ADVERTORIAL
Ο κόσμος μας αλλάζει με ραγδαίους ρυθμούς. Τους τελευταίους μήνες, χρειάστηκε να αντιμετωπίσουμε μία μεγάλη πρόκληση, που όμως μας έφερε πιο κοντά και μας έκανε να ανακτήσουμε την εμπιστοσύνη μας στους άλλους.
Οι αλλαγές δεν είναι εύκολες - αλλά η νέα μας πραγματικότητα απαιτεί να προσαρμοστούμε σε αυτές, να παραμείνουμε δυνατοί, να κάνουμε σωστές επιλογές και να κινηθούμε προς τα μπροστά ως σύνολο και ως κοινωνία. Είναι σημαντικό να μπορούμε να διατηρούμε την ειλικρίνεια και την ευθύνη μας απέναντι στους άλλους. Γι' αυτό, θέλουμε οι άνθρωποι και οι εταιρείες που εμπιστευόμαστε να διατηρούν αυτή τη «διαφάνεια» και να βελτιώνονται συνεχώς.
Αυτό είναι και το μήνυμα της νέας καμπάνιας της Lidl Ελλάς, που για μία ακόμη φορά επενδύει στην εταιρική και κοινωνική της ευθύνη, κοιτώντας στα μάτια τους δικούς της ανθρώπους, τους πελάτες, τους προμηθευτές, τους συνεργάτες της.
Αυτές τις στιγμές που η κοινωνία μας αλλάζει τόσο πολύ, η Lidl Ελλάς δείχνει δύναμη, σεμνότητα και αίσθημα ευθύνης, επενδύοντας πάντα στις αξίες και τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της φιλοσοφίας της. Από τους ανθρώπους που συλλέγουν τα φρέσκα λαχανικά, μέχρι τους ανθρώπους των καταστημάτων Lidl, η ασφάλεια και η εμπιστοσύνη είναι το πρώτο και κύριο μέλημα της εταιρείας.
Με αυτόν τον τρόπο, η Lidl Ελλάς λειτουργεί με γνώμονα τη διασφάλιση της ποιότητας σε κάθε στάδιο της εφοδιαστικής της αλυσίδας. Τα μέτρα υγιεινής και ασφάλειας τηρούνται κατά γράμμα, από την παραγωγή και την αποθήκευση των προϊόντων, μέχρι τη μεταφορά και την τοποθέτησή τους στα ράφια των καταστημάτων Lidl. Έτσι ώστε να παραμένουν φρέσκα κάθε στιγμή, εφαρμόζονται συστηματικοί έλεγχοι και αυστηρές, τυποποιημένες διαδικασίες.
Καθώς η εμπιστοσύνη βρίσκεται στον πυρήνα του DNA της εταιρείας, η Lidl Ελλάς διατηρεί σταθερές σχέσεις συνεργασίας με πάνω από 400 Έλληνες προμηθευτές, που συνεχίζει να τους στηρίζει καθημερινά. Αξιοποιεί σύγχρονη τεχνολογία επεξεργασίας πρώτων υλών και τροφίμων και περιορίζει την ανθρώπινη παρέμβαση και επαφή με τα τρόφιμα. Παράλληλα, μεριμνά ώστε προϊόντα, όπως το κρέας και τα ψάρια, να συσκευάζονται σε τροποποιημένη και προστατευμένη ατμόσφαιρα που εγγυάται, πέρα από την ασφάλεια, και την αυξημένη διάρκεια ζωής του προϊόντος. Έτσι, οι σχέσεις αυτές αναπτύσσονται και γίνονται όλο και πιο δυνατές.
Έχοντας πάντα κατά νου τους καταναλωτές και τις συνθήκες που μπορεί να βιώνει η κοινωνία μας, η Lidl Ελλάς διασφαλίζει τις πιο χαμηλές τιμές της αγοράς, στηρίζοντας έτσι έμπρακτα την ελληνική οικογένεια. Χωρίς εκπτώσεις στην ποιότητα των προϊόντων και επενδύοντας στο value-for-money, η εταιρεία φροντίζει να μπορεί ο κάθε πελάτης να φύγει από το σούπερ μάρκετ με όσα χρειάζεται - και ειδικά σε δύσκολες και πρωτόγνωρες συνθήκες όπως αυτές που διανύουμε.
Η δουλειά της εταιρείας, δε σταματά εκεί. Με γνώμονα τον κάθε πελάτη μεμονωμένα, αλλά και την έννοια της κοινωνικής αλληλεγγύης, η Lidl Ελλάς βρέθηκε δίπλα στους ανθρώπους της στην πρόσφατη κρίση, με αυξημένα αντανακλαστικά και μέσω μιας σειράς σημαντικών πρωτοβουλιών. Με άμεσες κινήσεις και με πράξεις, ανταποκρίθηκε στις ιδιαίτερες ανάγκες που δημιουργήθηκαν την περίοδο της υγειονομικής κρίσης.
Μέσα από τη νέα της καμπάνια, η Lidl Ελλάς, μας κοιτά στα μάτια. Μέσα από τα μάτια των ανθρώπων που βρίσκονται πίσω από την ποιότητα, τη φρεσκάδα, τις χαμηλές τιμές και την εξυπηρέτηση που βρίσκουμε εμείς στα σούπερ μάρκετ της. Μπορεί και σηκώνει το κεφάλι, κοιτώντας μας στα μάτια, γιατί έχει πρώτα κοιτάξει χαμηλά. Έχει κοιτάξει πάνω από όλα όσα έχουν αξία. Και συνεχίζει με δύναμη, σεμνότητα και ευθύνη.
σχόλια