Ο Μικ Τζάγκερ πετάει έναν κουβά νερό προς το μέρος του κοινού, γελάει ανέμελα με τον Κιθ Ρίτσαρντς, η Πάτι Σμιθ κρυώνει στο νεκροταφείο Πιερ Λασέζ στο Παρίσι, στον τάφο του Τζιμ Μόρισον, ο Λέοναρντ Κοέν ποζάρει μέσα στην μπεζ καπαρντίνα του στην παραλία της Τρουβίλ.
Ο άνθρωπος που συνέλαβε τη ροκ μουσική στις πιο εμβληματικές στιγμές της μέσω των μεγάλων μορφών της είναι ο Κλοντ Γκασιάν, ο 72χρονος Γάλλος φωτογράφος που επιμελείται την πολυαναμενόμενη διαδικτυακή δημοπρασία του οίκου Σόθμπι στο Παρίσι, με τίτλο «ΤΩΡΑ!».
Φυσικά δείχνει και δικές του φωτογραφίες από μια λαμπρή καριέρα 50 και πλέον ετών που έζησε δίπλα στους θρύλους της ροκ μουσικής. Τζέιμς Μπράουν, Μάιλς Ντέιβις, Νιλ Γιανγκ, Νταφτ Πάνκ, Ντέιβιντ Μπάουι, όλοι στάθηκαν στην κάμερά του, σχεδόν απογυμνωμένοι από πόζα, ύφος, επιτήδευση. Υπνωτίστηκαν από τη μηχανή του και συνήθισαν να μη τον παρατηρούν όταν ήταν μια ανάσα μακριά τους, στα καμαρίνια.
Ο Γκασιάν αναπτύσσει μια σχέση οικειότητας με μια γενιά της ροκ που είχε ανάγκη από αλλιώτικες φωτογραφίες και το προσωπικό στιλ του τους ταιριάζει απόλυτα. Ο Γκασιάν ήταν αυτός που τους έκανε λίγο πιο ανθρώπινους, λίγο πιο ανώνυμους.
Αν και με τους καλλιτέχνες που φωτογράφισε ανέπτυξε θερμές και προσωπικές σχέσεις, με έναν δεν τα κατάφερε καλά. Ήταν ο Πρινς. Οι συνθήκες της συναυλίας ήταν περίπλοκες και για μια εβδομάδα, στη διάρκεια της ευρωπαϊκής περιοδείας του, το 1993, ήταν απαγορευμένο να του μιλήσει ακόμα και να είναι μαζί του στην ίδια λιμουζίνα.
Ο Γκασιάν παραβίασε τον κανόνα στις Βρυξέλλες και του ζήτησε αν μπορούσε να τον ακολουθήσει και να τον φωτογραφίσει δέκα μέτρα μακριά από τα καμαρίνια. Ο Πρινς απλώς του έγνεψε και ο Γκασιάν τράβηξε μερικές από τις πιο ωραίες φωτογραφίες του «πρίγκιπα».