Το Tinder στην Ταϊλάνδη θέλει να δώσει περισσότερα κίνητρα στους νέους να κατεβάσουν την εφαρμογή, ακόμα κι αν δεν ενδιαφέρονται για σεξ αλλά για κάτι πιο πλατωνικό.
Στην τελευταία του διαφημιστική καμπάνια, το app επιχειρεί να ανατρέψει την εικόνα της αμιγούς ερωτικής πλατφόρμας, και επαναλανσάρεται ως εφαρμογή και για φιλική επαφή. Το σποτάκι παραγωγής της Wunderman Thompson, δείχνει νέους να κάνουν swipe δεξιά αλλά όχι για να ερωτοτροπήσουν. Αντ' αυτού παίζουν video games, κάνουν σκέιτ ή διασκεδάζουν με επιτραπέζια.
Στη συλλογική αντίληψη, το Tinder είναι συνώνυμο των one-night stands και της αναζήτησης για «φίλους με προνόμια». Ως αποτέλεσμα, η εταιρεία διαπίστωσε πως οι χρήστες της γενιάς Z συχνά εγκαταλείπουν την εφαρμογή το πολύ μία εβδομάδα αφότου την κατεβάσουν στο κινητό τους, καθώς δεν συμμερίζονται απαραίτητα αυτή την κουλτούρα.
Οι υπεύθυνοι συνειδητοποίησαν πως οι Gen Z ενδιαφέρονται πολύ περισσότερο να κάνουν πλατωνικές σχέσεις, και για αυτό εμπνεύστηκαν την ιδέα των «φίλων με άλλα προνόμια» χωρίς σεξ. Η καμπάνια αποσκοπεί στο να προσελκύσει μεγαλύτερο κοινό από την συγκεκριμένη ηλικιακή ομάδα 18-25 ετών.
«Θέλουμε να δείξουμε στους χρήστες της γενιάς Z πως υπάρχουν απεριόριστες δυνατότητες για δημιουργία σχέσεων με νόημα μέσω της εφαρμογής - πλατωνικών σχέσεων ή άλλου τύπου», λέει εκτελεστικός διευθυντής της Wunderman Thompson Thailand, Thasorn Boonyanate.
«Στην έρευνά μου, βρήκα πως οι νέοι άνθρωποι έχουν ποικίλα ενδιαφέροντα, από το παιχνίδι και το surf skating, μέχρι την ανακάλυψη νέων εστιατορίων και μπαρ. Αμέσως κατάλαβα τι θα πρέπει να γίνει το Tinder το έτος 2021. Μία εφαρμογή που τονώνει την αγάπη για ζωή και ταίριασμα με καινούργιους φίλους, οι οποίοι μοιράζονται και επεκτείνουν τα πάθη σου. Αληθινοί φίλοι με μακροχρόνια προνόμια που ήρθαν για να μείνουν και για να αναπτύξουν αυτούς τους δεσμούς σε ένα ειδύλλιο που δεν στηρίζεται απλώς στην φυσική έλξη. Πιστεύουμε αυτή είναι μια προοπτική για το Tinder για να εξελιχθεί πέρα από τις τυπικές γνωριμίες»