Σεναριογράφος έκανε μήνυση στον Γκάρι Όλντμαν -Για την ταινία «Darkest Hour»

Σεναριογράφος έκανε μήνυση στον Γκάρι Όλντμαν -Για την ταινία «Darkest Hour» Facebook Twitter
0

Σεναριογράφος έκανε μήνυση στον Γκάρι Όλντμαν και την NBCUniversal, υποστηρίζοντας ότι η ταινία «Darkest Hour» αντέγραψε συγκεκριμένες επινοήσεις από δικό του σενάριο για τον Ουίνστον Τσόρτσιλ.

Ο Μπεν Κάπλαν, εκπαιδευτικός και συγγραφέας που έχει εργαστεί σε αρκετές σειρές του History Channel, κατέθεσε τη μήνυση στο ανώτατο δικαστήριο του Λος Άντζελες την περασμένη Παρασκευή, σύμφωνα με το Variety.

Σε αυτή, υποστηρίζει ότι ο Όλντμαν αρχικά συμφώνησε με το δικό του σενάριο, αλλά τελικά εγκατέλειψε το πρότζεκτ και εντάχθηκε στο καστ του «Darkest Hour». Ο ηθοποιός κέρδισε το Όσκαρ Α' ανδρικού ρόλου για την ερμηνεία του ως Τσόρτσιλ σε αυτή την ταινία.

Ο Κάπλαν υποστηρίζει στη μήνυση ότι το «Darkest Hour» δανείστηκε επινοημένες σκηνές και μη ιστορικά στοιχεία από το δικό του σενάριο. Για παράδειγμα, αμφότερα τα σενάρια περιλαμβάνουν μια σκηνή στην οποία ο Τσόρτσιλ προσπαθεί να βγάλει μία γάτα που είναι κάτω από το κρεβάτι.

Επίσης, η μήνυση αναφέρει ότι και τα δύο σενάρια εσφαλμένα υποστηρίζουν πως ο Τσόρτσιλ σκέφτηκε την ιδέα για την αρμάδα σκαφών πολιτών που βοήθησαν στην εκκένωση της Δουνκέρκης. «Η απόδοση στον Τσόρτσιλ της ιδέας για την πολιτική αρμάδα και της εντολής για την επιστράτευσή της ήταν μια μη ιστορική, φανταστική επινόηση του κ. Κάπλαν, που είναι στο σενάριο του "Churchill" και αντιγράφηκε στο "Darkest Hour"», αναφέρει η μήνυση, που σημειώνει ότι ο βρετανικός πολιτικός στόλος δημιουργήθηκε προτού ο Τσόρτσιλ γίνει πρωθυπουργός.

Η μήνυση είναι εναντίον του Γκάρι Όλντμαν, του ατζέντη και του μάνατζέρ του, όπως και εναντίον των NBCUniversal, Working Title και Focus Features. Ο Κάπλαν υποστηρίζει στη μήνυση πως ο ηθοποιός και η ομάδα του είχαν πρόσβαση σε τρεις εκδοχές του σεναρίου του.

Ο Κάπλαν υποστηρίζει ότι άρχισε να γράφει το δικό του σενάριο το 1999 και πως το κατέθεσε στο σωματείο συγγραφέων το 2002. Ένωσε τις δυνάμεις του με έναν παραγωγό το 2011, ο οποίος ασχολήθηκε με το να εντάξει τον Όλντμαν στο πρότζεκτ και έκαναν συμφωνία για 6 εκατομμύρια δολάρια, προτού τελικά ο ηθοποιός αποχωρήσει τον Μάρτιο του 2015.

Πολιτισμός
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γλυπτά Παρθενώνα: «Δεν έχω έτοιμη λύση αλλά οφείλουμε να συνεργαζόμαστε» λέει ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

Πολιτισμός / Γλυπτά Παρθενώνα: «Δεν έχω έτοιμη λύση αλλά οφείλουμε να συνεργαζόμαστε» λέει ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

 «Θα ήθελα να μιλήσουμε περισσότερο για μια εταιρική σχέση παρά να συζητήσουμε για την ιδιοκτησία»: Για το αίτημα επιστροφής των Γλυπτών του Παρθενώνα στην Αθήνα μίλησε ο επικεφαλής του Βρετανικού Μουσείου
LIFO NEWSROOM
Διαμαντένιο κολιέ που συνδέεται με τη Μαρία Αντουανέτα πουλήθηκε σε δημοπρασία για $4,81 εκατ.

Πολιτισμός / Διαμαντένιο κολιέ που συνδέεται με τη Μαρία Αντουανέτα πουλήθηκε σε δημοπρασία για $4,81 εκατ.

Το κόσμημα φέρει ιστορική σημασία, καθώς θεωρείται ότι περιλαμβάνει μερικά από τα αυθεντικά διαμάντια του θρυλικού "κολιέ των διαμαντιών" που βρέθηκε στο επίκεντρο σκανδάλου τη δεκαετία του 1780
LIFO NEWSROOM
Φωτογραφική έκθεση για την επανένωση της Γερμανίας 35 χρονια μετά από την πτώση του Τείχους του Βερολίνου

Πολιτισμός / Φωτογραφική έκθεση για την επανένωση της Γερμανίας 35 χρονια μετά από την πτώση του Τείχους του Βερολίνου

Με αφορμή τα 35 χρόνια από την Πτώση του Τείχους (09.11.89) μια φωτογραφική έκθεση με τίτλο «Dream on- Βερολίνο, δεκαετία του 90» αποτυπώνει την κρίσιμη αυτή δεκαετία μετάβασης ανάμεσα στο παρελθόν και το αβέβαιο μέλλον, την αισιοδοξία και το φόβο για το νέο Βερολίνο
ΕΙΡΗΝΗ ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΥ, ΒΕΡΟΛΙΝΟ
Η σπουδαία επανεκκίνηση της Καμεράτα ως Ορχήστρα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών

Μουσική / Η συγκινητική επανεκκίνηση της Καμεράτας

Τέσσερα χρόνια, δύο νομοθετικές παρεμβάσεις, τρεις υπουργικές αποφάσεις και μία εκκαθάριση χρειάστηκαν ώστε να μπορέσει η Καμεράτα-Ορχήστρα των Φίλων της Μουσικής να κάνει restart και να επανέλθει ως Ορχήστρα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ