Με την πανδημία κορωνοϊού να μαστίζει 188 χώρες σε όλο τον πλανήτη, η καθημερινή ζωή αλλά και η μόδα προσαρμόζονται στους νέους ρυθμούς και τους περιορισμούς που επιβάλλουν οι κίνδυνοι μετάδοσης του ιού.
Μετά τα πρώτα lockdown, διάσημα brands, μεταξύ των οποίων και μεγάλοι οίκοι μόδας, κυκλοφόρησαν τις δικές τους μάσκες προστασίας για όσους ήθελαν να συνδυάσουν την ασφάλεια με το εκλεπτυσμένο ντύσιμο. Πολυτελή κομμάτια κυκλοφόρησαν από την Off-White (για 95 δολάρια το τεμάχιο με το logo της Arrow), την Burberry - που χρεώνει 115 δολάρια μία μάσκα με το χαρακτηριστικό vintage καρό μοτίβο - αλλά και την Chanel.
Τώρα η Louis Vuitton περνά και στον σχεδιασμό πολυτελών ασπίδων προσώπου που είναι «στυλάτες αλλά και προστατευτικές», σύμφωνα με το πρόμο της εταιρείας.
Η διάφανη πρόσοψη της ασπίδας σκουραίνει στο φως του ήλιου ώστε να προστατεύει όποιον την φορά και το ανεπιθύμητα έντονο φως. Είναι διακοσμημένη με χρυσές λεπτομέρειες και στα λουριά είναι χαραγμένο το logo του οίκου μόδας.
Η τιμή δεν έχει ακόμα ανακοινωθεί αλλά σίγουρα δεν θα είναι χαμηλή, αν αναλογιστεί κανείς πως καπέλα και γυαλιά ηλίου του οίκου πωλούνται για εκατοντάδες δολάρια. Μάλιστα κάποιοι εκτιμούν πως το αντίτιμο ίσως ανέλθει κοντά στα 1.000 δολάρια.
Η ασπίδα προσώπου θα ανέβει στα ράφια επιλεγμένων καταστημάτων στις 30 Οκτωβρίου αλλά όποιος ενδιαφέρεται θα μπορεί να αγοράσει το προϊόν και από την επίσημη ιστοσελίδα.
Τον Απρίλιο, η Louis Vuitton συμμετείχε στην παγκόσμια προσπάθεια για άμεση συρραφή χειρουργικών και μη μασκών προστασίας για τους εργαζόμενους στον τομέα της Υγείας. Το γνωστό brand είχε επίσης δωρίσει ολόσωμες φόρμες σε έξι νοσοκομεία του Παρισίου.
σχόλια