Η ZeniΘ, ο 1ος πάροχος ολοκληρωμένης ενέργειας στην Ελλάδα, βραβεύτηκε στα φετινά Social Media Awards για τον τρόπο που αξιοποίησε τα Μέσα κοινωνικής δικτύωσης μέσα από τη διαφημιστική καμπάνια «Κορυφαία Ομάδα» με τον Παναγιώτη Γιαννάκη. Η κορυφαία εταιρεία ενέργειας διακρίθηκε με Silver βραβείο στην κατηγορία "Best of Facebook Family of Apps – Communication" που αφορά την καλύτερη συνολική χρήση των Facebook, Instagram, Messenger και Whatsapp.
Αναγνωρίζοντας τα πολύ σημαντικά πλεονεκτήματα που προσφέρουν τα ψηφιακά Μέσα και αξιοποιώντας τις λειτουργίες τους, η ZeniΘ λάνσαρε την καμπάνια στα social media κανάλια της και την τηλεόραση το Μάρτιο του 2020 με στόχο την άμεση ενημέρωση και επικοινωνία με το κοινό σε όλη την Ελλάδα. Γι' αυτή της την ενέργεια, η εταιρεία απευθύνθηκε στον κορυφαίο Έλληνα καλαθοσφαιριστή και προπονητή Παναγιώτη Γιαννάκη, μια προσωπικότητα που πρεσβεύει όλες τις αξίες της ZeniΘ: εμπειρία, γνώση, επιτυχία και εμπιστοσύνη. Στην καμπάνια ο «coach» δήλωνε πως έχει επιλέξει να κάνει συμβόλαιο με την «Κορυφαία Ομάδα» της ZeniΘ, μία ομάδα που έχει εμπειρία και εμπνέει εμπιστοσύνη.
Τα συνολικά αποτελέσματα της καινοτόμου καμπάνιας, η οποία ήταν «στον αέρα» για 4 εβδομάδες, ήταν εντυπωσιακά! To Unique Reach της ξεπέρασε το 70%, ενώ το on-target reach στα Facebook Family of Apps ήταν 98,1%, ξεπερνώντας το ευρωπαϊκό benchmark κατά 18 μονάδες. Παράλληλα, οι brand studies έδειξαν 17,5-pts lift σε ad recall (+243% από τον κλάδο) και 4,2-pts lift σε brand awareness (+162% από τον κλάδο). Η αξιολόγηση των παραπάνω στοιχείων έγινε μέσα από brand lift study των ίδιων των Μέσων.