρο το δέρμα. Το πρόσωπό της έχει χημικά εγκαύματα» είπε η κα. Καλοφώνου, διευκρινίζοντας ότι η νέα γυναίκα υποβλήθηκε και σε νέο χειρουργείο διάρκειας τριών ωρών ενώ θα ακολουθήσουν και άλλες χειρουργικές επεμβάσεις.
σχόλια