Χρηματιστήριο Φρανκφούρτης: Εκτός δείκτη DAX η Lufthansa μετά από 32 χρόνια

Χρηματιστήριο Φρανκφούρτης: Εκτός δείκτη DAX η Lufthansa μετά από 32 χρόνια Facebook Twitter
Χρηματιστήριο Φρανκφούρτης: Εκτός δείκτη DAX η Lufthansa μετά από 32 χρόνια (EPA)
0

Πρωτοφανείς συνθήκες για την Lufthansa στο Χρηματιστήριο της Φρανκφούρτης. Για πρώτη φορά μετά από 32 χρόνια η αεροπορική εταιρεία αποβάλλεται από τον δείκτη DAX.

Πρόκειται για το κύριο ταμπλό του Χρηματιστηρίου της Φρανκφούρτης, από όπου σήμερα απουσίαζε η Lufthansa.

Από τις αρχές του 2020 η μετοχή της Lufthansa έχει χάσει το 38% της αξίας της, αναφέρει η Deutsche Welle, ενώ η συνολική κεφαλαιοποίηση της εταιρίας δεν ξεπερνά τα 4,9 δισ. ευρώ.

Δεδομένων αυτών των στοιχείων, πλέον η Lufthansa δεν μπορεί να συμπεριλαμβάνεται στον δείκτη DAX, ο οποίος από το 1999, αποτελεί μαγνήτη για τους επενδυτές σε όλον τον κόσμο, καθώς απαριθμεί τις 30 μεγαλύτερες εισηγμένες επιχειρήσεις στη Φρανκφούρτη.

Παράλληλα, ο δείκτης DAX, απεικονίζει το 80% της συνολικής κεφαλαιοποίησης στο μεγαλύτερο Χρηματιστήριο της Γερμανίας.

Lufthansa και γερμανικό κράτος έχουν ήδη συμφωνήσει σε πακέτο διάσωσης ύψους 9 δισ. ευρώ ενώ το τελικό «πράσινο φως» για τη συμφωνία θα δώσει η Ευρωπαϊκή Επιτροπή.

Η έγκριση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής είναι πλέον το μοναδικό εμπόδιο στην διάσωση της Lufthansa με χρήματα του γερμανικού κράτους, καθώς, σύμφωνα με πληροφορίες του περιοδικού Der Spiegel, το σχέδιο στο οποίο συμφώνησαν «επί της αρχής» κυβέρνηση και εταιρία, έχει λάβει ήδη το πράσινο φως τόσο από το κρατικό Ταμείο για την Σταθεροποίηση της Οικονομίας (WSF) όσο και από το Διοικητικό Συμβούλιο του αερομεταφορέα.

Προβλήματα και για την Tuifly

 

Προβλήματα ωστόσο αντιμετωπίζει και η Tuifly, θυγατρική του γερμανικού κολοσσού TUI, όπου αναμένονται περικοπές.

Σύμφωνα με το γερμανικό δίκτυο N-TV η Tuifly θέλει να μειώσει κατά 50% τον στόλο των 39 αεροσκαφών Boeing 737 που διαθέτει σήμερα.

Παράλληλα, αναμένεται να τερματίσει την παρουσία της σε μικρότερα περιφερειακά αεροδρόμια, όπως η Νυρεμβέργη και το Μίνστερ. Στα άμεσα πλάνα και οι διαπραγματεύσεις με τα συνδικάτα με στόχο την κατάργηση περίπου 700 θέσεων εργασίας.

Ήδη η εταιρία έχει αναβάλλει για δύο χρόνια την προγραμματισμένη αγορά νέων αεροσκαφών τύπου Boeing 737 MAX για λόγους οικονομίας.

Στις 17 Ιουνίου η Tuifly αναμένεται να εγκαινιάσει το θερινό πρόγραμμα δρομολογίων ενώ από το φθινόπωρο, προγραμμάτιζε την επανέναρξη των πτήσεων προς το Μεξικό και τον Άγιο Δομίνικο.

Νεότερες πληροφορίες της εξειδικευμένης ιστοσελίδας aero.de, αναφέρουν όμως, πως ο στόχος των μακρινών προορισμών εγκαταλείπεται πλέον λόγω της «εξαιρετικής αβεβαιότητας όσον αφορά τον σχεδιασμό των πτήσεων και τη ζήτηση από τους καταναλωτές».

Με πληροφορίες της Deutsche Welle

Οικονομία
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ανακαινίζω - Νοικιάζω: Ανοίγει ξανά η πλατφόρμα για την υποβολή νέων αιτήσεων για αυξημένη επιδότηση

Οικονομία / Ανακαινίζω - Νοικιάζω: Ανοίγει ξανά η πλατφόρμα για την υποβολή νέων αιτήσεων για αυξημένη επιδότηση

Το πρόγραμμα, προϋπολογισμού 50 εκατ. ευρώ, επιδοτεί την επισκευή και ανακαίνιση κατοικιών για εκμίσθωση, με δικαιούχους ιδιοκτήτες ή επικαρπωτές ακινήτων που πληρούν συγκεκριμένα εισοδηματικά και περιουσιακά κριτήρια
LIFO NEWSROOM
Airbnb: Ποιοι κινδυνεύουν με πρόστιμα έως 20.000 ευρώ - Η εγκύκλιος της ΑΑΔΕ με τις νέες προδιαγραφές

Οικονομία / Airbnb: Ποιοι κινδυνεύουν με πρόστιμα έως 20.000 ευρώ - Η εγκύκλιος της ΑΑΔΕ με τις νέες προδιαγραφές

Όταν οι έλεγχοι διενεργούνται από μικτά κλιμάκια υπαλλήλων του υπουργείου Τουρισμού με τη συμμετοχή και ελεγκτών της ΑΑΔΕ, εκτός από τον έλεγχο προδιαγραφών βραχυχρόνιας μίσθωσης θα γίνεται και επιτόπιος φορολογικός έλεγχος
LIFO NEWSROOM
Σκυλακάκης: Προσεγγίζει το 1 δισ. ευρώ ο συνολικός προϋπολογισμός για «Εξοικονομώ» και «Αλλάζω σύστημα θέρμανσης και θερμοσίφωνα»

Οικονομία / Σκυλακάκης: Προσεγγίζει το 1 δισ. ευρώ ο συνολικός προϋπολογισμός για «Εξοικονομώ» και «Αλλάζω σύστημα θέρμανσης και θερμοσίφωνα»

Σε σχέση δε με τις καθυστερήσεις στα προηγούμενα «Εξοικονομώ», είπε ότι δεν οφείλονται στην έλλειψη των πόρων αλλά στις διαδικασίες και τους ελέγχους που εφαρμόζονται από την ΕΕ, παράγοντες που έχουν εξαλειφθεί στα νέα προγράμματα
LIFO NEWSROOM
Υπερωρίες: Σε ποιους κλάδους της οικονομίας αυξήθηκαν μετά την υιοθέτηση της ψηφιακής κάρτας εργασίας

Οικονομία / Υπερωρίες: Σε ποιους κλάδους της οικονομίας αυξήθηκαν μετά την υιοθέτηση της ψηφιακής κάρτας εργασίας

«Σύμφωνα με τα στοιχεία του συστήματος ΕΡΓΑΝΗ, οι υπερωρίες στους κλάδους εφαρμογής της αυξήθηκαν αθροιστικά κατά 815.509 σε σχέση με τα έτη πριν την εφαρμογή του μέτρου» ανέφερε ο Παύλος Μαρινάκης
LIFO NEWSROOM