Υπάρχουν κάποια σήματα που γίνονται κομμάτι στου σπιτιού σου. Βρίσκονται αδιαλείπτως στο καλάθι με τα ψώνια του σούπερ μάρκετ, κατέχουν τη δική τους θέση στα ράφια σου και πάντα προσφέρουν τις υπηρεσίες τους για μια ποιότητα στην καθημερινότητα όλης της οικογένειας. Το όνομα Endless που ακούγεται τόσο οικείο σε όλους μας, σαν μια σχέση που μετρά χρόνια εμπιστοσύνης, αποτελεί το εμπορικό σήμα της Βιομηχανίας Ευρωχαρτικής. Μιας ελληνικής εταιρίας που από το 1985 συνδέεται με τα νοικοκυριά του τόπου μας μέσα από την παραγωγή χαρτικών, απορρυπαντικών και δεκάδων άλλων προϊόντων για την καθημερινή καθαριότητα και φροντίδα.
Σήμερα, ο Θανάσης Χριστόπουλος και ο Γιώργος Τρακάκης -35 και 37 ετών αντίστοιχα - ως δεύτερη γενιά των ιδρυτών, έχουν αναλάβει το τιμόνι της εταιρίας φέρνοντας μαζί με την εκπαίδευση και τις σπουδές τους, μια ιδιαίτερη φρεσκάδα, διάθεση για εξέλιξη, αλλά και την πίστη στις αξίες των πατεράδων τους -Γιάννη Τρακάκη και του Νίκου Χριστόπουλου- πάνω στις οποίες χτίστηκε το DNA της Ευρωχαρτικής. Η συνάντησή μας έγινε στις εγκαταστάσεις της εταιρείας στον Ασπρόπυργο και ξεκίνησε με αποκλειστική ξενάγηση σε όλους τους χώρους.
Ομαδική δουλειά και ισορροπία
Η ισορροπία και η δύναμη της ομαδικότητας είναι οι άξονες πάνω στους οποίους σχεδιάζεται το μέλλον της πολλά υποσχόμενης ελληνικής Βιομηχανίας. Όπως λέει ο Γιώργος Τρακάκης «Το προσωπικό μας στοίχημα πλέον- ως «παιδιά» των γονιών μας- είναι να αποδείξουμε ότι παρόλο που ακολουθούμε και υιοθετούμε το σύγχρονο management, δεν χάνουμε την ευελιξία μας και τον ανθρωποκεντρικό μας χαρακτήρα.». Εξάλλου, η εταιρία πάντα βασιζόταν στους ανθρώπους της, υποστηρίζοντας κάθε εργαζόμενο με τον οποίο μοιράζεται τις ίδιες αξίες, ώστε να αμείβεται σωστά και να εξελίσσεται συνεχώς. Απ’ την άλλη, η σταθερότητα, οι μελετημένες και προσεκτικές κινήσεις αποτελούν όχημα που οδηγεί με σιγουριά προς το μέλλον. «Είμαστε μεγαλωμένοι με τη φιλοσοφία του να πορευόμαστε σταθερά και μελετημένα, χωρίς να κάνουμε άλματα. Αισθανόμαστε ότι πρέπει η κάθε μας κίνηση να εκφράζει μεν τη μέγιστη δυναμική της εταιρείας και των ανθρώπων της αλλά να παραμένει στα όρια του ρεαλισμού», λέει ο Θανάσης Χριστόπουλος.
Endless Earth
Μέσα από μια ανανέωση του brand αλλά και μια έξυπνη – στα όρια του αυτοσαρκασμού- καμπάνια, η Ευρωχαρτική παρουσίασε μόλις και το Endless Earth τονίζοντας την οικολογική της ευαισθησία σε μια εποχή όπου η προστασία του Περιβάλλοντος γίνεται επιτακτική ανάγκη.
Η συνειδητή ευθύνη που επικοινωνεί η εταιρία μέσα από τολμηρά χιουμοριστικά σλόγκαν όπως το «επαναστάτης του... κάδου» μπορεί να φέρει την αλλαγή εφόσον οι ίδιοι οι καταναλωτές ακολουθήσουν τον δρόμο της. «Η νέα σειρά προϊόντων Endless Earth αποτυπώνει τον αέρα της συνειδητής ευθύνης για το περιβάλλον, έχοντας στο πίσω μέρος του μυαλού μας ότι εμείς ως επιχείρηση μπορούμε να κάνουμε κάτι σπουδαίο, όταν και ο καταναλωτής είναι έτοιμος να μας συναντήσει. Αισθανόμαστε τυχεροί που παράγουμε ένα καταναλωτικό αγαθό τόσο αναγκαίο που, η συνειδητή αλλαγή στις καθημερινές ατομικές μας επιλογές μπορεί να κάνει τη διαφορά. Ο στόχος μας το επόμενο διάστημα είναι να προχωρήσουμε σε όσο το δυνατόν λιγότερο πλαστικό σε περισσότερα προϊόντα, όπως ορίζει ο νομοθέτης αλλά και ο συνειδητοποιημένος καταναλωτής», εξηγεί ο Γιώργος Τρακάκης σημειώνοντας πως η επόμενη μέρα για την Endless θα είναι «πράσινη». Οι διαδικασίες για την αλλαγή έχουν ήδη ξεκινήσει μέσα από συνεργασίες που μπορούν συμβάλουν στην υλοποίηση αυτού του στόχου.
Στα χρόνια του Covid
Η χρονιά του Covid υπήρξε για την Ευρωχαρτική – όπως και για όλη την κοινωνία - περίεργη και πρωτόγνωρη. Το σημαντικό είναι πως παρ’ ότι η μεγαλύτερη δύναμή της εταιρίας συνδέεται με την επαγγελματική αγορά, η ανάπτυξη που σημείωσε έφτασε σε ένα ποσοστό σχεδόν διψήφιο. Κι όλο αυτό μέσα σε έναν πανικό που δημιουργήθηκε τον περσινό Μάρτιο - τον γνωστό ως «πανικό του χαρτιού υγείας» - ο οποίος δημιούργησε πρόβλημα ακόμα και στις πολυεθνικές που προμηθεύουν με πρώτη ύλη.
Μέσα σε έναν μήνα όπου η ανάπτυξη έφτασε το 80% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά (Μάρτιος του 2019) τα προϊόντα Endless ανταποκρίθηκαν στη ζήτηση καλύπτοντας τις ανάγκες των καταναλωτών, γεγονός που ενίσχυσε την εικόνα της εταιρίας και δικαίωσε τις προσπάθειες των ανθρώπων της. «Ο «πανικός» για το χαρτί υγείας –αλλά και το χλώριο- εν καιρώ πανδημίας είναι ένα φαινόμενο που μας εξέπληξε. Ωστόσο, φροντίσαμε να είμαστε έτοιμοι με αποθέματα, αρχικά για τις σταθερές μας συνεργασίες, αλλά και για νέες συνεργασίες που άνοιξαν εν καιρώ πανδημίας και κινηθήκαμε γρήγορα προσθέτοντας στην γκάμα προϊόντων μας, μάσκες και σαπούνι ήπιας αντισηπτικής προστασίας, που είναι σύμμαχος ατομικής ευθύνης και φροντίδας. Είμαστε αρκετά ευχαριστημένοι επειδή πιάσαμε τους στόχους μας, αλλά το σημαντικότερο όμως είναι ότι όλοι οι άνθρωποί μας πήραν bonus, και ένιωσαν ότι ο κόπος τους ανταμείφθηκε»
Όσο για τη στάση της εταιρίας απέναντι στην πανδημία, ο ιατρός εργασίας έγινε καθημερινός σύμμαχος, με εξαιρετικά πυκνό πρόγραμμα επισκέψεων, σαφείς οδηγίες και εβδομαδιαία προληπτικά test στους εργαζομένους, καθώς η υγεία και ασφάλειά τους αποτελεί πάντα προτεραιότητα. «Ως διοίκηση, κρίναμε εξ αρχής ότι έχουμε ευθύνη να είμαστε αυστηροί με την τήρηση των μέτρων, για να βγούμε πιο δυνατοί από την πανδημία.» Κι αυτό είναι ένας στόχος που παραμένει σημαντικός και για το 2021. Μια χρονιά που ξεκίνησε ανοδικά σε γενικές γραμμές αλλά απαιτεί προσεκτικούς χειρισμούς λόγω του δεύτερου lockdown. Η καλοκαιρινή περίοδος όπως λένε οι ιδιοκτήτες της Ευρωχαρτικής μπορεί να είναι καλύτερη σε σχέση με πέρυσι χάρη στα αποτελέσματα του εμβολιασμού. «Είμαστε αισιόδοξοι και κοιτάζουμε μπροστά, χωρίς να ξεχνάμε πάντα να κρυφοκοιτάζουμε στο εχθές και τα μαθήματα που μας έδωσε»
Μια Μικρή Πολυεθνική
Το μέλλον της Endless γράφεται με όρους εκσυγχρονισμού, συνεχούς δημιουργίας και επενδύσεων ώστε να εξελιχθεί σε μια «Μικρή Πολυεθνική». Κι αυτός ο όρος δεν αφορά το μέγεθος, όσο τον τρόπο λειτουργίας και τις διαδικασίες, οι οποίες θα οδηγήσουν στην ανάπτυξη χωρίς να ακυρώνουν την πολύτιμη ευελιξία. « Όραμά μας είναι να είμαστε μια εταιρεία που ανταποκρίνεται στην αγορά του 21ου αιώνα με διαρκείς επιχειρηματικές αποφάσεις και θετικές αλλαγές για τους πελάτες, τους εργαζομένους, τους μετόχους και την κοινωνία. Για να το πετύχουμε επενδύουμε καθημερινά σε σταθερές σχέσεις συνεργασίας με πελάτες (ανεξαρτήτως μεγέθους), σε άριστες εργασιακές σχέσεις, στην υλοποίηση αναγκαίων επενδύσεων, στον εκσυγχρονισμό μηχανολογικού εξοπλισμού. Τέλος, επενδύουμε σημαντικά στη δημιουργία και εξέλιξη προϊόντων υψηλής ποιότητας με νέες τεχνογνωσίες που συμβάλλουν στην προστασία του περιβάλλοντος.»
ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ
Ως ελληνική Βιομηχανία η Ευρωχαρτική δεν θα μπορούσε να απουσιάζει από την πρωτοβουλία ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ. Μια κοινότητα εξωστρεφών, παραγωγικών-μεταποιητικών επιχειρήσεων, Ελληνικής ιδιοκτησίας που αποσκοπεί στην ανάδειξη και την προώθηση του σύγχρονου, επιχειρηματικού και παραγωγικού πολιτισμού της χώρας μας. «Το ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ είναι μια μορφή συλλογικότητας που αμέσως «αγκαλιάσαμε», καθώς η επαφή με επιχειρηματίες της Ελλάδας μόνο θετικά οφέλη μπορεί να έχει.»
Το λογότυπο Endless αποτελεί μια οικεία σχέση εμπιστοσύνης τόσο για τους απλούς καταναλωτές, όσο και για τους επαγγελματίες της χώρας. Με μια σειρά από προϊόντα που συνεχώς εξελίσσονται, με διαρκή έρευνα και μελέτη αλλά και με την όρεξη για δημιουργία που χαρακτηρίζει τους Θανάση Χριστόπουλο και Γιώργο Τρακάκη η ελληνική Βιομηχανία κοιτάζει το μέλλον αισιόδοξα και μας καλωσορίζει σε μια νέα εποχή ανάπτυξης με στόχο μια καλύτερη καθημερινότητα για όλους.
To νέο σποτ της Endless που μόλις κυκλοφόρησε: