Κατερίνα Παπουτσάκη για Κιμούλη: «Έχασα τη φωνή μου και ζορίστηκα πολύ»

Κατερίνα Παπουτσάκη για Κιμούλη: «Έχασα τη φωνή μου και ζορίστηκα πολύ» Facebook Twitter
φωτό αρχείου/ eurokinissi
0

Η ηθοποιός Κατερίνα Παπουτσάκη αναφέρθηκε στη δική της συνεργασία με τον Γιώργο Κιμούλη, μετά τις καταγγελίες εναντίον του, τονίζοντας ότι «ήταν μια δύσκολη συνθήκη, υπήρξε παραβίαση των ορίων. Είναι μια συνεργασία που σαφώς δεν υπήρχε καμία περίπτωση να ξανακάνω».

Η Κατερίνα Παπουτσάκη σε δηλώσεις της στην ΕΡΤ, ότι αποτέλεσμα της συνεργασίας της με τον Γιώργο Κιμούλη ήταν να χάσει τη φωνή της. Μάλιστα, τόνισε ότι δεν έπεσε από τα σύννεφα, όταν άκουσε την καταγγελία της Ζέτας Δούκα για τον κ. Κιμούλη.

«Είμαι εδώ και στέκομαι στο πλευρό κάθε γυναίκας ή άνδρα που έχει να καταγγείλει μια περίπτωση που τον έκανε να αισθανθεί ότι ξεπέρασε τα όριά του και ο άλλος άνθρωπος, κάνοντας κατάχρηση της εξουσίας του, προσπάθησε να παραβιάσει τα δικαιώματα και τα όρια κάποιου άλλου ανθρώπου. Είναι κάτι που το στηλιτεύω ξεκάθαρα και πιστεύω ότι πρέπει να ταχθούμε όλοι υπέρ αυτής της προσπάθειας. Τους πρώτους μήνες ήταν πολύ δύσκολα τα πράγματα, έχασα τη φωνή μου και ζορίστηκα πάρα πολύ. Από εκεί και πέρα ήταν μια πολύ δύσκολη συνεργασία. Από ένα σημείο και μετά που έχασα τη φωνή μου, δεν είχαμε καμία απολύτως επαφή. Κλείστηκα στο καμαρίνι μου. Ήταν μια δύσκολη συνθήκη. Παραβίαση (των ορίων) υπήρξε. Είναι μια συνεργασία που σαφώς δεν υπήρχε καμία περίπτωση να ξανακάνω», δήλωσε η Κατερίνα Παπουτσάκη.

Όπως πρόσθεσε η ηθοποιός: «Αυτό που έχει σημασία είναι ότι υπήρξε παραβίαση και είναι μια συνεργασία που σαφώς δε θα ξαναέκανα, δεν υπάρχει τέτοια περίπτωση. Επειδή ολοκληρώνω τους κύκλους των συνεργασιών μου και αυτή είναι μια βασική επιδίωξή μου να φέρομαι με επαγγελματισμό, έκανα την καρδιά μου πέτρα και συνέχισα. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν μπορώ να καταλάβω καταστάσεις που μπορεί να πήγαν παραπέρα από τη δική μου περίπτωση και να ήταν ακόμη πιο δύσκολες και παρεμβατικές. Εγώ μπόρεσα ενδεχομένως και το διαχειρίστηκα».

Τέλος, εκτίμησε ότι ήταν ενδεχομένως και θέμα συγκυριών που μπόρεσε να το διαχειριστεί, πως ήταν η τρίτη «Ρίτα» στη σειρά, η τρίτη αντικαταστάτρια στην παράσταση «Εκπαιδεύοντας τη Ρίτα».

Πολιτισμός
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η έκθεση «Οι Έλληνες: Από τον Αγαμέμνονα στον Μέγα Αλέξανδρο» εγκαινιάστηκε στο Πεκίνο

Πολιτισμός / Η έκθεση «Οι Έλληνες: Από τον Αγαμέμνονα στον Μέγα Αλέξανδρο» εγκαινιάστηκε στο Πεκίνο

«Οι επισκέπτες θα κατανοήσουν καλύτερα γιατί ο ελληνικός πολιτισμός δεν είναι μόνο η κοιτίδα του Δυτικού Πολιτισμού, αλλά έχει τεράστιο αποτύπωμα και στην Ασία» τόνισε ο πρέσβης της Ελλάδας στην Κίνα
LIFO NEWSROOM
Μουσείο Prado: Tα αληθινά χρώματα της γλυπτικής φωτίζουν την «χρυσή εποχή» της Ισπανίας

Πολιτισμός / Μουσείο Prado: Tα αληθινά χρώματα της γλυπτικής φωτίζουν την «χρυσή εποχή» της Ισπανίας

Η έκθεση «Χέρι με χέρι: Γλυπτική και Χρώμα στην Ισπανική Χρυσή Εποχή», καταδεικνύει ότι ο δυτικός καλλιτεχνικός κανόνας δεν έκανε διακρίσεις σε βάρος ορισμένων καλλιτεχνών μόνο λόγω γεωγραφίας και φύλου, αλλά και λόγω των υλικών που χρησιμοποιούσαν
LIFO NEWSROOM
Κίλιαν Μέρφι

Πολιτισμός / Ο Κίλιαν Μέρφι, ο Νόμος του Μέρφι και η Μαριόν Κοτιγιάρ από αύριο στους κινηματογράφους

Η κινηματογραφική μεταφορά των «Μικρών Πραγμάτων σαν κι Αυτά», ένα εγχώριο εμπορικό στοίχημα από τον σκηνοθέτη της «Ευτυχίας» και τρεις ακόμα επιλογές.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Αλέν Ντελόν: Νέα βιογραφία υποστηρίζει πως ο μύθος του γαλλικού σινεμά ήταν αμφιφυλόφιλος

Πολιτισμός / Αλέν Ντελόν: Νέα βιογραφία υποστηρίζει πως ο μύθος του γαλλικού σινεμά ήταν αμφιφυλόφιλος

Ο βιογράφος του Αλέν Ντελόν, δήλωσε πως ο μεγάλος Γάλλος ηθοποιός «από σεξουαλική άποψη είχε εξερευνήσει τα πάντα, με άνδρες, με γυναίκες και κάνοντας τρίο»
ΕΥΑ ΠΑΥΛΑΤΟΥ