Το εμβληματικό ιταλικό ποτό Campari σχεδίασε και υλοποιεί φέτος μια ξεχωριστή δράση με στόχο τη στήριξη του προσωπικού των bars του κλάδου Ho.Re.Ca. στην Ελλάδα, που φέτος μας έχουν όλους περισσότερο ανάγκη από ποτέ.
Πρόκειται για την πρωτοβουλία #CheersForTheCause μέσα από την οποία το Campari ενδυναμώνει το έργο του οργανισμού «Metron Ariston» και μας καλεί να συμμετέχουμε στη συγκέντρωση του μεγαλύτερου tip που δόθηκε ποτέ, για όλους εκείνους που βρίσκονται πίσω από κάθε ποτό που απολαμβάνουμε.
Αυτόν τον Σεπτέμβριο, για κάθε share της φωτογραφίας του αγαπημένου κοκτέιλ Negroni με το hashtag #cheersforthecause και mention @camparigreece, το Campari θα διαθέτει ένα χρηματικό ποσό στην μη κερδοσκοπική εταιρεία Metron Ariston, της οποίας στόχος είναι η ανάδειξη του επαγγελματία, δημιουργώντας ένα δίχτυ προστασίας για την ίδια την κοινωνία των επαγγελματιών.
Με αυτόν τον τρόπο το Campari συνεχίζει να ενώνει την ελληνική κοινότητα των bartenders και του χώρου της εστίασης, σημαντικοί εκπρόσωποι της οποίας συμμετέχουν στο video για την προβολή της ενέργειας, που παρουσιάζουν οι ambassadors του Campari Τόνια Σωτηροπούλου και Γιώργος Παπακώστας (Chef & Restaurant Owner).
Η ενέργεια αποτελεί τη συνέχεια του διεθνούς φιλανθρωπικού εγχειρήματος Negroni Week που υλοποιεί το Campari και στην Ελλάδα τα τελευταία 7 χρόνια και φέτος πραγματοποιήθηκε στις περισσότερες χώρες με διαφορετική μορφή λόγω των έκτακτων συνθηκών που επικρατούν.
Μπορείτε να παρακολουθήσετε το video της καμπάνιας στο επίσημο κανάλι του Campari στο YouTube: Campari Greece
#CheersForTheCause
#camparigreece
www.campari.com
https://www.facebook.com/camparigreece/
https://www.instagram.com/camparigreece/?hl=en
σχόλια