«Η Δύναμη του Καλού»: Μία ταινία από το Mini Babybel®

«Η Δύναμη του Καλού»: Μία ταινία από το Mini Babybel® Facebook Twitter
0

Πέρα από μια εμπνευσμένη, εντυπωσιακή διαφήμιση, η νέα διεθνής καμπάνια του Mini Babybel® είναι μια πρόσκληση - πρόσκληση για αλλαγή, για έναν άλλο τρόπο ζωής και μια πιο ισορροπημένη διατροφή, αλλά και για να ακολουθήσουμε «τη δύναμη του καλού».

Με αυτόν ακριβώς τον τίτλο, η ταινία «Η δύναμη του καλού» μας μεταφέρει σε έναν τελείως φανταστικό κόσμο, όπου κυριαρχούν αμέτρητοι διατροφικοί πειρασμοί. Ευτυχώς, εκεί βρίσκεται και η ομάδα του αγαπημένου σε παιδιά και μεγάλους Mini Babybel®. Μεταμορφωμένα σε μικρούς ήρωες, με τη δύναμη του τυριού και την «μαγική κάπα» από κερί, τα μέλη της ομάδας μας καλούν με τον μοναδικό τρόπο τους να συνειδητοποιήσουμε ότι υπάρχει ένας άλλος κόσμος και να γίνουμε μέρος του κινήματος για πιο σωστές διατροφικές συνήθειες και για μια πιο ισορροπημένη διατροφή. Δουλειά τους είναι να μας αφυπνίσουν και να μας προσκαλέσουν να αλλάξουμε.

Γιατί η δύναμη είναι στα χέρια μας, αρκεί να γνωρίζουμε πώς να διαλέξουμε τους συμμάχους μας.

Απολαύστε την νέα ταινία παρακάτω:

 

Με την παρουσία του σε 76 χώρες σε όλο τον κόσμο, το Babybel® έχει πρωταγωνιστική θέση στις καλές διατροφικές συνήθειες για παιδιά και μεγάλους.

Το Mini Babybel® είναι ένα 100% αληθινό τυρί που αποτελείται από 98% φρέσκο γάλα, χωρίς προσθήκη συντηρητικών και αποτελεί ιδανική πηγή πρωτεΐνης και ασβεστίου. Επιπλέον, οι ατομικές μερίδες συμβάλλουν στο να καταναλώνουμε την κατάλληλη ποσότητα κάθε φορά.

«Η Δύναμη του Καλού»: Μία ταινία από το Mini Babybel® Facebook Twitter

Αποτελεί ιδανική, υγιεινή λύση snacking για μικρούς και μεγάλους, καθώς μπορεί να μας ακολουθεί παντού, όλη μέρα. Άλλωστε, χάρη στο προστατευτικό κερί που το περιβάλλει, διατηρείται έως και 8 ώρες εκτός ψυγείου.

Επιχειρείν/Market
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM