Ο Σταύρος Νιάρχος και η Ντάσα Ζούκοβα περιμένουν το πρώτο τους παιδί

Ο Σταύρος Νιάρχος και η Ντάσα Ζούκοβα περιμένουν το πρώτο τους παιδί Facebook Twitter
0

Η Ντάσα Ζούκοβα και ο Στάυρος Νιάρχος περιμένουν το πρώτο του παιδί, σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες πηγών που επικαλείται το Page Six. 

Ο 34χρονος δισεκατομμυριούχος επιχειρηματίας και η 38χρονη Ρωσίδα που ασχολείται με έργα τέχνης και γκαλερί είχαν ενωθεί με τα δεσμά του γάμου τον περασμένο Ιανουάριο στο Σεν Μόριτζ, λίγες μόνο εβδομάδες μετά το ξέσπασμα της πανδημίας κορωνοϊού. Η Ζούκοβα έχει αποκτήσει άλλα δύο παιδιά από τον πρώην σύζυγό της, τον δισεκατομμυριούχο Ρομάν Αμπράμοβιτς, με τον οποίο χώρισε το 2017 μετά από δέκα χρόνια γάμου.

View this post on Instagram

A post shared by Dasha Zhukova (@dasha)

View this post on Instagram

A post shared by Dasha Zhukova (@dasha)

Μετά τον «μυστικό» πολιτικό τους γάμο στο Παρίσι τον προηγούμενο Οκτώβριο, που έγινε σε πολύ κλειστό φιλικό κύκλο, ο 34χρονος δισεκατομμυριούχος από την Ελλάδα και η 38χρονη επιχειρηματίας έκαναν δεύτερη γαμήλια τελετή μπροστά σε εκατοντάδες φίλους που διέμειναν στο χειμερινό θέρετρο. 

Το κόστος του γάμου και της δεξίωσης εκτιμάται ότι άγγιξε τα 5,8 εκατομμύρια ευρώ. 

View this post on Instagram

A post shared by Dasha Zhukova (@dasha)

Πολιτισμός
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΕΠΕΞ Ρόμπερτ Πάτινσον, Πανελλήνιον και September 5 από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Ρόμπερτ Πάτινσον, Πανελλήνιον και September 5 από αύριο στους κινηματογράφους

Η νέα σάτιρα επιστημονικής φαντασίας του Μπονγκ Τζουν-Χο, το σφιχτοδεμένο δημοσιογραφικό θρίλερ «September 5» και ένα καταπληκτικό ντοκιμαντέρ με αντικείμενο το ιστορικό σκακιστικό καφενείο των Αθηνών ξεχωρίζουν από το πρόγραμμα αυτής της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Μια σημαντική έκθεση στο Παρίσι με τη συνδρομή του Μουσείου Μπενάκη

Πολιτισμός / Μια σημαντική έκθεση στο Παρίσι με τη συνδρομή του Μουσείου Μπενάκη

Η συνεργασία του Μουσείου Μπενάκη με το Musée du Quai Branly στο Παρίσι φέρνει στο σήμερα το μεγάλο ερώτημα, που προέκυψε τη δεκαετία του 1930 και απασχόλησε τους σουρεαλιστές αλλά και την επιστημονική κοινότητα της εποχής, σχετικά με το τι θεωρούμε αντικείμενο τέχνης. 
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ