Άμστερνταμ: Ο δήμος τοποθετεί λουλούδια για να μην παρκάρουν οι ποδηλάτες στις γέφυρες

Άμστερνταμ: Ο δήμος τοποθετεί λουλούδια για να μην παρκάρουν οι ποδηλάτες στις γέφυρες Facebook Twitter
Άμστερνταμ: Ο δήμος βάζει λουλούδια για να μην παρκάρουν οι ποδηλάτες στις γέφυρες
0

Το Άμστερνταμ είναι απόλυτα συνυφασμένο με τα ποδήλατα αλλά ακόμη και η ολλανδική πρωτεύουσα έχει τα όριά της.

Ο δήμος παραπονέθηκε ότι η θέα μερικών από τα πιο όμορφα κανάλια στην πόλη καταστρέφεται, καθώς οι ποδηλάτες παρκάρουν τα ποδήλατά τους πάνω στις γέφυρες και οι πεζοί αναγκάζονται να βγουν στον δρόμο.

Έτσι, το δημοτικό συμβούλιο αποφάσισε ότι θα πρέπει να τοποθετηθούν ξύλινα καλάθια με φυτά και λουλούδια στις πιο πολυσύχναστες γέφυρες των καναλιών σε μια προσπάθεια να πείσουν τους ποδηλάτες να βρουν άλλες θέσεις στάθμευσης.

«Λόγω του μεγάλου αριθμού ποδηλάτων που σταθμεύουν στα κιγκλιδώματα των γεφυρών, οι πεζοί δεν χωρούν πλέον στα στενά πεζοδρόμια και περπατούν στο δρόμο. Αυτό δημιουργεί μη ασφαλείς καταστάσεις» λέει εκπρόσωπος του δημοτικού συμβουλίου.

Για να τελεσφορήσει αυτό, θα δημιουργηθούν περισσότερες στάσεις ποδηλάτων κοντά στα σημεία στάθμευσης αυτοκινήτων, που βρίσκονται δίπλα στα κανάλια.

Το Άμστερνταμ έχει περισσότερα ποδήλατα από ό,τι κατοίκους με τους ποδηλατοδρόμους να εκτείνονται σε 767 χιλιόμετρα. Η πανδημία ωστόσο του κορωνοϊού έχει εντείνει την κατάσταση καθώς ακόμη και εκείνοι που χρησιμοποιούσαν αυτοκίνητο ή συγκοινωνίες πλέον επιλέγουν το ποδήλατο για την αποφυγή συνωστισμού.

Έκθεση από το ολλανδικό ινστιτούτο γνώσεων για την πολιτική κινητικότητας αυτό το μήνα διαπίστωσε ό,τι η μέση απόσταση που καλύπτεται με το ποδήλατο είχε αυξηθεί από 3,4 χιλιόμετρα τον Σεπτέμβριο του 2019 σε 4,1 χιλιόμετρα τον φετινό Ιούλιο.

Περισσότερο από το ένα τρίτο, ποσοστό δηλαδή της τάξης του 37%, εκείνων που αποφεύγουν τις δημόσιες συγκοινωνίες λόγω του κορωνοϊού, επιλέγουν το ποδήλατό τους. Περίπου οι μισοί από αυτούς, δήλωσαν ό,τι θα συνεχίσουν να χρησιμοποιούν το ποδήλατο περισσότερο, ακόμα και μετά την άρση των περιορισμών λόγω της πανδημίας.

Την ίδια ώρα, η ένωση ταξιδιωτών, το Algemene Nederlandse Wielrijders-Bond (ANWB), ζήτησε τη βελτίωση των προτύπων ασφαλείας γύρω από πολυσύχναστες ολλανδικές λωρίδες ποδηλάτων.

Ο Frits van Bruggen, διευθυντής της ANWB, δήλωσε στους NL Times ό,τι «Ηλεκτρονικά ποδήλατα, ηλεκτρονικά σκούτερ, ποδήλατα, αγωνιστικά ποδήλατα κ.λπ. Δεν μπορούν όλοι να οδηγούν το ένα δίπλα στο άλλο. Είμαι 100% βέβαιος ότι θα έχουμε ακόμη περισσότερα θύματα, επειδή είμαστε όλο και περισσότεροι ποδηλάτες και λόγω της πανδημίας δεν χρησιμοποιούμε τις δημόσιες συγκοινωνίες».

Με πληροφορίες του Guardian

Διεθνή
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Το κορίτσι της Ναπάλμ»: Ποιος, πράγματι, τράβηξε τη φωτογραφία - σύμβολο της φρίκης του πολέμου;

Διεθνή / «Το κορίτσι της Ναπάλμ»: Ποιος, πράγματι, τράβηξε τη φωτογραφία - σύμβολο της φρίκης του πολέμου;

Ήταν ο φωτογράφος του Associated Press Νικ Ατ, όπως γνωρίζουμε ή ένας άγνωστος Βιετναμέζος φωτογράφος που εργαζόταν ως free lancer για το ιστορικό πρακτορείο; Ένα νέο ντοκιμαντέρ παρουσιάζει την άλλη πλευρά της ιστορίας
LIFO NEWSROOM
Μέριλιν Μάνσον: Γιατί δεν καταδικάστηκε - «Το περιμέναμε» λέει η πρώην του, Έβαν Ρέιτσελ Γουντ

Διεθνή / Μέριλιν Μάνσον: Γιατί δεν καταδικάστηκε παρόλο που «υπήρχαν αδιάσειστα στοιχεία»

Οι κατηγορίες εις βάρος του για σεξουαλική επίθεση αντιμετωπίστηκαν ως «πολύ παλιές» από το δικαστήριο - Γιατί δεν βοήθησε ο νόμος Phoenix Act - Η ανάρτηση της Έβαν Ρέιτσελ Γουντ
LIFO NEWSROOM