Μακεδονικός Χαλβάς: Η Δευτέρα που μας Δένει

Μακεδονικός Χαλβάς: Η Δευτέρα που μας Δένει Facebook Twitter
0

Σε μία περίοδο που μας χωρίζει η απόσταση, ο Μακεδονικός Χαλβάς μας προσκαλεί να θυμηθούμε όλα όσα μας φέρνουν κοντά με ό, τι αγαπάμε και να γιορτάσουμε "ΜΑΖΙ" τη Δευτέρα που μας Δένει.

Μέσα από τη νέα διαφημιστική του καμπάνια, ο Μακεδονικός Χαλβάς μας ταξιδεύει σε γνώριμες και αγαπημένες εικόνες, με οδηγό ένα κόκκινο νήμα – σύμβολο για ό,τι μας «δένει» με όλους και όσα αγαπάμε και είναι πάντα εκεί και ας μην φαίνονται: οι αναμνήσεις, τα πρόσωπα, οι γεύσεις και οι ήχοι -όλα όσα κάνουν την Καθαρά Δευτέρα μία μέρα ξεχωριστή. Και όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος ο Μακεδονικός Χαλβάς δίνει μια ιδιαίτερη γλύκα και νοστιμιά στο παραδοσιακό, νηστίσιμο τραπέζι - όπου και αν αυτό στρωθεί.

Παράλληλα, μέσα από το tonimatisagapis.gr, ο Μακεδονικός Χαλβάς μας προσκαλεί να μοιραστούμε ό,τι μας «δένει» με την ξεχωριστή αυτή μέρα και να στηρίξουμε όλοι μαζί την προσπάθειά του να δημιουργήσει μία σύγχρονη παιδική χαρά στο «Ελληνικό Παιδικό Χωριό» στο Φίλυρο, μοιράζοντας χαμόγελα στα παιδιά που φιλοξενούνται στο ίδρυμα.

Και φέτος, ακόμα κι αν η απόσταση μας κρατάει μακριά, εμείς περνάμε «ΜΑΖΙ» τη Δευτέρα που μας Δένει.

Μακεδονικός Χαλβάς: Πάντα μαζί, πάντα πρώτος!

Δείτε τη νέα διαφημιστική ταινία του Μακεδονικού Χαλβά εδώ.

#makedonikoshalvas #tonimatisagapis #agapamedeftera

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Market news / «Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Μαζί με τη ΜΚΟ «Μπορούμε», η Coca-Cola συνεχίζει για 2η χρονιά το έργο της για τη διάσωση και προσφορά εκατομμυρίων μερίδων τροφίμων και συστήνει ξανά τη δράση «Ένα Κυριακάτικο Γεύμα για Όλους».
THE LIFO TEAM
ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για την κάλυψη των εταιρικών αναγκών στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Market news / ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για τις εταιρικές ανάγκες στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Η ΔΕΗ blue επενδύει στην ενίσχυση των λύσεων φόρτισης προς εταιρικούς πελάτες (B2B), καθιερώνοντας την ηλεκτροκίνηση ως την πλέον βιώσιμη επιλογή μετακίνησης.
THE LIFO TEAM