Τι κάνουμε αν δε λάβουμε απάντηση από το 13033

Τι κάνουμε αν δε λάβουμε απάντηση από το 13033 Facebook Twitter
0

Για την χρέωση των SMS στο 13033 και τι κάνουμε σε περίπτωση που δεν λάβουμε απάντηση μίλησε ο υφυπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Γρηγόρης Ζαριφόπουλος. 

Συγκεκριμένα, σε ερώτηση τι κάνουμε όταν δεν λάβουμε απάντηση από το 13033, ο κ. Ζαριφόπουλος σχολίασε πως υπάρχει αυτή η περίπτωση αν βρισκόμαστε σε μέρος χωρίς καλό σήμα και πως αν δεν πάρουμε απάντηση πρέπει να προσπαθήσουμε ξανά.

Παράλληλα, τόνισε πως δεν υπάρχει χρέωση για το μήνυμα στο 13033 και πως αν κάποιοι έχουν κάνει φραγή σε 5ψηφια πρέπει να επικοινωνήσουν με τον πάροχό τους.

Ο υφυπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης ανέφερε επίσης πως μέχρι τώρα έχουν σταλεί πάνω από 4 εκατ. μηνύματα για μετακινήσεις ενώ στην πρώτη καραντίνα υπήρχαν 2.6 εκατ. μηνύματα.

Όπως εξήγησε, αυτό οφείλεται στο γεγονός πως στο πρώτο lockdown δεν είχαμε ανοιχτά σχολεία, μετακινήσεις ανηλίκων κλπ. και πως οι πολίτες δεν ήταν τόσο εξοικειωμένοι με το 13033.

Τέλος, υπενθύμισε πως πρέπει όλοι να επιδείξουμε ατομική ευθύνη και να περιορίσουμε τις άσκοπες μετακινήσεις.

Ελλάδα
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Βασίλης Κικίλιας: Αναβαθμίζεται το 112 - Τι είπε για την κακοκαιρία Elena

Ελλάδα / Κακοκαιρία Elena - Κικίλιας: Αναβαθμίζεται το 112, ποιες νέες λειτουργίες θα περιλαμβάνει

«Θα υπάρχει distress code και silent button σε περίπτωση τρομοκρατικής ενέργειες ή της οποιαδήποτε κατάστασης που θέτει σε κίνδυνο έναν συμπολίτη μας και δεν μπορεί να πάρει και να μιλήσει στο τηλέφωνο» τόνισε ο υπουργός Πολιτικής Προστασίας και Κλιματικής Κρίσης
LIFO NEWSROOM